Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen alternative forteller om at de i søvne kan gå ut av kroppen sin og oppleve andre virkeligheter. 
Det som er skummelt er at de kan risikere å ikke klare å komme seg tilbake hvis noe skjærer seg. 
Jeg er glad for at jeg ikke er  alternativ.  :sjokkblå:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Noen alternative forteller om at de i søvne kan gå ut av kroppen sin og oppleve andre virkeligheter. 
Det som er skummelt er at de kan risikere å ikke klare å komme seg tilbake hvis noe skjærer seg. 

Opplevd søvnparalyse?

Skrevet

Nei. :) Jeg sover ofte litt dårlig og da er jeg våken. Ikke en mellomting som jeg er fanget i. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Nei. :) Jeg sover ofte litt dårlig og da er jeg våken. Ikke en mellomting som jeg er fanget i. 

:klem3::klem3:

Skrevet

I dag har det vært litt deilig å bruke handicap-doen på senteret uten å få kjeft 😅 

• Liker 2
Skrevet

Jeg laget litt scene i kveld. Og har egentlig ikke beklaget. 

• Liker 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Jeg laget litt scene i kveld. Og har egentlig ikke beklaget. 

Hvor?

Skrevet

Jeg innrømmer at den storbrannen som noen har startet via en lighter i trondhjemstraktene (Ørland) forundrer meg, for jeg trodde ikke at det var så tørt midt på vinteren. Det er bebyggelse i nærheten også, stakkars. Evakuering av folk og fe kan ikke være enkelt nå. :(  Måtte det hele ta slutt snart. Ildebrann er forferdelige greier. 

Skrevet
Cid skrev (4 timer siden):

Hvor?

Ute med venner. Det går bra😌

Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Ute med venner. Det går bra😌

Du har ikke sceneskrekk da i hvert fall :D

Skrevet

Oijj...var det DEG som sang karaoke så folk fikk bakoversveis de luxe? :sjokkert: @Frøkenfryden

Skrevet

jeg har jo tatt denne testen og blitt INFJ og innrømmer at jeg er overasket på hvor godt det stemmer. 

Skrevet

Hvilken test og hvor? :klo: 

Skrevet (endret)

.

Endret av Disney Adult
Skrevet
Disney Adult skrev (3 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg ikke helt kjenner meg igjen i den jeg fikk, INTP. Men det er den jeg har fått begge gangene med 5 år mellomrom :vetikke:

:klem3::klem3:

Skrevet

Tja...det ble vel som forventet på meg og mitt. Jeg er og blir ei intro-tulle med øyne blå... :babygutt:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (22 timer siden):

Oijj...var det DEG som sang karaoke så folk fikk bakoversveis de luxe? :sjokkert: @Frøkenfryden

:danser:

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg blir så lat når mannen er hjemme (pappaperm). I dag stod jeg opp 60 min før jeg burde være på jobb 🙈 Vi greide å hive oss rundt å være på plass i barnehage og på min jobb 45 min senere, men fy søren så dårlig start på dagen min eldste har fått. Ikke bra 😣 Jeg må skjerpe meg! 

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg lurer på hvorfor det er slik at hver gang jeg går på do på jobb, så må noen ringe 😛 Føler meg nesten overvåket :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...