Cid Skrevet 10. juli #26201 Skrevet 10. juli Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Inne +30 og ute +35,2 Blæh! 😕 Har du luftkjøler? Fikk en nylig og det funker.
Hoppetaujenta Skrevet 10. juli Forfatter #26202 Skrevet 10. juli Cid skrev (2 minutter siden): Har du luftkjøler? Fikk en nylig og det funker. Huh? Ikke vifte, men en "kjøler"? Ehh, nei jeg har ikke det. ?
Cid Skrevet 10. juli #26203 Skrevet 10. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Huh? Ikke vifte, men en "kjøler"? Ehh, nei jeg har ikke det. ? Mamma kjøpte meg en sånn. https://www.clasohlson.com/no/Tristar-AT-5446-luftkjøler-med-kjøleelementer-og-timer/p/36-9528?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO_CO_AO_Home%26Garden_SEM_Google_Shopping_Generic_CM-High&utm_id=21293886192&gad_source=1&gad_campaignid=21293886192&gbraid=0AAAAADv8oxr7NrQ4lsk4KG6rIdlmEkx6q&gclid=Cj0KCQjwsMLSBhD9ARIsAIpUTDpIeuqTZJOy24t6wWHnkR1vY1gDTB9DmneavRwj-hw1q7GMDlaiEfsaAi6_EALw_wcB Kommer kald luft uti rommet. 2
Hoppetaujenta Skrevet 10. juli Forfatter #26204 Skrevet 10. juli Ser jo ut som et glimrende produkt. Snill mamma du har som vil ha en blid og avkjølt sønn denne sommeren. 2
Titania Skrevet 10. juli #26206 Skrevet 10. juli Jeg skjønner ikke helt «greia» med hekle-bøttehattene til vm
Cid Skrevet 10. juli #26207 Skrevet 10. juli Titania skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt «greia» med hekle-bøttehattene til vm Hva for noe?:p
Hoppetaujenta Skrevet 10. juli Forfatter #26208 Skrevet 10. juli Cid skrev (12 minutter siden): Jeg spiser middag med grønnsaker nesten hver dag nå. Veldig bra for alt det! ...og ikke mye sterkt krydder? Titania skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt «greia» med hekle-bøttehattene til vm Mange må ha det fordi alle skal ha det? Jeg har ikke, så er det sagt.
Titania Skrevet 10. juli #26209 Skrevet 10. juli Cid skrev (28 minutter siden): Hva for noe?:p Bøttehatten som jeg troooor "alle" fikk dilla på eter at Helene Spilling hadde på første kampen til Norge Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Mange må ha det fordi alle skal ha det? Jeg har ikke, så er det sagt. Regner jo med det, ja 😅 Kult med fokus på håndarbeid, men etter min mening er kanskje ikke hattene SÅ fine 🙈 1 1
Cid Skrevet 10. juli #26210 Skrevet 10. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Veldig bra for alt det! ...og ikke mye sterkt krydder? Mange må ha det fordi alle skal ha det? Jeg har ikke, så er det sagt. Jo en del. 1
Cid Skrevet 10. juli #26211 Skrevet 10. juli Titania skrev (1 time siden): Bøttehatten som jeg troooor "alle" fikk dilla på eter at Helene Spilling hadde på første kampen til Norge Regner jo med det, ja 😅 Kult med fokus på håndarbeid, men etter min mening er kanskje ikke hattene SÅ fine 🙈 Ah følger ikke med på 😛
Frøkenfryden Skrevet 10. juli #26212 Skrevet 10. juli Blitt avhengig av en frokost med smeltet lokk av sjokolade😙 Så nå googler jeg mye «20 g 70%-sjokolade om dagen sunt?» 🤪 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli Forfatter #26213 Skrevet 11. juli Mørk sjokolade er kjempesunt og jeg vil si...nokså på lik linje med gulrøtter! 🤣 1 1 1
Cid Skrevet 11. juli #26214 Skrevet 11. juli Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Mørk sjokolade er kjempesunt og jeg vil si...nokså på lik linje med gulrøtter! 🤣 Bare at de ikke er gule
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli Forfatter #26215 Skrevet 11. juli Cid skrev (8 timer siden): Bare at de ikke er gule Vel, de kommer jo i mange farger og "brunerøtter" finnes også helt sikkert et eller annet sted. 2 2
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli Forfatter #26217 Skrevet 11. juli Beneath the Moon skrev (46 minutter siden): Jeg skal til Barcelona i november. Skal du stilles ut på museum der nede? 1
Beneath the Moon Skrevet 11. juli #26218 Skrevet 11. juli Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden): Skal du stilles ut på museum der nede? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå