Wonders Skrevet 10. juni #26062 Skrevet 10. juni snart skriker telefonen i hele landet, huff. Alle kommer til å skvette.
Cid Skrevet 10. juni #26063 Skrevet 10. juni Wonders skrev (4 minutter siden): snart skriker telefonen i hele landet, huff. Alle kommer til å skvette. Hater de lydene.
Wonders Skrevet 10. juni #26064 Skrevet 10. juni samme her, det varer så innmari lenge om man er ute. Mobilen kan man jo bare kneppe av.
Cid Skrevet 10. juni #26065 Skrevet 10. juni Wonders skrev (1 minutt siden): samme her, det varer så innmari lenge om man er ute. Mobilen kan man jo bare kneppe av. Verste er å våkne til det.
Lur Venn Skrevet 10. juni #26067 Skrevet 10. juni Wonders skrev (42 minutter siden): snart skriker telefonen i hele landet, huff. Alle kommer til å skvette. Som å tisse på seg?
Wonders Skrevet 10. juni #26068 Skrevet 10. juni Lur Venn skrev (Akkurat nå): Som å tisse på seg? muligens inkontigens kan oppstå
Lur Venn Skrevet 10. juni #26069 Skrevet 10. juni Wonders skrev (Akkurat nå): muligens inkontigens kan oppstå 😬
Cid Skrevet 10. juni #26070 Skrevet 10. juni Lur Venn skrev (3 minutter siden): 😬 Verste er om man driver og rister den i det alarmen går.
Hydrium Skrevet 10. juni #26071 Skrevet 10. juni Wonders skrev (22 minutter siden): muligens inkontigens kan oppstå "lokale regnbyge i lavtliggende strøk" 😄
Wonders Skrevet 10. juni #26072 Skrevet 10. juni Hydrium skrev (Akkurat nå): "lokale regnbyge i lavtliggende strøk" 😄
Hoppetaujenta Skrevet 10. juni Forfatter #26074 Skrevet 10. juni Jeg håper at vi aldri vil oppleve tyfonsirene på alvor i dette landet.
jukkapalme Skrevet 10. juni #26075 Skrevet 10. juni Wonders skrev (1 time siden): snart skriker telefonen i hele landet, huff. Alle kommer til å skvette. Jeg skvatt selv om jeg var godt forberedt. Hater de lydene selv om jeg vet at sånne øvelser er nødvendig 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni Forfatter #26077 Skrevet 12. juni Fått plutselig lyst på is, så da er det naturlig at jeg tilfører legemet en slik. NU med en gang!
Cid Skrevet 12. juni #26078 Skrevet 12. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Fått plutselig lyst på is, så da er det naturlig at jeg tilfører legemet en slik. NU med en gang! Jeg har masse is i fryseren til helgen. 1
Titania Skrevet 12. juni #26079 Skrevet 12. juni Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Fått plutselig lyst på is, så da er det naturlig at jeg tilfører legemet en slik. NU med en gang! Hva slags is ble det?
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni Forfatter #26080 Skrevet 12. juni Cid skrev (31 minutter siden): Jeg har masse is i fryseren til helgen. DET tar jeg som en invitasjon og jeg setter meg på flyet om kort tid. Titania skrev (16 minutter siden): Hva slags is ble det? Tricolor med jordbærsyltetøy over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå