Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars #25621 Skrevet 25. mars Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Jaha, da er det kanskje fiksing, eller bugs i stystemene...men bra nå får vi håpe. Godmorgen. Ja vi er glade for at det er fikset nå. 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. mars Forfatter #25622 Skrevet 25. mars Ja, heldigvis. Jeg blir bittelitt frustrert når jeg skal inn hit og det er midt på natta og ting funker ikke.
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars #25623 Skrevet 25. mars Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ja, heldigvis. Jeg blir bittelitt frustrert når jeg skal inn hit og det er midt på natta og ting funker ikke. Sånn har vi det også.
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars Forfatter #25624 Skrevet 26. mars Testing! Testing! ...jo, alt fungerer bra i natt. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mars #25625 Skrevet 26. mars Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Testing! Testing! ...jo, alt fungerer bra i natt. Ja det synes vi at er bra. 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars Forfatter #25626 Skrevet 26. mars Godt å se at alt funker. Jeg har vasket tøy og håper å få det ut på snora. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mars #25627 Skrevet 26. mars Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Godt å se at alt funker. Jeg har vasket tøy og håper å få det ut på snora.
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars Forfatter #25628 Skrevet 26. mars Jeg har spist rekesmørbrød på utecafè og det var henholdsvis fryktelig kaldt og VELDIG GODT! 1
Wonders Skrevet 26. mars #25629 Skrevet 26. mars Ble overrasket da det var ledige sitteplasser på Linje 3 Mortensrud midt i rushen på t-banen 🚇
Cid Skrevet 26. mars #25630 Skrevet 26. mars Wonders skrev (3 timer siden): Ble overrasket da det var ledige sitteplasser på Linje 3 Mortensrud midt i rushen på t-banen 🚇 Kjekt å se deg aktiv igjen her 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mars #25631 Skrevet 26. mars Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg har spist rekesmørbrød på utecafè og det var henholdsvis fryktelig kaldt og VELDIG GODT!
Gjest Lurendreieren Skrevet 27. mars #25632 Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara skrev (På 21.9.2025 den 20.59): Det er noe tror vi, men vi er ikke så aktive på selve forumet i Diskutopia Vi snakker helst på PM med Entern der. Han heter Entern på Diskutopia også. Vi Heter Tvillingene Bro og Sis der. Jeg savner Entern
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mars #25633 Skrevet 27. mars Lurendreieren skrev (4 timer siden): Jeg savner Entern Vi snakker fortsatt med Entern for det er på Diskutopia han er nå. 1
Gjest Lurendreieren Skrevet 27. mars #25634 Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi snakker fortsatt med Entern for det er på Diskutopia han er nå. Jeg er ikke der... få han hit
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #25635 Skrevet 28. mars Lurendreieren skrev (4 timer siden): Jeg er ikke der... få han hit Vi er redd, det ikke går han er nok dessverre kastet ut her ifra.
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars Forfatter #25636 Skrevet 28. mars Mhm...enkelte ting er helt uforståelige. Det blir min kommentar.
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #25637 Skrevet 28. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Mhm...enkelte ting er helt uforståelige. Det blir min kommentar. 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars Forfatter #25640 Skrevet 28. mars I dag bare flyter jeg. Ingen rutiner vil utføres. Kun hvile. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå