Cid Skrevet 28. mai #25982 Skrevet 28. mai Wonders skrev (8 minutter siden): kanskje på KG treff Har du vært på et kg treff før?
Hydrium Skrevet 28. mai #25984 Skrevet 28. mai skulka! På vei for å kjøpe is, kanskje to 😄 Orker ikke ta ansvar i dag altså. Jeg forstår Bilbo når han sa " "I feel thin, sort of stretched, like butter scraped over too much bread" 1
Wonders Skrevet 28. mai #25985 Skrevet 28. mai Har hodepine, men vil ikke ta paracet. Håper vann og frisk luft hjelper.
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai Forfatter #25986 Skrevet 28. mai Wonders skrev (3 timer siden): vil gjenre bli bedt på dette med mannen min Tror jeg har hørt en gang at @Cid er veldig glad i å pusse sølv... 1
Cid Skrevet 28. mai #25987 Skrevet 28. mai Wonders skrev (3 timer siden): så klart. To ganger. Har ikke du? Ikke turt 😅 kan skylde på sosial angsten min.
Cid Skrevet 28. mai #25988 Skrevet 28. mai Wonders skrev (3 timer siden): Har hodepine, men vil ikke ta paracet. Håper vann og frisk luft hjelper. God bedring
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai Forfatter #25989 Skrevet 28. mai Åhh...lang og varm dag har det vært hos meg i dag... Skal sette gjennomtrekk i natt og håpe at det dukker opp noen vennlige brizer, så jeg får sovet litt...og snart er det helga igjen. ♥️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mai #25990 Skrevet 28. mai Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Åhh...lang og varm dag har det vært hos meg i dag... Skal sette gjennomtrekk i natt og håpe at det dukker opp noen vennlige brizer, så jeg får sovet litt...og snart er det helga igjen. ♥️
Cid Skrevet 29. mai #25991 Skrevet 29. mai Jeg har vansker med å "let it go" av og til, når jeg egentlig burde bare gå videre og innse at gjort er gjort så tenker jeg på det konstant og lar det plage meg. Vet ikke om det er pga Asbergers men det er slitsomt å ha det slik og det er noe jeg prøver hardt å bli bedre på. Jeg prøver å si til meg selv at nå fremover så skal jeg bli bedre på det, håpe at hjernen min klarer å oppfatte det 3
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mai #25992 Skrevet 29. mai Cid skrev (2 minutter siden): Jeg har vansker med å "let it go" av og til, når jeg egentlig burde bare gå videre og innse at gjort er gjort så tenker jeg på det konstant og lar det plage meg. Vet ikke om det er pga Asbergers men det er slitsomt å ha det slik og det er noe jeg prøver hardt å bli bedre på. Jeg prøver å si til meg selv at nå fremover så skal jeg bli bedre på det, håpe at hjernen min klarer å oppfatte det
jukkapalme Skrevet 29. mai #25993 Skrevet 29. mai Cid skrev (6 timer siden): Jeg har vansker med å "let it go" av og til, når jeg egentlig burde bare gå videre og innse at gjort er gjort så tenker jeg på det konstant og lar det plage meg. Vet ikke om det er pga Asbergers men det er slitsomt å ha det slik og det er noe jeg prøver hardt å bli bedre på. Jeg prøver å si til meg selv at nå fremover så skal jeg bli bedre på det, håpe at hjernen min klarer å oppfatte det Sånn er jeg også, selv om jeg ikke har Aspergers. Sier jeg noe dumt eller driter meg ut på en måte kan jeg tenke på det og la det plage meg i evigheter jeg også. Får helt enormt tankekjør. Er slitsomt å ha det sånn, ja Hjernen min er overaktiv og klarer ikke slippe ting, spesielt ikke ting jeg angrer på eller om jeg har driti meg ut på en måte. 3
Cid Skrevet 29. mai #25994 Skrevet 29. mai jukkapalme skrev (19 minutter siden): Sånn er jeg også, selv om jeg ikke har Aspergers. Sier jeg noe dumt eller driter meg ut på en måte kan jeg tenke på det og la det plage meg i evigheter jeg også. Får helt enormt tankekjør. Er slitsomt å ha det sånn, ja Hjernen min er overaktiv og klarer ikke slippe ting, spesielt ikke ting jeg angrer på eller om jeg har driti meg ut på en måte. ❤️ 4
Titania Skrevet 30. mai #25996 Skrevet 30. mai Jeg virkelig hater å lage mat, men jeg tror grillen jeg kjøpte for et par år siden er den beste investeringen jeg har gjort på veldig mange år 😁 Ikke blitt noe mer glad i å lage mat, men det går stort sett fort, og det er ganske deilig å bare sitte på trappa og gjøre ingenting i mellomtiden 😊
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai Forfatter #25997 Skrevet 30. mai Beneath the Moon skrev (4 timer siden): @Beneath the Moon ...og du ar altfor klok og full av erfaring og vet at det kommer til å gå kjempefint i år også. 1
Cid Skrevet 30. mai #25998 Skrevet 30. mai Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): @Beneath the Moon ...og du ar altfor klok og full av erfaring og vet at det kommer til å gå kjempefint i år også. Vi vil alltid være unge på kg i hvert fall 😄 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai Forfatter #25999 Skrevet 30. mai Cid skrev (1 minutt siden): Vi vil alltid være unge på kg i hvert fall 😄 Så absolutt og det er helt sikkert, min unge venn Cid. 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni Forfatter #26000 Skrevet 1. juni Jeg måtte sjekke på nett og finner det superunderlig at big brother-folkene som giftet seg, fremdeles er gift og har fått flere barn. AnneMona og Suleiman. Wow. At det går an i en verden som vår. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå