Hoppetaujenta Skrevet 7. mai Forfatter #25843 Skrevet 7. mai Tror at du liker det faktisk og det tror dyrene også. Knurr...Grrrr. 🦁
Stacy__ Skrevet 8. mai #25844 Skrevet 8. mai Jeg har alltid lurt på hvem er de rare menneske som står utenfor butikken og venter på at den skal åpne kl.0700 om morgenen.… Har de ikke et liv? Hva gjør de på butikken så tidlig om morgenen? Og nå har jeg innsett at jeg er en av dem 🙈 1
mia83 Skrevet 8. mai #25845 Skrevet 8. mai Hoppetaujenta skrev (På 6.3.2026 den 15.16): Åååå...varme sveler fra ditt område Cid...det er nyyydelig! Svelå på fergå! 2
Titania Skrevet 8. mai #25846 Skrevet 8. mai Stacy__ skrev (1 time siden): Jeg har alltid lurt på hvem er de rare menneske som står utenfor butikken og venter på at den skal åpne kl.0700 om morgenen.… Har de ikke et liv? Hva gjør de på butikken så tidlig om morgenen? Og nå har jeg innsett at jeg er en av dem 🙈 2
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai Forfatter #25847 Skrevet 8. mai Stacy__ skrev (1 time siden): Jeg har alltid lurt på hvem er de rare menneske som står utenfor butikken og venter på at den skal åpne kl.0700 om morgenen.… Har de ikke et liv? Hva gjør de på butikken så tidlig om morgenen? Og nå har jeg innsett at jeg er en av dem 🙈 Hehe...jeg er alltid en av dem, for det er godt å få det unna før butikken blir full av handlende. mia83 skrev (17 minutter siden): Svelå på fergå! 100% enig. 1
Wonders Skrevet 8. mai #25848 Skrevet 8. mai Som tidligere drill-jente og fra en familie med Veteraner, feirer jeg også mentalt Veterandagen og er med på kransnedleggelse med nært forestående lunsj etterpå. Håper jeg får sett overflyvning over Akershus festning med F-35 🎖️ etter medaljeutdelingen. 8. mai 1945 ble Norge igjen fritt etter fem års okkupasjon. Siden da har vi feiret frigjøringsdagen hvert år. Vi bruker denne dagen til å glede oss over et fritt og demokratisk Norge og samtidig hylle alle dem – motstandsfolk, krigsseilere og sivilpersoner – som tok opp kampen mot okkupantene. Erfaringen fra krigen har gjort Norge til en aktiv bidragsyter for fred og stabilitet ute i verden. Siden 1945 har over 100 000 nordmenn tjenestegjort i rundt hundre internasjonale operasjoner og oppdrag verden over. I 2011 etablerte regjeringen veterandagen. Denne ble samkjørt med frigjøringsdagen, som fikk navnet frigjørings- og veterandagen. Disse innsatsene representerer Norges forpliktelse til å stå opp for frihet – både i vår egen historie og i dagens verden. I 2026 ønsker regjeringen å rette en særlig takk til veteraner på kjøl: Sjøforsvarets personell som har deltatt i maritime operasjoner fra 1991 og frem til i dag, fra Irak-krigen til dagens stående maritime styrkebidrag. I tillegg til hovedarrangementet på Akershus festning i Oslo, markeres dagen over hele landet. 1
Beneath the Moon Skrevet 8. mai #25849 Skrevet 8. mai I dag vasket jeg håret mitt med en shampo og balsam jeg aldri har prøvd før, håret ble silkemykt.
Stacy__ Skrevet 8. mai #25851 Skrevet 8. mai Beneath the Moon skrev (8 timer siden): I dag vasket jeg håret mitt med en shampo og balsam jeg aldri har prøvd før, håret ble silkemykt. Nice 😊 Hvilken shampoo og balsam var det?
Beneath the Moon Skrevet 8. mai #25852 Skrevet 8. mai Stacy__ skrev (2 timer siden): Nice 😊 Hvilken shampoo og balsam var det? Jan ThomasSoft & Shine
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai Forfatter #25853 Skrevet 9. mai Oijj...der minnet du meg på at jeg har en slik JT-ting i mitt skap på badet og har glemt å bruke den. Takk.
Titania Skrevet 9. mai #25854 Skrevet 9. mai Nå skal det bli litt godt å komme hjem etter 7 timer ute 🙈 2
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai #25855 Skrevet 9. mai Titania skrev (3 timer siden): Nå skal det bli litt godt å komme hjem etter 7 timer ute 🙈
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai Forfatter #25856 Skrevet 10. mai Jeg drømte at jeg lå langflat hos en tannlege som ga meg mange sprøytestikk i munnen. Over alt. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai #25857 Skrevet 10. mai Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg drømte at jeg lå langflat hos en tannlege som ga meg mange sprøytestikk i munnen. Over alt.
Stacy__ Skrevet 10. mai #25858 Skrevet 10. mai Hoppetaujenta skrev (14 timer siden): Jeg drømte at jeg lå langflat hos en tannlege som ga meg mange sprøytestikk i munnen. Over alt. Uff, det høres fælt ut. 😥 Drømmer kan virkelig være fæle, jeg har heldigvis sjelden «skikkelige» mareritt.
Natriumclorid Skrevet 11. mai #25859 Skrevet 11. mai Stacy__ skrev (På 8.5.2026 den 7.23): Jeg har alltid lurt på hvem er de rare menneske som står utenfor butikken og venter på at den skal åpne kl.0700 om morgenen.… Har de ikke et liv? Hva gjør de på butikken så tidlig om morgenen? Og nå har jeg innsett at jeg er en av dem 🙈 På vei til jobb? Jeg bruker å gå innom butikken og kjøpe en banan på vei til jobb 🤓
Beneath the Moon Skrevet 11. mai #25860 Skrevet 11. mai Jeg syns den nye Gullpinnen med pistasj var bedre enn originalen 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå