Ciaran og Ciara Skrevet 31. desember 2025 #25201 Skrevet 31. desember 2025 Titania skrev (3 timer siden): Jeg syns de godt kan bytte ut fyrverkeri med droneshow. Mye gøyere å se på, og mindre smell
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar Forfatter #25202 Skrevet 1. januar Cid skrev (På 30.12.2025 den 16.57): Støtter du M&D nå? Hvem? Nei, men noe lokalt hos meg som er verd å støtte. Phoenix Heart skrev (På 30.12.2025 den 21.26): Jeg liker å se Tyler Walker sine videoer på You tube, en amerikaner som reagerer på Norge. artig å se. Hihi...han har jeg også fulgt i noen år nå. Veldig amerikansk. Titania skrev (På 30.12.2025 den 23.07): Jeg syns de godt kan bytte ut fyrverkeri med droneshow. Mye gøyere å se på, og mindre smell Det er veldig stilig og jeg vil også heller ha det. Cid skrev (På 30.12.2025 den 23.15): Jeg skulle ønske at kroppen min var 24 igjen. Alle kropper et som et kjøretøy som frakter oss rundt i dette livet. Kroppene forfaller, men inni oss kan vi være så unge vi vil hele livet. Ta det med ro, Cid.
Cid Skrevet 1. januar #25203 Skrevet 1. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hvem? Nei, men noe lokalt hos meg som er verd å støtte. Hihi...han har jeg også fulgt i noen år nå. Veldig amerikansk. Det er veldig stilig og jeg vil også heller ha det. Alle kropper et som et kjøretøy som frakter oss rundt i dette livet. Kroppene forfaller, men inni oss kan vi være så unge vi vil hele livet. Ta det med ro, Cid. Martha og Durek Kloke ord
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar Forfatter #25204 Skrevet 1. januar Cid skrev (3 timer siden): Martha og Durek Kloke ord Nevn dem aldri mere! ( Takk. )
Cid Skrevet 1. januar #25205 Skrevet 1. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nevn dem aldri mere! ( Takk. ) Freser demonene?
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar Forfatter #25206 Skrevet 1. januar Ja....makan til frekkhet i det nye året, sier de og trodde du hadde blitt en ny utgave i 2026...
Stacy__ Skrevet 1. januar #25208 Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara skrev (På 30.12.2025 den 0.58): Vi synes at det skulle vært forbudt for privatpersoner å skyte opp nyttårsraketter, for nyttårsaften er en av de dagene i året folk drikker mest alkohol. Og da skal de ha fyrverkeri, det blir som å gi eksplosiver til fulle folk. Enig 👍
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar Forfatter #25209 Skrevet 1. januar Denne jula, romjula og nyttårsaften har jeg ikke sett noen av "juletingene" på tv, eller hørt julemusikk, sølvguttene eller sett noen raketter i går og natt. Jeg slettet det ut og levde mitt hverdagsliv for meg selv. Veldig ok.
Beneath the Moon Skrevet 2. januar #25211 Skrevet 2. januar Jeg liker ikke januar, det er bare en grå, kald, mørk måned. 2
Frøkenfryden Skrevet 3. januar #25212 Skrevet 3. januar Phoenix Heart skrev (På 2.1.2026 den 9.33): Jeg liker ikke januar, det er bare en grå, kald, mørk måned. Enig! Den har lite å by på 2
GulKnapp Skrevet 4. januar #25213 Skrevet 4. januar Frøkenfryden skrev (18 timer siden): Enig! Den har lite å by på Men nå har sola snudd da! Det er jo noe.
Frøkenfryden Skrevet 4. januar #25214 Skrevet 4. januar GulKnapp skrev (14 minutter siden): Men nå har sola snudd da! Det er jo noe. Ja! Der er det🥰 og jeg drar til sola 3.feb🤩 1
GulKnapp Skrevet 4. januar #25215 Skrevet 4. januar Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ja! Der er det🥰 og jeg drar til sola 3.feb🤩 Åh nice! 😁
SVK Skrevet 4. januar #25216 Skrevet 4. januar Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Ja! Der er det🥰 og jeg drar til sola 3.feb🤩 Er det sydentur?
SVK Skrevet 4. januar #25217 Skrevet 4. januar Phoenix Heart skrev (På 2.1.2026 den 9.33): Jeg liker ikke januar, det er bare en grå, kald, mørk måned. Enig og vi kunne droppet februar også om det var opp til meg.
Frøkenfryden Skrevet 4. januar #25218 Skrevet 4. januar SVK skrev (3 minutter siden): Er det sydentur? Jupp😍
Cid Skrevet 4. januar #25219 Skrevet 4. januar SVK skrev (5 minutter siden): Enig og vi kunne droppet februar også om det var opp til meg. Og håpet over en tolvtedel av året?
Cid Skrevet 4. januar #25220 Skrevet 4. januar GulKnapp skrev (28 minutter siden): Men nå har sola snudd da! Det er jo noe. @Sola de er her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå