Cid Skrevet 24. mai #25941 Skrevet 24. mai Titania skrev (1 minutt siden): Har faktisk sjekket Finn, og der ligger det ingen. Enklere å spørre folk som bor i nærheten av en, de får jo gratis mat 😂 Blir vel sånn lotteri opplegg da, du kan få på første forsøk eller på hundrede 🤪
Titania Skrevet 24. mai #25942 Skrevet 24. mai Cid skrev (5 minutter siden): Blir vel sånn lotteri opplegg da, du kan få på første forsøk eller på hundrede 🤪 Slik jeg har forstått det kan man velge. De to i nærheten som har den menyen ligger sånn til at det er vanskelig å komme seg uten bil, så da er det enklere å spørre folk som bor i nærheten av andre steder 😝 Har veldig lyst på, men 4-5 timer reise for en kopp syns jeg allikevel ikke det er verdt 😅
Cid Skrevet 24. mai #25943 Skrevet 24. mai Titania skrev (1 minutt siden): Slik jeg har forstått det kan man velge. De to i nærheten som har den menyen ligger sånn til at det er vanskelig å komme seg uten bil, så da er det enklere å spørre folk som bor i nærheten av andre steder 😝 Har veldig lyst på, men 4-5 timer reise for en kopp syns jeg allikevel ikke det er verdt 😅 Var ikke det tilfeldig før? Husker som liten at jeg ikke viste hvilken leke som lå oppi happy mealen før jeg åpnet den.
Titania Skrevet 24. mai #25944 Skrevet 24. mai Cid skrev (4 minutter siden): Var ikke det tilfeldig før? Husker som liten at jeg ikke viste hvilken leke som lå oppi happy mealen før jeg åpnet den. To kopper man kan få - og slik jeg har forstått det kan man velge hvilken man vil ha
Cid Skrevet 24. mai #25945 Skrevet 24. mai Titania skrev (Akkurat nå): To kopper man kan få - og slik jeg har forstått det kan man velge hvilken man vil ha Alltid vært slik?
mia83 Skrevet 24. mai #25946 Skrevet 24. mai Cid skrev (20 timer siden): Tusen takk vært noen en veldig spesiell måned det skal være sikkert, men nå har jeg gått ned 10kg så det går rette veien jeg har en dag i helgen hvor jeg unner meg godt, resten så er jeg sunn. Kjenner på savn på godt av og til men den gode følelsen jeg får av å være sunn trumfer følelsen av å spise godt Da er du på riktig spor ihvertfall og på veldig god vei 2
Titania Skrevet 24. mai #25947 Skrevet 24. mai Cid skrev (Akkurat nå): Alltid vært slik? Forskjell på happy meal og denne menyen 😊 Man får jo kjøpt lekene utenom
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mai #25948 Skrevet 24. mai Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Stille og fredelig er det og da er jeg fornøyd. Sikkert tilstelninger eller folkesamlinger i sentrum, men dit skal ikke jeg...håh, nei. Akkurat passe vind som kommer inn av mine vinduer og lager gjennomtrekk på en god måte. Ja vi liker det også beste stille og fredelig. 1
Cid Skrevet 24. mai #25949 Skrevet 24. mai Titania skrev (22 minutter siden): Forskjell på happy meal og denne menyen 😊 Man får jo kjøpt lekene utenom Hva heter den?
Titania Skrevet 24. mai #25950 Skrevet 24. mai Cid skrev (36 minutter siden): Hva heter den? Galactic meal
Cid Skrevet 25. mai #25952 Skrevet 25. mai lolitsme skrev (16 minutter siden): liker ikke reker. 🤢 Kongereker da?
lolitsme Skrevet 25. mai #25953 Skrevet 25. mai Cid skrev (17 minutter siden): Kongereker da? Nop. Reker lukter surt piss. 🤢
Cid Skrevet 25. mai #25954 Skrevet 25. mai lolitsme skrev (28 minutter siden): Nop. Reker lukter surt piss. 🤢 Såpass lol.
Hoppetaujenta Skrevet 25. mai Forfatter #25955 Skrevet 25. mai Det var da en veldig negativ synsing om reker som er SÅ GODT!
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mai #25956 Skrevet 25. mai Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det var da en veldig negativ synsing om reker som er SÅ GODT! Vi er helt enige. 1
Stacy__ Skrevet 26. mai #25957 Skrevet 26. mai Jeg er så umotivert i dag Er litt i feriemodus allerede og det er 5 uker til ferien 🙈🙈 2
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai Forfatter #25958 Skrevet 26. mai Sov ingenting i natt og er i fullstendig sovemodus nå. DET GÅR JO IKKE. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mai #25959 Skrevet 26. mai Stacy__ skrev (6 timer siden): Jeg er så umotivert i dag Er litt i feriemodus allerede og det er 5 uker til ferien 🙈🙈
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mai #25960 Skrevet 26. mai Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Sov ingenting i natt og er i fullstendig sovemodus nå. DET GÅR JO IKKE.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå