Cid Skrevet 7. januar #25301 Skrevet 7. januar Titania skrev (4 minutter siden): Dårlig isolasjon, punkterte vinduer Men behøver vel å være mest varmt hvor du sitter?
Titania Skrevet 7. januar #25302 Skrevet 7. januar Cid skrev (1 minutt siden): Men behøver vel å være mest varmt hvor du sitter? Jeg har lang gang og stor stue i ett, og i tillegg liker jeg å ha det litt varmere enn 10 grader (og under) på soverommet. Så derfor har jeg en panelovn i stua, vifta står i stua, og en gulvovn står rett utenfor soverommet. Som også hjelper til med å få opp varmen på vaskerommet slik at rørene der inne ikke fryser.
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar Forfatter #25303 Skrevet 8. januar Når jeg vinner i Lotto så skal jeg ha små vedovner i alle rom. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #25304 Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Om hva? Skal jeg bo hos ham som har det enda enklere enn meg i skogen sin? Hei på dere. 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar Forfatter #25305 Skrevet 8. januar NÅ må jeg ha frokost, så merkelig det enn høres ut.
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #25306 Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): NÅ må jeg ha frokost, så merkelig det enn høres ut.
Gjest Natttåke Skrevet 8. januar #25307 Skrevet 8. januar I dag plukket vi ikke opp hundens bæsj ettersom vi hadde glemt pose.
Titania Skrevet 9. januar #25308 Skrevet 9. januar Jeg har ikke stilt klokka på veggen, så den er på sommertid enda 🙈
Beneath the Moon Skrevet 10. januar #25309 Skrevet 10. januar Jeg liker musikk som føles-ikke bare høres. 1 1
Cid Skrevet 10. januar #25310 Skrevet 10. januar Phoenix Heart skrev (15 minutter siden): Jeg liker musikk som føles-ikke bare høres. Som Depeche Mode?
Beneath the Moon Skrevet 10. januar #25311 Skrevet 10. januar Cid skrev (26 minutter siden): Som Depeche Mode? Ja, blant annet.
Lur Venn Skrevet 10. januar #25312 Skrevet 10. januar Hoppetaujenta skrev (På 7.1.2026 den 23.49): Har ikke så mange strømuttak som kan ta en ovns styrke. Bare sånne til små lamper etc. Har ikke nok på kjøkkenet heller, så jeg kan ikke bruke apparatene der heller nå. Jeg må ha en større bolig. Du trenger jo ikke å ha ovnen på fullt
Lur Venn Skrevet 10. januar #25313 Skrevet 10. januar Cid skrev (På 8.1.2026 den 0.38): Bedre med en med mer watt da enn to mindre? Min nye har opp til 2000. 10 Ampere som er på de fleste kurser, kan ta ca 2300 watt
Lur Venn Skrevet 10. januar #25314 Skrevet 10. januar Hoppetaujenta skrev (På 8.1.2026 den 0.39): Er ikke så inni dette, for jeg bruker minimalt strøm selv og aldri to på samme tid, men mener at det går greit om en kobler ting på forskjellige "kretser" og ikke alt på ett rom f.eks? Du må koble på forskjellige kurser, men en kurs kan være på flere rom, du må sjekke sikringsskapet, der skal det være merket
Lur Venn Skrevet 10. januar #25315 Skrevet 10. januar Titania skrev (På 8.1.2026 den 0.44): Dårlig isolasjon, punkterte vinduer 😯 det fører til kondens og etterhvert til sopp
Nadya Skrevet 11. januar #25316 Skrevet 11. januar Lur Venn skrev (19 timer siden): 😯 det fører til kondens og etterhvert til sopp Slutt å prate om folks underliv
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar Forfatter #25317 Skrevet 11. januar Lur Venn skrev (20 timer siden): Du trenger jo ikke å ha ovnen på fullt Nei. Kan ikke så mye fakta om sånne ting og kjenner meg mest hjemme med jordet kontakt. serru. Lur Venn skrev (20 timer siden): 10 Ampere som er på de fleste kurser, kan ta ca 2300 watt Jaha. Ok. Takk. Lur Venn skrev (20 timer siden): Du må koble på forskjellige kurser, men en kurs kan være på flere rom, du må sjekke sikringsskapet, der skal det være merket Kanskje litt gresk det er skrevet på kanskje? Nadya skrev (8 minutter siden): Slutt å prate om folks underliv Undernes tid er ennå ikke over. 1
Titania Skrevet 11. januar #25318 Skrevet 11. januar Lur Venn skrev (23 timer siden): 😯 det fører til kondens og etterhvert til sopp Merker ikke mye kondens her, sammenlignet med andre og dårligere leiligheter jeg har bodd i, faktisk. Men skal aldri si aldri, selvsagt.
Beneath the Moon Skrevet 11. januar #25319 Skrevet 11. januar Jeg ba chatgpt lage et bilde av meg 1 2
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #25320 Skrevet 11. januar Beneath the Moon skrev (56 minutter siden): Jeg ba chatgpt lage et bilde av meg Vi synes at det er et skikkelig fint bilde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå