Hoppetaujenta Skrevet 6. februar Forfatter #25441 Skrevet 6. februar Noen alternative forteller om at de i søvne kan gå ut av kroppen sin og oppleve andre virkeligheter. Det som er skummelt er at de kan risikere å ikke klare å komme seg tilbake hvis noe skjærer seg. Jeg er glad for at jeg ikke er så alternativ.
Cid Skrevet 6. februar #25442 Skrevet 6. februar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Noen alternative forteller om at de i søvne kan gå ut av kroppen sin og oppleve andre virkeligheter. Det som er skummelt er at de kan risikere å ikke klare å komme seg tilbake hvis noe skjærer seg. Jeg er glad for at jeg ikke er så alternativ. Opplevd søvnparalyse?
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar Forfatter #25443 Skrevet 6. februar Nei. Jeg sover ofte litt dårlig og da er jeg våken. Ikke en mellomting som jeg er fanget i.
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #25444 Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Noen alternative forteller om at de i søvne kan gå ut av kroppen sin og oppleve andre virkeligheter. Det som er skummelt er at de kan risikere å ikke klare å komme seg tilbake hvis noe skjærer seg. Jeg er glad for at jeg ikke er så alternativ. Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Nei. Jeg sover ofte litt dårlig og da er jeg våken. Ikke en mellomting som jeg er fanget i.
Titania Skrevet 7. februar #25445 Skrevet 7. februar I dag har det vært litt deilig å bruke handicap-doen på senteret uten å få kjeft 😅 2
Frøkenfryden Skrevet 7. februar #25446 Skrevet 7. februar Jeg laget litt scene i kveld. Og har egentlig ikke beklaget. 1
Cid Skrevet 8. februar #25447 Skrevet 8. februar Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg laget litt scene i kveld. Og har egentlig ikke beklaget. Hvor?
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar Forfatter #25448 Skrevet 8. februar Jeg innrømmer at den storbrannen som noen har startet via en lighter i trondhjemstraktene (Ørland) forundrer meg, for jeg trodde ikke at det var så tørt midt på vinteren. Det er bebyggelse i nærheten også, stakkars. Evakuering av folk og fe kan ikke være enkelt nå. Måtte det hele ta slutt snart. Ildebrann er forferdelige greier.
Frøkenfryden Skrevet 8. februar #25449 Skrevet 8. februar Cid skrev (4 timer siden): Hvor? Ute med venner. Det går bra😌
Cid Skrevet 8. februar #25450 Skrevet 8. februar Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ute med venner. Det går bra😌 Du har ikke sceneskrekk da i hvert fall
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar Forfatter #25451 Skrevet 8. februar Oijj...var det DEG som sang karaoke så folk fikk bakoversveis de luxe? @Frøkenfryden
Beneath the Moon Skrevet 8. februar #25452 Skrevet 8. februar jeg har jo tatt denne testen og blitt INFJ og innrømmer at jeg er overasket på hvor godt det stemmer.
Beneath the Moon Skrevet 8. februar #25454 Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): Hvilken test og hvor? Her https://www.16personalities.com/free-personality-test
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar #25456 Skrevet 9. februar Disney Adult skrev (3 timer siden): Jeg innrømmer at jeg ikke helt kjenner meg igjen i den jeg fikk, INTP. Men det er den jeg har fått begge gangene med 5 år mellomrom
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar Forfatter #25457 Skrevet 9. februar Tja...det ble vel som forventet på meg og mitt. Jeg er og blir ei intro-tulle med øyne blå...
Frøkenfryden Skrevet 9. februar #25458 Skrevet 9. februar Hoppetaujenta skrev (22 timer siden): Oijj...var det DEG som sang karaoke så folk fikk bakoversveis de luxe? @Frøkenfryden
Stacy__ Skrevet 9. februar #25459 Skrevet 9. februar Jeg innrømmer at jeg blir så lat når mannen er hjemme (pappaperm). I dag stod jeg opp 60 min før jeg burde være på jobb 🙈 Vi greide å hive oss rundt å være på plass i barnehage og på min jobb 45 min senere, men fy søren så dårlig start på dagen min eldste har fått. Ikke bra 😣 Jeg må skjerpe meg!
Titania Skrevet 9. februar #25460 Skrevet 9. februar Jeg innrømmer at jeg lurer på hvorfor det er slik at hver gang jeg går på do på jobb, så må noen ringe 😛 Føler meg nesten overvåket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå