SVK Skrevet 4. januar #25221 Skrevet 4. januar Cid skrev (23 minutter siden): Og håpet over en tolvtedel av året? Hadde det vært opp til meg så hadde vi droppet november, desember, januar og februar. Jeg er ikke noe glad i kulde eller mørketid. 2
Cid Skrevet 4. januar #25222 Skrevet 4. januar SVK skrev (1 minutt siden): Hadde det vært opp til meg så hadde vi droppet november, desember, januar og februar. Jeg er ikke noe glad i kulde eller mørketid. Men da hadde vi forkortet livet med en tredjedel o:
GulKnapp Skrevet 4. januar #25223 Skrevet 4. januar SVK skrev (1 minutt siden): Hadde det vært opp til meg så hadde vi droppet november, desember, januar og februar. Jeg er ikke noe glad i kulde eller mørketid. Sleng på mars også, bare holke helvete hele mnd 😄 Det er en lure mnd, ikke noe vår i sikte.
SVK Skrevet 4. januar #25224 Skrevet 4. januar GulKnapp skrev (2 minutter siden): Sleng på mars også, bare holke helvete hele mnd 😄 Det er en lure mnd, ikke noe vår i sikte. Ja, kan slenge på mars også. Enig i et det er en luremåned! 1
SVK Skrevet 4. januar #25225 Skrevet 4. januar Cid skrev (3 minutter siden): Men da hadde vi forkortet livet med en tredjedel o: Jeg mente at man skulle erstattet temperaturen og mørketiden i november, desember, januar, februar og mars med varmere temperaturer og flere soltimer. Ikke at vi skulle forkortet livet med en tredjedel.
Frøkenfryden Skrevet 4. januar #25226 Skrevet 4. januar SVK skrev (1 minutt siden): Jeg mente at man skulle erstattet temperaturen og mørketiden i november, desember, januar, februar og mars med varmere temperaturer og flere soltimer. Ikke at vi skulle forkortet livet med en tredjedel. Vi hadde levd like lenge men ned hyppigere somre😎
SVK Skrevet 4. januar #25227 Skrevet 4. januar Velkommen til forumet @GulKnapp eller gratulerer med nytt brukernavn om du har vært her tidligere med et annet brukernavn. Flott profilbilde, jeg er som sagt ikke noe glad i kulde og mørketid. Så blomst med bie i er flott å se! 1
GulKnapp Skrevet 4. januar #25228 Skrevet 4. januar SVK skrev (Akkurat nå): Velkommen til forumet @GulKnapp eller gratulerer med nytt brukernavn om du har vært her tidligere med et annet brukernavn. Flott profilbilde, jeg er som sagt ikke noe glad i kulde og mørketid. Så blomst med bie i er flott å se! Tusen takk! 😃 Ja januar kan være litt tøff, merker det nå 😅
SVK Skrevet 4. januar #25229 Skrevet 4. januar Frøkenfryden skrev (40 minutter siden): Jupp😍 Gratulerer! Hvor skal du?
Cid Skrevet 4. januar #25230 Skrevet 4. januar SVK skrev (8 minutter siden): Jeg mente at man skulle erstattet temperaturen og mørketiden i november, desember, januar, februar og mars med varmere temperaturer og flere soltimer. Ikke at vi skulle forkortet livet med en tredjedel. Kunne godt hatt lengre høst fremfor vinter.
Cid Skrevet 4. januar #25231 Skrevet 4. januar GulKnapp skrev (5 minutter siden): Tusen takk! 😃 Ja januar kan være litt tøff, merker det nå 😅 Er du ny bruker?
GulKnapp Skrevet 4. januar #25232 Skrevet 4. januar Cid skrev (2 minutter siden): Er du ny bruker? Ja 😁
SVK Skrevet 4. januar #25233 Skrevet 4. januar Cid skrev (Akkurat nå): Kunne godt hatt lengre høst fremfor vinter. Enig. Jeg liker vår og høst bedre enn sommeren. Jeg er ikke noe glad i veldig høye temperaturer og spesielt ikke tropenetter. Jeg liker at det er lyst før klokka 7 og at sola ikke går ned før på kveldstid. I tillegg liker jeg at man kan klare seg uten jakke.
Cid Skrevet 4. januar #25236 Skrevet 4. januar Jeg bruker adblock så jeg ser aldri noen av disse reklamene som folk klager over
Frøkenfryden Skrevet 4. januar #25237 Skrevet 4. januar SVK skrev (2 timer siden): Gratulerer! Hvor skal du? Granca😎
SVK Skrevet 4. januar #25238 Skrevet 4. januar Frøkenfryden skrev (1 time siden): Granca😎 Sjekket temperaturene i februar og misunner deg. Det er varmt, men ikke veldig varmt. Synes det er den beste temperaturen. 1
Frøkenfryden Skrevet 4. januar #25239 Skrevet 4. januar SVK skrev (34 minutter siden): Sjekket temperaturene i februar og misunner deg. Det er varmt, men ikke veldig varmt. Synes det er den beste temperaturen. Åå du hadde også fortjent en tur! Enig i at det er lovende! Det er litt sånn norsk sommer. 20ish og kjølig kveld og morgen. Heeelt fint for meg. Litt isolert snø-liv pga rullestol er tungt, så kontrasten til det er stor! Jeg kan svømme enkelt på hotell, heller enn å strabase i snøen til basseng her, høre på trostene om morgenen, og dra på morgentur med mann i soloppgang. Spise sunn og bra mat, lese krim og bli litt ladet opp av sol. Og kikke på skilpaddene som bor der! Gleder meg♥️ 1
SVK Skrevet 4. januar #25240 Skrevet 4. januar Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Åå du hadde også fortjent en tur! Enig i at det er lovende! Det er litt sånn norsk sommer. 20ish og kjølig kveld og morgen. Heeelt fint for meg. Litt isolert snø-liv pga rullestol er tungt, så kontrasten til det er stor! Jeg kan svømme enkelt på hotell, heller enn å strabase i snøen til basseng her, høre på trostene om morgenen, og dra på morgentur med mann i soloppgang. Spise sunn og bra mat, lese krim og bli litt ladet opp av sol. Og kikke på skilpaddene som bor der! Gleder meg♥️ Helt enig det er der jeg skulle vært! Bra du får en mer rullestolvennlig ferie! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå