Ciaran og Ciara Skrevet 27. april #25741 Skrevet 27. april Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Takk.
Hoppetaujenta Skrevet 27. april Forfatter #25742 Skrevet 27. april Jeg har spist wienerpølser, potetmos med vanlig tilbehør og DET VAR GODT!
Stacy__ Skrevet 27. april #25743 Skrevet 27. april Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Jeg har spist wienerpølser, potetmos med vanlig tilbehør og DET VAR GODT! Så digg! 1
Stacy__ Skrevet 27. april #25744 Skrevet 27. april Glemte matpakke og hadde en veldig hektisk start på dagen. Jeg har levd på det jeg hadde av mat i kjøleskapet på jobben, en halv gresk yoghurt og to knekkebrød. Kjenner meg skrubbsulten nå… Enda 1,5 time til jeg kan ete… minst. Rart å sitte på venterommet på sykehuset og magen rumler… 🙈 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april #25745 Skrevet 27. april Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg har spist wienerpølser, potetmos med vanlig tilbehør og DET VAR GODT! 1
Titania Skrevet 27. april #25746 Skrevet 27. april Jeg hater å lage hvit saus. Men det er jo så godt 😅 1
Stacy__ Skrevet 27. april #25747 Skrevet 27. april Titania skrev (1 minutt siden): Jeg hater å lage hvit saus. Men det er jo så godt 😅 Hvorfor det? Det er jo så enkelt å lage
Titania Skrevet 27. april #25748 Skrevet 27. april Stacy__ skrev (1 minutt siden): Hvorfor det? Det er jo så enkelt å lage Jeg hater generelt å lage mat 😅 Men klarer aldri å lage hvit saus raskt nok etter min mening, også er det irriterende å måtte røre hele tiden, for jeg er ganske flink til å brenne den 🙈 1
Stacy__ Skrevet 27. april #25749 Skrevet 27. april (endret) Titania skrev (8 minutter siden): Jeg hater generelt å lage mat 😅 Men klarer aldri å lage hvit saus raskt nok etter min mening, også er det irriterende å måtte røre hele tiden, for jeg er ganske flink til å brenne den 🙈 Jeg skjønner 😅 Vi har alle våre ting, jeg elsker å lage mat, men er veldig lite kreativ og håndarbeid som strikking (det er du flink til) får jeg bare ikke til 🙈 Endret 27. april av Stacy__
Titania Skrevet 27. april #25750 Skrevet 27. april Stacy__ skrev (6 minutter siden): Jeg skjønner 😅 Vi har alle våre ting, jeg elsker å lage mat, men er veldig lite kreativ og håndarbeid som strikking (det er du flink til) får jeg bare ikke til 🙈 Hehe 😁 Er noe med det 😅 Jeg syns kun det kan være artig å lage mat når jeg lager nye ting. Eller å lage mat sammen med noen er kjekt. Men ellers er det fint om det går raskest mulig med minst mulig innsats. Så fint det er grillsesong - sleng noe kjøtt på grillen og ha potetsalat ved siden av 😂 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. april Forfatter #25751 Skrevet 28. april Titania skrev (12 timer siden): Jeg hater å lage hvit saus. Men det er jo så godt 😅 Åhh...jeg ser det for meg og kan smake det når jeg tenker på det. Saus må være tykk og glatt/glinsende.
Titania Skrevet 28. april #25752 Skrevet 28. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Åhh...jeg ser det for meg og kan smake det når jeg tenker på det. Saus må være tykk og glatt/glinsende. Jepp 😁 Sausen i går ble litt for tynn, men veldig god 😁 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. april Forfatter #25753 Skrevet 28. april Titania skrev (12 minutter siden): Jepp 😁 Sausen i går ble litt for tynn, men veldig god 😁 Da er det jo greit da. Det er nesten hundre år siden jeg laget saus selv. Bruker ikke så mye når jeg ikke lager middag selv. 1
Titania Skrevet 28. april #25754 Skrevet 28. april Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden): Da er det jo greit da. Det er nesten hundre år siden jeg laget saus selv. Bruker ikke så mye når jeg ikke lager middag selv. Blir stort sett posesaus når jeg lager, men akkurat hvit må lages fra bunnen 😅 Og lager alltid for mye fordi det er så godt 😂 1
Stacy__ Skrevet 29. april #25757 Skrevet 29. april Cid skrev (1 time siden): Jeg har aldri hatt på meg bunad. Ikke jeg heller 🙈
Stacy__ Skrevet 29. april #25758 Skrevet 29. april Jeg er utslitt allerede, godt det er «helg» i morgen 😩 1
Cid Skrevet 29. april #25759 Skrevet 29. april Stacy__ skrev (12 minutter siden): Jeg er utslitt allerede, godt det er «helg» i morgen 😩 Kg bussen er snart på Tusenfryd så da får du en velfortjent pause
Ciaran og Ciara Skrevet 29. april #25760 Skrevet 29. april Stacy__ skrev (56 minutter siden): Jeg er utslitt allerede, godt det er «helg» i morgen 😩
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå