Hoppetaujenta Skrevet 2. februar Forfatter #25421 Skrevet 2. februar Innrømmer at det å ha nok mat i et lager, gir meg ro i sjela. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar #25422 Skrevet 2. februar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Innrømmer at det å ha nok mat i et lager, gir meg ro i sjela. 1
Stacy__ Skrevet 2. februar #25423 Skrevet 2. februar Hoppetaujenta skrev (12 timer siden): Innrømmer at det å ha nok mat i et lager, gir meg ro i sjela. Jeg bør bli flinkere til sånne ting, har dessverre ingen beredskapslager… Tror til og med at jodtablettene mine har gått ut på dato. Må nok skjerpe meg litt her 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar Forfatter #25424 Skrevet 2. februar Ting som aldri skjer kan skje så plutselig at vi knapt får sukk for oss og tingene er ikke kjøpt inn i god tid... men vi kan gjøre noe med det denne uka her. Eller i alle fall neste.
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar #25426 Skrevet 3. februar Cid skrev (1 time siden): Håper at monarkiet i Norge avskaffes.
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar Forfatter #25427 Skrevet 3. februar Jeg skal nok følge litt med på alt som starter i dag.
Cid Skrevet 3. februar #25428 Skrevet 3. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg skal nok følge litt med på alt som starter i dag. Rettsak?
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar Forfatter #25429 Skrevet 3. februar Cid skrev (1 time siden): Rettsak? Ja. Jeg kjenner at jeg er veldig irritert på alt som har med lille M OG MM. 🤬
Cid Skrevet 3. februar #25430 Skrevet 3. februar Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): Ja. Jeg kjenner at jeg er veldig irritert på alt som har med lille M OG MM. 🤬 Håper han får sin straff.
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar Forfatter #25431 Skrevet 3. februar Cid skrev (4 timer siden): Anton har humor han. Ikke på det viset. Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰 Snakkes.
Cid Skrevet 3. februar #25432 Skrevet 3. februar (endret) Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ikke på det viset. Snakkes. Feil tråd. Og jo. Endret 3. februar av Cid
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar #25433 Skrevet 3. februar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ikke på det viset. Snakkes.
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar Forfatter #25434 Skrevet 4. februar Jeg fatter ikke at slike gamle menn er attraktive, for det er de ikke...så da må det være noe annet som er tiltrekkende ved dem. Dere lommebok...kanskje? Jeg hadde aldri latt meg fange av slike menn. Uansett. 1
Cid Skrevet 5. februar #25435 Skrevet 5. februar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg fatter ikke at slike gamle menn er attraktive, for det er de ikke...så da må det være noe annet som er tiltrekkende ved dem. Dere lommebok...kanskje? Jeg hadde aldri latt meg fange av slike menn. Uansett. Hvem tenker du på?
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar Forfatter #25436 Skrevet 5. februar Cid skrev (3 timer siden): Hvem tenker du på? Epstein og hans omgangskrets. 1
Titania Skrevet 5. februar #25437 Skrevet 5. februar Jeg er veldig glad for at vi har vanntårn på jobb - kaldt vann til enhver tid 1
Cid Skrevet 6. februar #25439 Skrevet 6. februar Fra 7-9 årsalderen så opplevde jeg til tider tegn på Alice i Eventyrland-syndrom, var veldig uhyggelig 😕
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar #25440 Skrevet 6. februar Cid skrev (4 timer siden): Fra 7-9 årsalderen så opplevde jeg til tider tegn på Alice i Eventyrland-syndrom, var veldig uhyggelig 😕
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå