Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

kanskje på KG treff 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wonders skrev (8 minutter siden):

kanskje på KG treff 

Har du vært på et kg treff før?

Skrevet

så klart. To ganger. 

Har ikke du?

Skrevet

skulka! På vei for å kjøpe is, kanskje to 😄 Orker ikke ta ansvar i dag altså. Jeg forstår Bilbo når han sa " "I feel thin, sort of stretched, like butter scraped over too much bread" 

200w.gif.6a81f9e01b7714a17f44cbee040e4bc5.gif

• Nyttig 1
Skrevet

Har hodepine, men vil ikke ta paracet. Håper vann og frisk luft hjelper.

Skrevet
Wonders skrev (3 timer siden):

vil gjenre bli bedt på dette med mannen min

66c9b46379f8eaf153a4b1b6ff8e99e4.jpg

Tror jeg har hørt en gang at @Cid er veldig glad i å pusse sølv...  :lur: 

• Liker 1
Skrevet

så klart. To ganger. 

Har ikke du?

Ikke turt 😅 kan skylde på sosial angsten min.

Skrevet

Har hodepine, men vil ikke ta paracet. Håper vann og frisk luft hjelper.

God bedring :klem2: 

Skrevet

Åhh...lang og varm dag har det vært hos meg i dag... :svett: Skal sette gjennomtrekk i natt og håpe
at det dukker opp noen vennlige brizer, så jeg får sovet litt...og snart er det helga igjen. ♥️

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Åhh...lang og varm dag har det vært hos meg i dag... :svett: Skal sette gjennomtrekk i natt og håpe
at det dukker opp noen vennlige brizer, så jeg får sovet litt...og snart er det helga igjen. ♥️

:klem3::klem3:

Skrevet

Jeg har vansker med å "let it go" av og til, når jeg egentlig burde bare gå videre og innse at gjort er gjort så tenker jeg på det konstant og lar det plage meg. Vet ikke om det er pga Asbergers men det er slitsomt å ha det slik og det er noe jeg prøver hardt å bli bedre på. Jeg prøver å si til meg selv at nå fremover så skal jeg bli bedre på det, håpe at hjernen min klarer å oppfatte det :)

• Hjerte 3
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Jeg har vansker med å "let it go" av og til, når jeg egentlig burde bare gå videre og innse at gjort er gjort så tenker jeg på det konstant og lar det plage meg. Vet ikke om det er pga Asbergers men det er slitsomt å ha det slik og det er noe jeg prøver hardt å bli bedre på. Jeg prøver å si til meg selv at nå fremover så skal jeg bli bedre på det, håpe at hjernen min klarer å oppfatte det :)

:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Skrevet
Cid skrev (6 timer siden):

Sånn er jeg også, selv om jeg ikke har Aspergers. Sier jeg noe dumt eller driter meg ut på en måte kan jeg tenke på det og la det plage meg i evigheter jeg også. Får helt enormt tankekjør. Er slitsomt å ha det sånn, ja :klem: Hjernen min er overaktiv og klarer ikke slippe ting, spesielt ikke ting jeg angrer på eller om jeg har driti meg ut på en måte. 

• Hjerte 3
Skrevet
jukkapalme skrev (19 minutter siden):

Sånn er jeg også, selv om jeg ikke har Aspergers. Sier jeg noe dumt eller driter meg ut på en måte kan jeg tenke på det og la det plage meg i evigheter jeg også. Får helt enormt tankekjør. Er slitsomt å ha det sånn, ja :klem: Hjernen min er overaktiv og klarer ikke slippe ting, spesielt ikke ting jeg angrer på eller om jeg har driti meg ut på en måte. 

❤️

• Hjerte 4
Skrevet

Kan være et bilde av tekst som sier 'Jeg Jegeraltforungtilà er alt for ung til ả fylle det aret jeg fyller detáretjegfylleria... i år...'

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg virkelig hater å lage mat, men jeg tror grillen jeg kjøpte for et par år siden er den beste investeringen jeg har gjort på veldig mange år 😁

Ikke blitt noe mer glad i å lage mat, men det går stort sett fort, og det er ganske deilig å bare sitte på trappa og gjøre ingenting i mellomtiden 😊

Skrevet
Beneath the Moon skrev (4 timer siden):

Kan være et bilde av tekst som sier 'Jeg Jegeraltforungtilà er alt for ung til ả fylle det aret jeg fyller detáretjegfylleria... i år...'

@Beneath the Moon ...og du ar altfor klok og full av erfaring og vet at det kommer til å gå kjempefint i år også. :klem2:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

@Beneath the Moon ...og du ar altfor klok og full av erfaring og vet at det kommer til å gå kjempefint i år også. :klem2:

Vi vil alltid være unge på kg i hvert fall 😄

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Vi vil alltid være unge på kg i hvert fall 😄

Så absolutt og det er helt sikkert, min unge venn Cid. :klem2:

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg måtte sjekke på nett og finner det superunderlig at big brother-folkene som giftet seg,
fremdeles er gift og har fått flere barn. AnneMona og Suleiman. Wow. At det går an i en verden som vår. :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...