Titania Skrevet 27. januar #25401 Skrevet 27. januar Stacy__ skrev (26 minutter siden): Jeg vil aldri legge meg og er alltid stuptrøtt om morgenen Er du litt sånn her du også? 🙈😁 1
Stacy__ Skrevet 27. januar #25402 Skrevet 27. januar Titania skrev (14 minutter siden): Er du litt sånn her du også? 🙈😁 Ja 🙈😅 Meg i ett nøtteskall, legg til pølse på med kaffe ☕️ dagen etterpå for å kompensere for lite søvn.
Cid Skrevet 27. januar #25403 Skrevet 27. januar Titania skrev (16 minutter siden): Er du litt sånn her du også? 🙈😁 Er vel ikke søvn man liker men den avslappende delen kort tid før man sovner 😅
Stacy__ Skrevet 27. januar #25404 Skrevet 27. januar Cid skrev (1 minutt siden): Er vel ikke søvn man liker men den avslappende delen kort tid før man sovner 😅 Ja 😅 Det er «egentiden» min 🥲
Titania Skrevet 27. januar #25405 Skrevet 27. januar Stacy__ skrev (40 minutter siden): Ja 🙈😅 Meg i ett nøtteskall, legg til pølse på med kaffe ☕️ dagen etterpå for å kompensere for lite søvn. Hehe 😝 Kaffe funker ikke på meg 😅 Men blir alt for ofte powernap etter jobb, som tas med glede 😂 Mens når kvelden kommer og jeg egentlig er trøtt, da vil jeg ikke legge meg 😝
Stacy__ Skrevet 27. januar #25406 Skrevet 27. januar Titania skrev (2 minutter siden): Hehe 😝 Kaffe funker ikke på meg 😅 Men blir alt for ofte powernap etter jobb, som tas med glede 😂 Mens når kvelden kommer og jeg egentlig er trøtt, da vil jeg ikke legge meg 😝 Du er heldig som kan ta powernaps etter jobb, her begynner den virkelige jobben etter jobb, med middagsmat, legging og rydding osv. 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar Forfatter #25407 Skrevet 28. januar Helt uten kalorier. Bare masse fjær...
Stacy__ Skrevet 30. januar #25408 Skrevet 30. januar Det hjelper med helg når man er sliten. Det gir ro i sjela 1
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar Forfatter #25409 Skrevet 31. januar Det hjelper med lys lapskaus, for det gir ro i magen og hele kroppen.
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #25410 Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det hjelper med lys lapskaus, for det gir ro i magen og hele kroppen. Vi er helt enige. 1
Titania Skrevet 1. februar #25411 Skrevet 1. februar Jeg har bestilt veldig masse Fjordland fra Oda som blir levert i dag 😬 Må bare rydde plass til det i kjøleskapet, og det blir nok litt tetris for å få alt på plass 🙈 1
Cid Skrevet 1. februar #25412 Skrevet 1. februar Titania skrev (9 minutter siden): Jeg har bestilt veldig masse Fjordland fra Oda som blir levert i dag 😬 Må bare rydde plass til det i kjøleskapet, og det blir nok litt tetris for å få alt på plass 🙈 Er der ikke plass til alle så tenker jeg at @Hoppetaujenta er villige til å "passe" på noen av dem 😁 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar Forfatter #25413 Skrevet 1. februar Cid skrev (2 timer siden): Er der ikke plass til alle så tenker jeg at @Hoppetaujenta er villige til å "passe" på noen av dem 😁 Helt merkelig at du vet dette. Det stemmer nemlig!!! Titania skrev (2 timer siden): Jeg har bestilt veldig masse Fjordland fra Oda som blir levert i dag 😬 Må bare rydde plass til det i kjøleskapet, og det blir nok litt tetris for å få alt på plass 🙈 Har du en veranda og passelig temperatur, så kan de pakkes inn godt og overleve en stund der ute. @Titania Det gjør nemlig jeg. 1
Cid Skrevet 1. februar #25414 Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Helt merkelig at du vet dette. Det stemmer nemlig!!! Har du en veranda og passelig temperatur, så kan de pakkes inn godt og overleve en stund der ute. @Titania Det gjør nemlig jeg. 1
Titania Skrevet 1. februar #25415 Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Helt merkelig at du vet dette. Det stemmer nemlig!!! Har du en veranda og passelig temperatur, så kan de pakkes inn godt og overleve en stund der ute. @Titania Det gjør nemlig jeg. Har stort kjøleskap, så går fint 😁 Måtte bare rydde ut litt ting som skulle flyttet ut fra kjøleskapet for lenge siden 🙈 Nå er jeg bare spent på om de finner døra mi 😂 For selv om jeg går mye bedre enn for bare et par dager siden, skal jeg ikke bære tungt over lengre strekker 😅 Og det kommer 20 pakker Fjordland og litt ekstra varer 😬 Herlig med 2 for 100 😁 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar Forfatter #25416 Skrevet 1. februar Titania skrev (4 minutter siden): Har stort kjøleskap, så går fint 😁 Måtte bare rydde ut litt ting som skulle flyttet ut fra kjøleskapet for lenge siden 🙈 Nå er jeg bare spent på om de finner døra mi 😂 For selv om jeg går mye bedre enn for bare et par dager siden, skal jeg ikke bære tungt over lengre strekker 😅 Og det kommer 20 pakker Fjordland og litt ekstra varer 😬 Herlig med 2 for 100 😁 Ja, jeg så det tilbudet, men har ikke plass. Jeg er veldig glad i fjordland må jeg si. God middag er det.
Titania Skrevet 1. februar #25417 Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Ja, jeg så det tilbudet, men har ikke plass. Jeg er veldig glad i fjordland må jeg si. God middag er det. Jeg kunne bestilt mer - fortsatt plass 😂 Helt grei mat, finnes absolutt bedre 😅 men lurt for meg som ikke klarer kontrollere porsjonsstørrelser når jeg lager mat selv 😊 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar Forfatter #25418 Skrevet 1. februar Det er et vakkert og stort bilde som jeg godt kunne hatt over sofa`n i stua mi: "Fjordland i solnedgang"! 1
Titania Skrevet 1. februar #25419 Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Det er et vakkert og stort bilde som jeg godt kunne hatt over sofa`n i stua mi: "Fjordland i solnedgang"! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #25420 Skrevet 1. februar Titania skrev (5 timer siden): Jeg kunne bestilt mer - fortsatt plass 😂 Helt grei mat, finnes absolutt bedre 😅 men lurt for meg som ikke klarer kontrollere porsjonsstørrelser når jeg lager mat selv 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå