Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (23 minutter siden):

Og håpet over en tolvtedel av året?

Hadde det vært opp til meg så hadde vi droppet november, desember, januar og februar. Jeg er ikke noe glad i kulde eller mørketid.  

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SVK skrev (1 minutt siden):

Hadde det vært opp til meg så hadde vi droppet november, desember, januar og februar. Jeg er ikke noe glad i kulde eller mørketid.  

Men da hadde vi forkortet livet med en tredjedel o:

Skrevet

Sleng på mars også, bare holke helvete hele mnd 😄 Det er en lure mnd, ikke noe vår i sikte.

Skrevet
GulKnapp skrev (2 minutter siden):

Sleng på mars også, bare holke helvete hele mnd 😄 Det er en lure mnd, ikke noe vår i sikte.

Ja, kan slenge på mars også. Enig i et det er en luremåned!

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (3 minutter siden):

Men da hadde vi forkortet livet med en tredjedel o:

Jeg mente at man skulle erstattet temperaturen og mørketiden i november, desember, januar, februar og  mars med varmere temperaturer og flere soltimer.  Ikke at vi skulle forkortet livet med en tredjedel. 

Skrevet

Jeg mente at man skulle erstattet temperaturen og mørketiden i november, desember, januar, februar og  mars med varmere temperaturer og flere soltimer.  Ikke at vi skulle forkortet livet med en tredjedel. 

Vi hadde levd like lenge men ned hyppigere somre😎

Skrevet

Velkommen til forumet  @GulKnapp eller gratulerer med nytt brukernavn om du har vært her tidligere med et annet brukernavn.  Flott profilbilde, jeg er som sagt ikke noe glad i kulde og mørketid. Så blomst med bie i er flott å se!

• Hjerte 1
Skrevet
SVK skrev (Akkurat nå):

Velkommen til forumet  @GulKnapp eller gratulerer med nytt brukernavn om du har vært her tidligere med et annet brukernavn.  Flott profilbilde, jeg er som sagt ikke noe glad i kulde og mørketid. Så blomst med bie i er flott å se!

Tusen takk! 😃 Ja januar kan være litt tøff, merker det nå 😅 

Skrevet
Frøkenfryden skrev (40 minutter siden):

Jupp😍

Gratulerer!  Hvor skal du?

Skrevet
SVK skrev (8 minutter siden):

Kunne godt hatt lengre høst fremfor vinter.

Skrevet
GulKnapp skrev (5 minutter siden):

Tusen takk! 😃 Ja januar kan være litt tøff, merker det nå 😅 

Er du ny bruker?

Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Er du ny bruker?

Ja 😁

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Kunne godt hatt lengre høst fremfor vinter.

Enig.  Jeg liker vår og høst bedre enn sommeren. Jeg er ikke noe glad i veldig høye temperaturer og spesielt ikke tropenetter. 

Jeg liker at det er lyst før klokka 7 og at sola ikke går ned før på kveldstid. I tillegg liker jeg at man kan klare seg uten jakke.  

Skrevet
GulKnapp skrev (4 minutter siden):

Ja 😁

:velkommen:

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

:velkommen:

:papirfly: Åååå takk! 

Skrevet

Jeg bruker adblock så jeg ser aldri noen av disse reklamene som folk klager over :D

Skrevet
SVK skrev (2 timer siden):

Gratulerer!  Hvor skal du?

Granca😎

Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Granca😎

Sjekket temperaturene i februar og misunner deg. Det er varmt, men ikke veldig varmt. Synes det er den beste temperaturen. 

• Hjerte 1
Skrevet
SVK skrev (34 minutter siden):

Sjekket temperaturene i februar og misunner deg. Det er varmt, men ikke veldig varmt. Synes det er den beste temperaturen. 

Åå du hadde også fortjent en tur! Enig i at det er lovende! Det er litt sånn norsk sommer. 20ish og kjølig kveld og morgen. Heeelt fint for meg. Litt isolert snø-liv pga rullestol er tungt, så kontrasten til det er stor! Jeg kan svømme enkelt på hotell, heller enn å strabase i snøen til basseng her, høre på trostene om morgenen, og dra på morgentur med mann i soloppgang. Spise sunn og bra mat, lese krim og bli litt ladet opp av sol. Og kikke på skilpaddene som bor der! Gleder meg♥️

IMG_9906.jpeg

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Åå du hadde også fortjent en tur! Enig i at det er lovende! Det er litt sånn norsk sommer. 20ish og kjølig kveld og morgen. Heeelt fint for meg. Litt isolert snø-liv pga rullestol er tungt, så kontrasten til det er stor! Jeg kan svømme enkelt på hotell, heller enn å strabase i snøen til basseng her, høre på trostene om morgenen, og dra på morgentur med mann i soloppgang. Spise sunn og bra mat, lese krim og bli litt ladet opp av sol. Og kikke på skilpaddene som bor der! Gleder meg♥️

IMG_9906.jpeg

Helt enig det er der jeg skulle vært!  Bra du får en mer rullestolvennlig ferie!

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...