Beneath the Moon Skrevet 3. mai #25781 Skrevet 3. mai 20 grader i april, føles kaldere enn 20 grader i juni, rart det der.
Cid Skrevet 3. mai #25782 Skrevet 3. mai Det er uvant å ikke ha mye matlyst og så og si null søtsug, men jeg liker det 2
Beneath the Moon Skrevet 3. mai #25783 Skrevet 3. mai Cid skrev (1 minutt siden): Det er uvant å ikke ha mye matlyst og så og si null søtsug, men jeg liker det Er du syk?
Cid Skrevet 3. mai #25784 Skrevet 3. mai Beneath the Moon skrev (Akkurat nå): Er du syk? Nei, går på noe jeg fikk av legen min som skal dempe matlyst slik at jeg kan slanke meg. Fått ned noen kilo allerede.
Beneath the Moon Skrevet 3. mai #25785 Skrevet 3. mai Cid skrev (1 minutt siden): Nei, går på noe jeg fikk av legen min som skal dempe matlyst slik at jeg kan slanke meg. Fått ned noen kilo allerede. Ah, lykke til 1
Cid Skrevet 3. mai #25786 Skrevet 3. mai Beneath the Moon skrev (2 minutter siden): Ah, lykke til Takk
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #25787 Skrevet 3. mai Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nei, ikke i det hele tatt. Torturinstrumenter er det. Hør bare hvordan alle skriker og har det vondt når de kjører slikt. 😭 Bra at dere får det som dere vil. Det synes vi også.
Stacy__ Skrevet 3. mai #25788 Skrevet 3. mai Cid skrev (8 timer siden): Det er uvant å ikke ha mye matlyst og så og si null søtsug, men jeg liker det Høres deilig ut. Masse lykke til! 1
Cid Skrevet 3. mai #25789 Skrevet 3. mai Stacy__ skrev (18 minutter siden): Høres deilig ut. Masse lykke til! Takk 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #25790 Skrevet 3. mai Cid skrev (11 timer siden): Det er uvant å ikke ha mye matlyst og så og si null søtsug, men jeg liker det Vi ønsker deg masse lykke til.
Stacy__ Skrevet 4. mai #25791 Skrevet 4. mai Litt lei 😑 Kiloene sitter bom fast, motivasjon på bånn og jobben føles uendelig kjedelig 🥱 1
Cid Skrevet 4. mai #25793 Skrevet 4. mai Stacy__ skrev (4 timer siden): Litt lei 😑 Kiloene sitter bom fast, motivasjon på bånn og jobben føles uendelig kjedelig 🥱
Titania Skrevet 4. mai #25794 Skrevet 4. mai Jeg har veldig lyst til å sette varmepumpa på jobb på kjøling, men kollegaen fryser så får ikke gjort noe med det enda... 1
Cid Skrevet 4. mai #25795 Skrevet 4. mai Titania skrev (1 minutt siden): Jeg har veldig lyst til å sette varmepumpa på jobb på kjøling, men kollegaen fryser så får ikke gjort noe med det enda... Gjør det i skjul
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai #25796 Skrevet 4. mai Titania skrev (22 minutter siden): Jeg har veldig lyst til å sette varmepumpa på jobb på kjøling, men kollegaen fryser så får ikke gjort noe med det enda...
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai #25797 Skrevet 4. mai Cid skrev (29 minutter siden): Føler meg støl i kroppen etter dagens gåtur 😵💫
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai #25798 Skrevet 4. mai Stacy__ skrev (5 timer siden): Litt lei 😑 Kiloene sitter bom fast, motivasjon på bånn og jobben føles uendelig kjedelig 🥱
Titania Skrevet 4. mai #25800 Skrevet 4. mai Cid skrev (1 time siden): Gjør det i skjul Hører veldig fort at «det er kaldt her», så hjelper ikke. Hun har fått beskjed om å kle på seg fordi det er alt for varmt her, men selv med mer klær syns hun det er kaldt…
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå