Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

? :klo:  Kan ikke helt se det for meg, men ok. Du vet nok selv best hva du kan/vil, eller ikke. :klem2:

Liten leilighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner. Når jeg vinner stort i lotto så setter jeg inn en god slump på din konto. Kanskje. :lur: 

Skrevet

Jeg syns den roingen er så ekstremt harry, saueflokk mentalitet.

Skrevet
Beneath the Moon skrev (14 minutter siden):

Ehh...men mange liker den jo, både norske og resten av verden og det er tross alt bedre
enn om de var en diiiger gjeng med hooligansopptreden, fyll og elendighet. :seilbåt:

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor så mange drikker når de ser fotballkamp, kan jo ikke være noe artig å se en kamp med øl-briller. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Ehh...men mange liker den jo, både norske og resten av verden og det er tross alt bedre
enn om de var en diiiger gjeng med hooligansopptreden, fyll og elendighet. :seilbåt:

Det skader ingen, nei. Men jeg syns bare det ser så dumt ut. 

(kan ikke noe for det) 

• Liker 1
Skrevet
Beneath the Moon skrev (1 time siden):

Jeg forstår ikke hvorfor så mange drikker når de ser fotballkamp, kan jo ikke være noe artig å se en kamp med øl-briller. 

Helt sant. Skulle tro at sportsgleden ga glede nok? Er folk så vant til at man må ha alkohol for å ha det gøy? 

Skrevet
Beneath the Moon skrev (3 timer siden):

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg spør som en som overhodet ikke følger med på fotball: hvorfor ror de? Hva er greia 🤭

Skrevet
Natriumclorid skrev (3 timer siden):

Jeg spør som en som overhodet ikke følger med på fotball: hvorfor ror de? Hva er greia 🤭

Jeg tror det har noe med den gangen vikingene rode over Atlanteren og oppdaget Amerika. 

Skrevet
Beneath the Moon skrev (1 time siden):

Jeg tror det har noe med den gangen vikingene rode over Atlanteren og oppdaget Amerika. 

Aha - har lurt litt på det der. 

Skrevet

Det er nok helt rett. "Her kommer Vikingene igjen og tar akkurat det de har lyst på"!!! :hoppe: 

Skrevet

Synes det var skikkelig kult det "RO!" ropet, jeg. Slår litt hardere enn ku bjelle 😄

Synes ikke det er dumt å gi en liten viking hyllest i ny og ne heller. Det er fint å se når andre gjør noe som representerer kulturen deres også. Det er ikke flokk mentalitet å stå sammen når laget ditt spiller vel? Skulle bare mangle 😁 

Foreldrene mine er tyske, så det å bevege seg synkront og gjøre armbevegelser med tilrop blir ikke det samme for alle nasjonaliteter da :P Men go vikingene 😍 

Hater fotball da.

• Liker 1
Skrevet
Hydrium skrev (1 time siden):

Synes det var skikkelig kult det "RO!" ropet, jeg. Slår litt hardere enn ku bjelle 😄

Synes ikke det er dumt å gi en liten viking hyllest i ny og ne heller. Det er fint å se når andre gjør noe som representerer kulturen deres også. Det er ikke flokk mentalitet å stå sammen når laget ditt spiller vel? Skulle bare mangle 😁 

Foreldrene mine er tyske, så det å bevege seg synkront og gjøre armbevegelser med tilrop blir ikke det samme for alle nasjonaliteter da :P Men go vikingene 😍 

Hater fotball da.

Tyskerne brukte vel bare 1 arm i gamle dager?

Skrevet
Lur Venn skrev (1 minutt siden):

Tyskerne brukte vel bare 1 arm i gamle dager?

Ja det kan absolutt ikke forveksles med roing :fy_fy: Men det er like greit å bare holde seg unna armbevegelser og roping, egemntlig.

Skrevet
Hydrium skrev (1 minutt siden):

Ja det kan absolutt ikke forveksles med roing :fy_fy: Men det er like greit å bare holde seg unna armbevegelser og roping, egemntlig.

Ja, det gjelder uansett hvilket land man kommer fra

Skrevet
Lur Venn skrev (1 minutt siden):

Ja, det gjelder uansett hvilket land man kommer fra

Nei jeg liker at Nordmenn gjør det under VM, den ku bjella gjør meg flau

Skrevet

Det er veldig hyggelig å være på ferie med mamma, søster og eldstemann, men jeg kjenner på en sterk hjemlengsel :sjenert: Jeg gleder meg til å komme hjem i morgen :trist:Savner sengen min, tingene mine og livet mitt. Borte bra, men hjemme best! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Stacy__ skrev (42 minutter siden):

Det er veldig hyggelig å være på ferie med mamma, søster og eldstemann, men jeg kjenner på en sterk hjemlengsel :sjenert: Jeg gleder meg til å komme hjem i morgen :trist:Savner sengen min, tingene mine og livet mitt. Borte bra, men hjemme best! 

:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Skrevet

Underskriver på de visdomsordene der. Jeg har det aller best hjemme hos meg selv. :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Underskriver på de visdomsordene der. Jeg har det aller best hjemme hos meg selv. :nikke: 

Vi synes at det er fine og kloke visdomsord.:nikke::nikke:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...