Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Takk. :klem2: :klem2:

:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spist wienerpølser, potetmos med vanlig tilbehør og DET VAR GODT! :spise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

Jeg har spist wienerpølser, potetmos med vanlig tilbehør og DET VAR GODT! :spise: 

Så digg! :spise:

• Liker 1
Skrevet

Glemte matpakke og hadde en veldig hektisk start på dagen. Jeg har levd på det jeg hadde av mat i kjøleskapet på jobben, en halv gresk yoghurt og to knekkebrød. Kjenner meg skrubbsulten nå… Enda 1,5 time til jeg kan ete… minst. Rart å sitte på venterommet på sykehuset og magen rumler… 🙈

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

:spise::spise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater å lage hvit saus.

Men det er jo så godt 😅

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (1 minutt siden):

Men det er jo så godt 😅

Hvorfor det? Det er jo så enkelt å lage 

Skrevet
Stacy__ skrev (1 minutt siden):

Hvorfor det? Det er jo så enkelt å lage 

Jeg hater generelt å lage mat 😅 Men klarer aldri å lage hvit saus raskt nok etter min mening, også er det irriterende å måtte røre hele tiden, for jeg er ganske flink til å brenne den 🙈

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Titania skrev (8 minutter siden):

Jeg hater generelt å lage mat 😅 Men klarer aldri å lage hvit saus raskt nok etter min mening, også er det irriterende å måtte røre hele tiden, for jeg er ganske flink til å brenne den 🙈

Jeg skjønner 😅 Vi har alle våre ting, jeg elsker å lage mat, men er veldig lite kreativ og håndarbeid som strikking (det er du flink til) får jeg bare ikke til 🙈 

Endret av Stacy__
Skrevet
Stacy__ skrev (6 minutter siden):

Jeg skjønner 😅 Vi har alle våre ting, jeg elsker å lage mat, men er veldig lite kreativ og håndarbeid som strikking (det er du flink til) får jeg bare ikke til 🙈 

Hehe 😁 Er noe med det 😅 Jeg syns kun det kan være artig å lage mat når jeg lager nye ting. Eller å lage mat sammen med noen er kjekt. Men ellers er det fint om det går raskest mulig med minst mulig innsats. Så fint det er grillsesong - sleng noe kjøtt på grillen og ha potetsalat ved siden av 😂

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (12 timer siden):

Men det er jo så godt 😅

Åhh...jeg ser det for meg og kan smake det når jeg tenker på det. Saus må være tykk og glatt/glinsende. :rodmer:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Åhh...jeg ser det for meg og kan smake det når jeg tenker på det. Saus må være tykk og glatt/glinsende. :rodmer:

Jepp 😁

Sausen i går ble litt for tynn, men veldig god 😁

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (12 minutter siden):

Jepp 😁

Sausen i går ble litt for tynn, men veldig god 😁

Da er det jo greit da. Det er nesten hundre år siden jeg laget saus selv. Bruker ikke så mye når jeg ikke lager middag selv. :sjenert:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden):

Da er det jo greit da. Det er nesten hundre år siden jeg laget saus selv. Bruker ikke så mye når jeg ikke lager middag selv. :sjenert:

Blir stort sett posesaus når jeg lager, men akkurat hvit må lages fra bunnen 😅 Og lager alltid for mye fordi det er så godt 😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke forberedt på bursdagen min ennå...

Skrevet

Jeg har aldri hatt på meg bunad.

Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Jeg har aldri hatt på meg bunad.

Ikke jeg heller 🙈 

Skrevet

Jeg er utslitt allerede, godt det er «helg» i morgen 😩

• Hjerte 1
Skrevet
Stacy__ skrev (12 minutter siden):

:klem: 

Kg bussen er snart på Tusenfryd så da får du en velfortjent pause :D 

Skrevet
Stacy__ skrev (56 minutter siden):

:klem3::klem3:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...