Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg til russefeiringen er over 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heftighetene rundt russetid burde kuttes kraftig ned og ingen var russ før alle eksamener var bestått. :jolie:

• Liker 1
Skrevet

"Sherpa funnet i live på Mount Everest etter seks dager

Den nepalske sherpaen Hillary Dawa Sherpa, som har vært savnet i seks dager og fryktet død på Mount Everest, dukket torsdag opp ved fjellets Base Camp i live. Han ble oppdaget krypende nedover fjellet av en oppryddingsgruppe og er nå fløyet til sykehus i Katmandu med frostskader.

Sherpaen forsvant lørdag etter å ha hjulpet en klatrer til toppen, og familien hadde allerede startet bønner for de døde da han ble funnet, skriver NTB.

– Jeg har snakket med legene. Han har enkelte frostskader, men virker ellers å ha det bra, sier Pemba Sherpa i ekspedisjonsselskapet 8K Expeditions."

--------------------------------------------------------------------
Dette over her har jeg tenkt veldig på etter at han ble borte og håpet så inderlig at et mirakel kunne inntreffe. 
NÅ er jeg kjempeglad på hans og familiens vegne. ❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har tatt Hexaco testen, 

Skrevet

Jeg forstår meg ikke på mennesker som misliker dyr. 

• Liker 2
Skrevet
Beneath the Moon skrev (23 timer siden):

Jeg har tatt Hexaco testen, 

Hva slags test er det? Trenger ikke å svare osv. :)  Noen tester er greie å gå igjennom, men en må forplikte seg
for å få et resultat og da er det ikke noen vits tenker jeg. Eller det er nettopp det det er; en vits. :jolie: @Beneath the Moon

Skrevet
Beneath the Moon skrev (16 minutter siden):

Hvem gjør det?

Skrevet

Åh, det er mange som ikke liker dyr her i verden. :( 

Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden):

Hva slags test er det? Trenger ikke å svare osv. :)  Noen tester er greie å gå igjennom, men en må forplikte seg
for å få et resultat og da er det ikke noen vits tenker jeg. Eller det er nettopp det det er; en vits. :jolie: @Beneath the Moon

Det var en sånn personlighetstest jeg tok, bare for å se om det stemte og mye stemte faktisk. 

Trengte ikke å forplikte meg til noe.

Endret av Beneath the Moon
  • Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (7 minutter siden):

Hvem gjør det?

Mange dessverre :sukk:

• Liker 1
Skrevet
Beneath the Moon skrev (1 minutt siden):

Mange dessverre :sukk:

Kan det være at mange bare ikke liker å være rundt dyr slik som meg? Og misliker ikke dyr fordi om :) synes dyr er søte, er bare ikke komfortabel rundt de.

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Kan det være at mange bare ikke liker å være rundt dyr slik som meg? Og misliker ikke dyr fordi om :) synes dyr er søte, er bare ikke komfortabel rundt de.

Det finnes de som torturer dyr av ren ondskap. 

• Hjerte 1
Skrevet
Beneath the Moon skrev (2 minutter siden):

Det finnes de som torturer dyr av ren ondskap. 

De fortjener livstid i fengsel :kjempesinna:

Skrevet

Ja. Enig i det, Cid. Jeg kunne aldri ha vært venn med noen som var stygge med dyr. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ja. Enig i det, Cid. Jeg kunne aldri ha vært venn med noen som var stygge med dyr. 

Da sender vi reddington og sjefsdemonen etter dem 🤬  

• Liker 1
Skrevet

Det er også de enige i. 😨

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Ja det er vel et signal om å holde seg unna, ja. 

• Liker 1
Skrevet

Det om å være fæl mot dyr, det er et utredningsspørsmål det liksom ikke er noen god måte å spørre på. (Joda, vi spør om det også..)

• Hjerte 1
Skrevet
Beneath the Moon skrev (5 timer siden):

Jeg misliker noen dyr

Skrevet
Frøkenfryden skrev (51 minutter siden):

Det om å være fæl mot dyr, det er et utredningsspørsmål det liksom ikke er noen god måte å spørre på. (Joda, vi spør om det også..)

Kan man svare "ja" på det spørsmålet, uten å ha en diagnose? Jeg forstår at det er mer en ett spørsmål som gir deg det, men er det bare et dårlig personlighets trekk, om det er i en ellers positiv sammenheng der alle de andre svarene virker bra? :klo: 

Kan man være slem mot dyr og ikke mot mennesker, eller er det et symptom på at noe virkelig skurrer? Dårlig formulert da, men det er for mye for meg å ta inn over meg 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...