Titania Skrevet 23. januar #25361 Skrevet 23. januar Stacy__ skrev (4 minutter siden): Stakkars deg! Og masse god bedring! Tøff som er på jobb, til tross for et vondt bein. Hilsen en som også hater å være avhengig av andre. Takk takk Har litt for mye samvittighet for jobb, skulle egentlig gjerne vært hjemme. Men kollegaen jeg deler oppgaver med er hjemme med sykt barn, og det er litt for mye å gjøre over alt, og jeg var hjemme både mandag og tirsdag med migrene 😅 Samtidig har jeg jo jobb der jeg sitter foran skjermen hele dagen, så må det bare tilpasses om noen kunder kommer innom og trenger hjelp eller skal hente rekvisita som er i etasjen under. Og fordelen med å være her er at jeg fikk han som hentet meg til å kjøpe paracet til meg da vi kom hit (butikk ved siden av jobb), så har fått fylt på, for det hadde jeg ikke hjemme 😛 Blir nok kjørt hjem idag også, så ikke alt for mye gåing Ikke vondt når jeg sitter, men føles som beinet ikke vil strekke seg helt ut når jeg går, pluss at det da er vondt ca fra kneet til ankelen, så greit å få avlastet 😅 2 1
Frøkenfryden Skrevet 23. januar #25362 Skrevet 23. januar Titania skrev (10 timer siden): Takk takk Har litt for mye samvittighet for jobb, skulle egentlig gjerne vært hjemme. Men kollegaen jeg deler oppgaver med er hjemme med sykt barn, og det er litt for mye å gjøre over alt, og jeg var hjemme både mandag og tirsdag med migrene 😅 Samtidig har jeg jo jobb der jeg sitter foran skjermen hele dagen, så må det bare tilpasses om noen kunder kommer innom og trenger hjelp eller skal hente rekvisita som er i etasjen under. Og fordelen med å være her er at jeg fikk han som hentet meg til å kjøpe paracet til meg da vi kom hit (butikk ved siden av jobb), så har fått fylt på, for det hadde jeg ikke hjemme 😛 Blir nok kjørt hjem idag også, så ikke alt for mye gåing Ikke vondt når jeg sitter, men føles som beinet ikke vil strekke seg helt ut når jeg går, pluss at det da er vondt ca fra kneet til ankelen, så greit å få avlastet 😅 ♥️huff. Tappert å jobbe da! Wow! Og god bedring😌
Stacy__ Skrevet 23. januar #25363 Skrevet 23. januar Jeg må bli flinkere til å være takknemlig for det jeg har i livet mitt. Føler at jeg tar både barna og mannen for gitt innimellom, og det er ikke bra! Jeg er veldig heldig som har det livet jeg har, tross alt 💕 Det kunne vært så mye verre, fant nettopp ut at en jeg gikk på barneskolen med er alenemor og har uhelbredelig kreft 💔 Det må være så vondt å være alene om omsorgen for barna og vite at du kanskje ikke vil se dem vokse opp. 1
Titania Skrevet 23. januar #25364 Skrevet 23. januar Frøkenfryden skrev (2 timer siden): ♥️huff. Tappert å jobbe da! Wow! Og god bedring😌 Takk 😊Har gått rett under 1400 skritt i dag, så ikke mye bevegelse, for å si det sånn 😅 Må nok ringe legen på mandag, for merker en økende frustrasjon pga manglende smertestillende som funker 😅 1
Beneath the Moon Skrevet 25. januar #25365 Skrevet 25. januar Jeg elsker ullgensere, jeg har sikkert mellom 12 og 15 stykk.
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar Forfatter #25366 Skrevet 25. januar Jeg har ennå ikke klart å strikke meg en innviklet mønstergenser, for jeg liker ikke å måtte følge så nøye med og en halvmeter nedi bolen ser jeg en feil og da må alt rekkes opp igjen. Så mønstergenser blir det ikke på denne jenta her i dette livet.
Stacy__ Skrevet 25. januar #25367 Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg har ennå ikke klart å strikke meg en innviklet mønstergenser, for jeg liker ikke å måtte følge så nøye med og en halvmeter nedi bolen ser jeg en feil og da må alt rekkes opp igjen. Så mønstergenser blir det ikke på denne jenta her i dette livet. Hvis det er en trøst så har jeg aldri greid å strikke noe, noen gang! Strikking er noe jeg gjerne vil mestre, men aldri fått til. Har dessverre ingen som kan veilede meg heller… 1
Cid Skrevet 25. januar #25368 Skrevet 25. januar Stacy__ skrev (4 minutter siden): Hvis det er en trøst så har jeg aldri greid å strikke noe, noen gang! Strikking er noe jeg gjerne vil mestre, men aldri fått til. Har dessverre ingen som kan veilede meg heller… Jeg har aldri strikket heller men mange har strikket til meg. 1
Titania Skrevet 25. januar #25369 Skrevet 25. januar Stacy__ skrev (23 minutter siden): Hvis det er en trøst så har jeg aldri greid å strikke noe, noen gang! Strikking er noe jeg gjerne vil mestre, men aldri fått til. Har dessverre ingen som kan veilede meg heller… Bare å spørre, om du klarer forklaringer i tekst og video og ikke trenger at noen viser deg fysisk 😊 Om du bare klarer å strikke rett, så kan du lage utrolig mye for det 😊
Stacy__ Skrevet 25. januar #25370 Skrevet 25. januar Cid skrev (58 minutter siden): Jeg har aldri strikket heller men mange har strikket til meg. Du er heldig som har mange som strikker til deg! 1
Stacy__ Skrevet 25. januar #25371 Skrevet 25. januar Titania skrev (42 minutter siden): Bare å spørre, om du klarer forklaringer i tekst og video og ikke trenger at noen viser deg fysisk 😊 Om du bare klarer å strikke rett, så kan du lage utrolig mye for det 😊 Takk for tilbudet! Det var snilt av deg, får se om jeg finner tid til å ta opp igjen den hobbyen Det at jeg kan spørre noen om hjelp er definitivt motiverende
Titania Skrevet 25. januar #25372 Skrevet 25. januar Stacy__ skrev (1 minutt siden): Takk for tilbudet! Det var snilt av deg, får se om jeg finner tid til å ta opp igjen den hobbyen Det at jeg kan spørre noen om hjelp er definitivt motiverende Veldig mye av det jeg kan har jeg måtte lære selv, fordi bestemoren min som var den som kunne strikke best gadd ikke lære meg fordi «du gidder jo ikke uansett». Så da jeg fant ut at jeg ville få det til, så var det bare å lete rundt på nettet da 😅 Hadde en blogg en gang også, der jeg la ut alt jeg lærte meg, men da den ble hacket og jeg egentlig ikke gadd følge den opp, så tok jeg den bort 😅
Cid Skrevet 25. januar #25373 Skrevet 25. januar Stacy__ skrev (9 minutter siden): Du er heldig som har mange som strikker til deg! Ikke så mye nå men som barn, mormor og farmor begynte å strikke så fort de fikk vite at mamma var gravid 😃 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar Forfatter #25374 Skrevet 25. januar Jeg hadde overlykkelig en strikkemaskin en gang og fikk satt den sammen og laget noen prøvelapper på forskjellige utseender, men jeg syns det ble altfor omfattende og ga opp etter hvert.
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar Forfatter #25375 Skrevet 25. januar Cid skrev (40 minutter siden): Ikke så mye nå men som barn, mormor og farmor begynte å strikke så fort de fikk vite at mamma var gravid 😃 Mulig at du kunne ha ønsket deg en genser i gave og noen ville påtatt seg oppgaven? Du heldige Cid.
Cid Skrevet 25. januar #25376 Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Mulig at du kunne ha ønsket deg en genser i gave og noen ville påtatt seg oppgaven? Du heldige Cid. Nei liker ikke å bruke strikka klær egentlig 😛 Går bare i t skjorte. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar #25377 Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg hadde overlykkelig en strikkemaskin en gang og fikk satt den sammen og laget noen prøvelapper på forskjellige utseender, men jeg syns det ble altfor omfattende og ga opp etter hvert.
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar Forfatter #25378 Skrevet 26. januar Jeg har sett en episode med X-polyfamilien over i USA og det er det samme fremdeles.
Cid Skrevet 26. januar #25379 Skrevet 26. januar Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Jeg har sett en episode med X-polyfamilien over i USA og det er det samme fremdeles. Kody og Co?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå