Lur Venn Skrevet 12. januar #25321 Skrevet 12. januar Nadya skrev (22 timer siden): Slutt å prate om folks underliv Aldri😁
Lur Venn Skrevet 12. januar #25322 Skrevet 12. januar Titania skrev (19 timer siden): Merker ikke mye kondens her, sammenlignet med andre og dårligere leiligheter jeg har bodd i, faktisk. Men skal aldri si aldri, selvsagt. Det blir kondens i vinduet
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar Forfatter #25323 Skrevet 12. januar Da jeg var barn lekte jeg og tegnet i duggen i alle vinduene i det gamle huset jeg bodde i. 👌
Titania Skrevet 12. januar #25324 Skrevet 12. januar Lur Venn skrev (2 timer siden): Det blir kondens i vinduet Det syns ikke på vinduene i hvertfall
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #25325 Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Da jeg var barn lekte jeg og tegnet i duggen i alle vinduene i det gamle huset jeg bodde i. 👌 Vi tegnet også i duggen i alle vinduer da vi var barn. 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar Forfatter #25326 Skrevet 12. januar Å ha få leker i ens barndom lirker ut fantasiens verden og en blir god til å leke med det lille som finnes.
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #25327 Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Å ha få leker i ens barndom lirker ut fantasiens verden og en blir god til å leke med det lille som finnes. Det er vi helt enige i. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #25329 Skrevet 12. januar Cid skrev (2 timer siden): Bobleplast var moro som barn Det synes vi også.
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar Forfatter #25330 Skrevet 13. januar Bobleplast er herlig og avslappende nå også det.
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #25331 Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Bobleplast er herlig og avslappende nå også det.
Titania Skrevet 13. januar #25332 Skrevet 13. januar Gleder meg absolutt ikke til å måke snø når jeg kommer hjem. Drittvær
Sola de Skrevet 13. januar #25333 Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (På 7.1.2026 den 23.55): Jo, det har jeg, men har jo hørt at det ikke er bra å bruke om en skal ha mye strøm på en gang... ...og den må vel kobles i en jordet en i veggen...kan ikke ha vanlige uten jord. Ideelt er det ikke, men jeg hadde en oljeovn, stående i skøyteledning i ti år. 1
Stacy__ Skrevet 13. januar #25334 Skrevet 13. januar Det er faktisk skikkelig deilig å sitte å jobbe på kontoret etter at alle andre har gått hjem. Behageligere enn å være hjemme å ta «kveldsskiftet» med ungene Jeg gjør heldigvis ikke dette ofte da 🙈 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar Forfatter #25336 Skrevet 13. januar Jeg bare sier at jeg har sirklet netthandel i hele januar og nå kom de fine tilbudene som jeg har slått til på, så nå blir det litt klær og nye gardiner til en snill pris og jeg gleder meg allerede. Etterpå går jeg tilbake til den opprinnelige avtalen jeg og meg hadde; ikke mere nettkjøp nå. Vi er enige i det.
Frøkenfryden Skrevet 13. januar #25337 Skrevet 13. januar Lur Venn skrev (På 12.1.2026 den 16.16): Aldri😁 Nei da går jo verden under og vi dør ut 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar Forfatter #25338 Skrevet 14. januar Nå tuter det der ute i landet og jeg håper inderlig at vi ikke må oppleve det på ramme alvor i fremtiden.
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #25339 Skrevet 14. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nå tuter det der ute i landet og jeg håper inderlig at vi ikke må oppleve det på ramme alvor i fremtiden.
jukkapalme Skrevet 14. januar #25340 Skrevet 14. januar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nå tuter det der ute i landet og jeg håper inderlig at vi ikke må oppleve det på ramme alvor i fremtiden. Samme her Skummelt at verden har blitt så urolig at vi her i lille Norge må ha sånne øvelser hvert halvår. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå