Cid Skrevet 4. mai #25801 Skrevet 4. mai Titania skrev (Akkurat nå): Hører veldig fort at «det er kaldt her», så hjelper ikke. Hun har fått beskjed om å kle på seg fordi det er alt for varmt her, men selv med mer klær syns hun det er kaldt… Hun er sikkert syk da.
Titania Skrevet 4. mai #25802 Skrevet 4. mai Cid skrev (1 time siden): Hun er sikkert syk da. Nope. Fryser lett. Hun mener det er begynner bli kaldt når det er 25 grader her inne.
Cid Skrevet 4. mai #25803 Skrevet 4. mai Titania skrev (1 minutt siden): Nope. Fryser lett. Hun mener det er begynner bli kaldt når det er 25 grader her inne. Da svetter jeg 😅
Titania Skrevet 4. mai #25804 Skrevet 4. mai Cid skrev (2 minutter siden): Da svetter jeg 😅 Det er du ikke alene om.
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai Forfatter #25806 Skrevet 4. mai Jeg har i kveld smakt denne som jeg tror er helt ny og ble skuffet. Hadde trodd det skulle smake godt, men denne drikken hadde liksom gitt opp livet og var svært blass og ugod. Så er det innrømmet. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai #25807 Skrevet 4. mai Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg har i kveld smakt denne som jeg tror er helt ny og ble skuffet. Hadde trodd det skulle smake godt, men denne drikken hadde liksom gitt opp livet og var svært blass og ugod. Så er det innrømmet.
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai #25809 Skrevet 4. mai Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hei på dere og god våken natt.
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai Forfatter #25810 Skrevet 5. mai Jeg innrømmer at de fine rundstykkene som jeg kjøpte å går...de var tørre og falt ikke i smak, men jeg spiser dem opp.
Cid Skrevet 5. mai #25812 Skrevet 5. mai (endret) Beneath the Moon skrev (33 minutter siden): Jeg hadde nektet å spise tørre rundstykker Uten pålegg på du tenker? Edit: Så hva Hoppe skrev nå, enig. Endret 5. mai av Cid
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai #25813 Skrevet 5. mai Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg innrømmer at de fine rundstykkene som jeg kjøpte å går...de var tørre og falt ikke i smak, men jeg spiser dem opp. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai Forfatter #25814 Skrevet 5. mai Beneath the Moon skrev (40 minutter siden): Jeg hadde nektet å spise tørre rundstykker Ja...den ene handa nekter å spise det og den andre har på smør og kaviar, så sklir det vel ned.
Cid Skrevet 5. mai #25815 Skrevet 5. mai Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja...den ene handa nekter å spise det og den andre har på smør og kaviar, så sklir det vel ned. Ikke godt når de begynner å smuldre opp i kjeften.
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai Forfatter #25816 Skrevet 5. mai Cid skrev (2 minutter siden): Ikke godt når de begynner å smuldre opp i kjeften. ...og så må en nyse STORT!
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai Forfatter #25818 Skrevet 5. mai Cid skrev (6 minutter siden): Dagen i dag føles ut som en desemberdag med all den snøen.. @Cid ? HVA?? Har du fått snø og det er ikke aprilsnarr eller noe?
Cid Skrevet 5. mai #25819 Skrevet 5. mai Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): @Cid ? HVA?? Har du fått snø og det er ikke aprilsnarr eller noe? Jepp, føltes ut som at det var juletider når jeg våknet opp i dag. Temperaturen var nede på 2 varmegrader, bare få dager siden det var 17 grader og ganske varmt.
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai Forfatter #25820 Skrevet 5. mai Cid skrev (3 timer siden): Jepp, føltes ut som at det var juletider når jeg våknet opp i dag. Temperaturen var nede på 2 varmegrader, bare få dager siden det var 17 grader og ganske varmt. I alle dager...det er det verste jeg har hørt i dag. Håper det går over fort...det hvite.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå