Cid Skrevet 19. juli #26301 Skrevet 19. juli Beneath the Moon skrev (1 minutt siden): Jeg kan forstå at det blir irriterende for noen, dette å blande tråder inni hverandre, det blir jo en form for avsporing. Ikke alltid så lett å huske hehe
Hydrium Skrevet 19. juli #26302 Skrevet 19. juli Om noe ikke hører hjemme i tråder blir de moderert bort. Eller finnes det et annet styresystem? 😆
Frøkenfryden Skrevet 19. juli #26305 Skrevet 19. juli Nynner på Kygo Jo, gutta eg e Lyng og alle vett det dagen lang🙈
Titania Skrevet 19. juli #26306 Skrevet 19. juli Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Nynner på Kygo Jo, gutta eg e Lyng og alle vett det dagen lang🙈 Gjør det samme selv innimellom 1
Frøkenfryden Skrevet 19. juli #26307 Skrevet 19. juli Krymper meg når Madonna opptrer nå. 😬 Så operert og.. huff… 3
Titania Skrevet 19. juli #26308 Skrevet 19. juli Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Krymper meg når Madonna opptrer nå. 😬 Så operert og.. huff… Morsommere med muppets 😁 1
Frøkenfryden Skrevet 19. juli #26309 Skrevet 19. juli Titania skrev (1 minutt siden): Morsommere med muppets 😁 Men er det så ulikt? 😜😂
Frøkenfryden Skrevet 19. juli #26310 Skrevet 19. juli Titania skrev (1 minutt siden): Morsommere med muppets 😁 Og RO!🤠 1
Titania Skrevet 19. juli #26311 Skrevet 19. juli Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Men er det så ulikt? 😜😂 Sant 😂 Ser mindre operert ut, da 😂
FruN Skrevet 20. juli #26312 Skrevet 20. juli Jeg ville heller sitte ute i den friske, kjølige lufta i natt og prate med…noen..på tlf enn å legge meg. Og jeg må ta bussen kl 9.55 for å komme meg til legekontoret for blodtrykksmåling kl 11 Der passer lite søvn dårlig inn 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli Forfatter #26313 Skrevet 20. juli Jeg har ventet i hele dag på en postlevering, men det ser ikke ut til at den kommer. Hører absolutt intet nytt om pakka, men chat-maskinen holder fast på at den kommer i kveld. FNYS! 😠
Cid Skrevet 20. juli #26314 Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg har ventet i hele dag på en postlevering, men det ser ikke ut til at den kommer. Hører absolutt intet nytt om pakka, men chat-maskinen holder fast på at den kommer i kveld. FNYS! 😠 Irriterende med venting. 1
Stacy__ Skrevet 20. juli #26315 Skrevet 20. juli Frøkenfryden skrev (På 19.7.2026 den 20.59): De nye sykmeldingsreglene stresser meg..😕 Jeg er ikke så begeistret for dem jeg heller. Nå er jeg heldigvis lite borte fra jobb, og har relativt god helse, men tenker veldig på de som er kronisk syke og har høyt fravær pga det. Håper ikke de tolkes til at de skal presses ut i jobb før kroppen deres er klar for det. Håper heller ikke at man presser folk ut av arbeidslivet ved å ha strenge fraværsregler 1
Cid Skrevet 20. juli #26316 Skrevet 20. juli Frøkenfryden skrev (På 19.7.2026 den 20.59): De nye sykmeldingsreglene stresser meg..😕 Hva har endret seg som stresser deg?
Frøkenfryden Skrevet 21. juli #26317 Skrevet 21. juli Cid skrev (16 timer siden): Hva har endret seg som stresser deg? Regjeringen har gjort slik at det er svært vanskelig å bli sykmeldt 100% 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli Forfatter #26320 Skrevet 22. juli Beneath the Moon skrev (36 minutter siden): 15 år siden, men føles som i går ...og det må aldri glemmes. Jeg husker hvor jeg var da jeg oppdaget de sjokkerende nyhetene på nett og så på tv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå