Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå...lille vennen min. :klem:  Kan du fortelle meg hvorfor en aldri ser duebeibier der voksenduer ferdes? 

• Hjerte 1
Skrevet
Stacy__ skrev (3 timer siden):

859F19C8-FBE0-4E27-8A3D-08B6F86D189F.png

:klem3::klem3:

Skrevet

Jeg måtte søke på nett ang. babyene...de er i reiret og blir foret store veldig fort, derfor ser en ikke så synlig forskjell på unger og foreldre, men leter en litt så er de voksne blankere og mere fargerike. Ungene ser litt mørkere og møkkete ut, kanskje, men de er der innimellom.  :klem:

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Jeg måtte søke på nett ang. babyene...de er i reiret og blir foret store veldig fort, derfor ser en ikke så synlig forskjell på unger og foreldre, men leter en litt så er de voksne blankere og mere fargerike. Ungene ser litt mørkere og møkkete ut, kanskje, men de er der innimellom.  :klem:

Skrevet

:klem3: :klem3:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden):

:klem3: :klem3:

:hjerte::hjerte:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden):

Ja, det stemmer. Dueungene er ikke ute av reiret før de er nesten like store som foreldrene, derfor er det vanskelig å legge merke til dem i det offentlige rom. Men som babyer er duene litt mer rufsete i fjærene og avhengig av at foreldrene mater de. 

• Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

:klem:

Skrevet

Jeg er glad for at jeg ikke er en due. :nikke: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden):

Jeg også ;) Trives veldig som menneske, tross alt 😅

• Liker 1
Skrevet

I byggespill kan jeg fint spille i timesvis, være misfornøyd og slette hele saven, og begynne på nytt - istedenfor å endre på det jeg syns jeg gjorde feil 😛 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

En 🎂🕊️ da?

Skrevet
Stacy__ skrev (4 timer siden):

:klem:

:hjerte::hjerte::klem3::klem3:

Skrevet
Stacy__ skrev (8 timer siden):

Jeg også ;) Trives veldig som menneske, tross alt 😅

Nettopp! :)  Når man får tenkt seg litt om, selv på en dårlig dag, er det slett ikke så verst å være menneske.
Alle fugler, kommunearbeidere og andre dyr som må være utendørs om høst og vinter, de misunner jeg ikke. 

Titania skrev (7 timer siden):

I byggespill kan jeg fint spille i timesvis, være misfornøyd og slette hele saven, og begynne på nytt - istedenfor å endre på det jeg syns jeg gjorde feil 😛 

Det høres fint ut å ha et spill og la seg synke inn i og kanskje kjenne på hvile mens en holder på. :nikke: 

Cid skrev (6 timer siden):

En 🎂🕊️ da?

Hæ? En kake og en liten mus? :klo: Dette var meget mystisk. :fnise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden):

Nettopp! :)  Når man får tenkt seg litt om, selv på en dårlig dag, er det slett ikke så verst å være menneske.
Alle fugler, kommunearbeidere og andre dyr som må være utendørs om høst og vinter, de misunner jeg ikke. 

Det høres fint ut å ha et spill og la seg synke inn i og kanskje kjenne på hvile mens en holder på. :nikke: 

Hæ? En kake og en liten mus? :klo: Dette var meget mystisk. :fnise: 

Kakadue.

Skrevet
Cid skrev (5 minutter siden):

Kakadue.

? En kake og en kakedue? :fnise: 

Skrevet

Jeg vil aldri legge meg og er alltid stuptrøtt om morgenen :tellesauer::slumre:

Skrevet
Stacy__ skrev (5 minutter siden):

Jeg vil aldri legge meg og er alltid stuptrøtt om morgenen :tellesauer::slumre:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (17 timer siden):

? En kake og en kakedue? :fnise: 

Kake due.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...