Hoppetaujenta Skrevet 20. april Forfatter #25721 Skrevet 20. april Frøkenfryden skrev (På 18.4.2026 den 10.15): Siden @Lur Venn ikke har slått til, så tar jeg den. Sa brura! Hmmm.....hva er dette for skult budskap fra en helt uskyldig Hoppes tastetrykk? Lur Venn skrev (På 18.4.2026 den 15.34): Åhååååhååå😁 Ååååja.....jeg begynner å ane ugler i en viss type mos nu. Cid skrev (På 18.4.2026 den 15.50): Jeg begynner å grue meg til sommeren allerede 🫠 Denne forsto jeg og er helt enig med min venn @Cid.
Titania Skrevet 21. april #25723 Skrevet 21. april Jeg er ikke klar for en ny dag. Men veldig glad for at jeg slipper å lage middag i dag 🙂
Cid Skrevet 21. april #25724 Skrevet 21. april Titania skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke klar for en ny dag. Men veldig glad for at jeg slipper å lage middag i dag 🙂 Middagsrester?
Titania Skrevet 21. april #25725 Skrevet 21. april Cid skrev (Akkurat nå): Middagsrester? Pappa betaler
Cid Skrevet 21. april #25728 Skrevet 21. april Titania skrev (Akkurat nå): Nope Der hvor de serverer fries pizza?
Hoppetaujenta Skrevet 21. april Forfatter #25729 Skrevet 21. april Cid skrev (52 minutter siden): Jeg er frivillig barnløs og stortrives med det valget Plutselig treffer du på den snilleste og søteste damen i verden og så vet du ikke helt hva som skjedde i alt virrvarret, men hun sier plutselig etter noen mnd. at du skal bli far...hva gjør du da?
Cid Skrevet 21. april #25730 Skrevet 21. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Plutselig treffer du på den snilleste og søteste damen i verden og så vet du ikke helt hva som skjedde i alt virrvarret, men hun sier plutselig etter noen mnd. at du skal bli far...hva gjør du da? Jeg er ikke aktiv så det skjer aldri så det slipper jeg å tenke på
Hoppetaujenta Skrevet 21. april Forfatter #25731 Skrevet 21. april (endret) Ordet hopper og klapper, for det vil være den eneste lille vennen din. Endret 21. april av Hoppetaujenta
Cid Skrevet 21. april #25732 Skrevet 21. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ordet hopper og klapper, for det vil være den eneste lille vennen din. Og dere på kg 1
Titania Skrevet 21. april #25733 Skrevet 21. april (endret) Cid skrev (2 timer siden): Der hvor de serverer fries pizza? Tror de har det også, men pappa vil ikke ha det 😛 Men nei, ikke der jeg pleier bestille fra vi skal spise Endret 21. april av Titania
Hoppetaujenta Skrevet 21. april Forfatter #25734 Skrevet 21. april Cid skrev (2 timer siden): Og dere på kg Joo, men vi er jo litt større enn lille Ordet mitt da.
Cid Skrevet 25. april #25736 Skrevet 25. april Disney Adult skrev (14 minutter siden): Jeg har flere ganger latet som om jeg ikke forstår norsk eller engelsk for å slippe å snakke med noen når jeg er ute, har også latet som om jeg er døv... 🫣 Gjort det samme det første.
Hoppetaujenta Skrevet 27. april Forfatter #25738 Skrevet 27. april For en halvtime siden våknet jeg av en lyd og et lysblaff i mitt hode. Jeg trodde at lyset hadde gått...eller at noe annet skummelt skjedde mens jeg sov, men etter en sjekk, så var det ingenting. Uansett så var opplevelsen stor og ekte i mitt hode. Har jeg bare drømt? Kan hende, men det var så virkelig at jeg forsvant inn under dyna mi og søkte dekning der. Huff. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april #25739 Skrevet 27. april Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): For en halvtime siden våknet jeg av en lyd og et lysblaff i mitt hode. Jeg trodde at lyset hadde gått...eller at noe annet skummelt skjedde mens jeg sov, men etter en sjekk, så var det ingenting. Uansett så var opplevelsen stor og ekte i mitt hode. Har jeg bare drømt? Kan hende, men det var så virkelig at jeg forsvant inn under dyna mi og søkte dekning der. Huff. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå