Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Det blir jeg så takknemlig over at kameratene mine tar en gledestruddelutt i tråden!  :rodmer:

:strix::strix:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihi...jeg syns de livet opp jeg. :fnise:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Hihihi...jeg syns de livet opp jeg. :fnise:

Tusen Takk, det synes vi også.:fnise::fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke sett en eneste julefilm i år. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Disney Adult
Skrevet
Disney Adult skrev (12 minutter siden):

Jeg har fortsatt noen timer med håndarbeid igjen på siste gaven, fordi jeg er så flink til å utsette ting til siste liten. Ligger å vurderer om jeg skal stå opp, sånn at jeg har god tid til alt. Men da har jeg lite energi utover kvelden, hmm...

:klem3::klem3:

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg tenker ganske ofte på hyggelige brukere som av en eller flere gode grunner
har heist opp ankeret sitt og latt KG seile sin egen sjø, så jeg vil i den anledning får sende dem alle
et ønske om en god jul og godt nytt år der de nå holder hus...og ingen nevnt - ingen glemt...men
@Aldrisur får en ekstra varmesøkende hilsen fra meg. 

Håper du har det så bra som du kan. :roser:

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg tenker ganske ofte på hyggelige brukere som av en eller flere gode grunner
har heist opp ankeret sitt og latt KG seile sin egen sjø, så jeg vil i den anledning får sende dem alle
et ønske om en god jul og godt nytt år der de nå holder hus...og ingen nevnt - ingen glemt...men
@Aldrisur får en ekstra varmesøkende hilsen fra meg. 

Håper du har det så bra som du kan. :roser:

Skrevet
Cid skrev (6 timer siden):

Jeg går aldri med genser.

Fryser du ikke da? 

• Liker 1
Skrevet
Stacy__ skrev (25 minutter siden):

Fryser du ikke da? 

Nei, har på jakke ut :) synes at gensere er ubehagelige, vært sånn siden tenårene. 

Skrevet

Jeg lurer på en liten ting her inne, men noen dager finner jeg ikke ut i hvilken kategori nytt spørsmål kan stilles. :klo: 

Skrevet

Apen Julius er 46 hårete år i dag og hurra for han, men jeg følger ikke så mye med på akkurat det må jeg si. :) 🍰373c0d9d-4809-4ad8-9ee4-56395e5f16f0?fit

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Apen Julius er 46 hårete år i dag og hurra for han, men jeg følger ikke så mye med på akkurat det må jeg si. :) 🍰373c0d9d-4809-4ad8-9ee4-56395e5f16f0?fit

Vi Digger Julius.🐒🐒🥰🥰

Skrevet

Sånne kan bli hele 60 år i fangenskap, med godt stell og tilsyn, så det blir noen år til for folk å kose seg med synet av ham. 

Skrevet

Jeg klarer ikke stille opp så raust som jeg burde for foreldrene mine i jula. Jeg dro med for lavt batteri. Nå har jeg dratt til byen igjen og det er for sent:sukk:

• Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (22 minutter siden):

Jeg klarer ikke stille opp så raust som jeg burde for foreldrene mine i jula. Jeg dro med for lavt batteri. Nå har jeg dratt til byen igjen og det er for sent:sukk:

Men du gjorde nok det du kunne mens du var der :klem3:😊

Jeg har dårlig samvittighet for å ikke tilby å hjelpe mer her, men jeg har bare ikke energi til det, så får ikke gjort så mye mer uansett 😶

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (35 minutter siden):

Men du gjorde nok det du kunne mens du var der :klem3:😊

Jeg har dårlig samvittighet for å ikke tilby å hjelpe mer her, men jeg har bare ikke energi til det, så får ikke gjort så mye mer uansett 😶

Takk!🥰 

Åå så tungt. Slitsom skvis.. og måltidene i litt ensom majestet hørtes også litt trist ut..så du skrev om de.. jul er på godt og vondt. Klem:blomst2:

Skrevet
Frøkenfryden skrev (17 minutter siden):

Takk!🥰 

Åå så tungt. Slitsom skvis.. og måltidene i litt ensom majestet hørtes også litt trist ut..så du skrev om de.. jul er på godt og vondt. Klem:blomst2:

Takk 😊

Det går liksom greit, men allikevel kjipt. Er ikke veldig klar for å dra hjem, men samtidig skal det nok bli litt greit å leve «mitt liv» og ikke et tilpasset andres hverdag, for å si det på den måten 😅 Og kunne være så «død» jeg trenger i en dag til før det blir litt jobb tirsdag og onsdag 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...