Lur Venn Skrevet 30. juli #26361 Skrevet 30. juli Hydrium skrev (6 timer siden): Ja jeg tror folk flest synes det er tull, jeg. Finnes vel noen Tinder par men stort sett tull 😄 Jeg kjenner flere som har funnet kjærligheten på tinder. 1
Cid Skrevet 30. juli #26362 Skrevet 30. juli Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden): @Cid Jeg har heller aldri hatt en slik datinggreie noe sted. Jeg liker ikke "å date", for det er så overfladisk. En må fylle de ytre kravene for at de skal ville møte en igjen og det liker jeg ikke i det hele tatt. Jeg vil møte det indre. Da nettby fantes var det faktisk en del sjekking der enten en ville det eller ikke, så jeg traff mange hyggelige og det vennskapet varte en stund eller lengre, men når de ville noe annet måtte jeg snakke ordentlig og høflig til dem om dette, for de visste fra starten av at jeg ikke ville date eller sende bilder av et visst kaliber sent på kvelden. Kjenner ingen av dem i dag, så de var nok bare "på fisketur" for å se hva de kunne få tak i, eller å se hvor langt de kunne drive sin lykke. En øker sine sjanser om en er med på noe sosialt, Cid. Aktiviteter åpner for smil og moro og da kan en bli lettere kjent med folk også. Jeg tror også at å møte likesinnede vil være bra, for folk som fungerer greit er ikke vant til hangups i sosiale hverdagssituasjoner og ville kanskje ha trukket seg ut om de oppdaget slike ting. Bare noen tanker fra meg og ja, jeg kan jo ta feil. Husker nettby, rart å tenke på at det bare varte i 4 år mens kg er inne på sitt 27 år o: 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli Forfatter #26363 Skrevet 30. juli (endret) Lur Venn skrev (3 timer siden): Jeg kjenner flere som har funnet kjærligheten på tinder. Å famle og finne er èn ting, men har de beholdt den også? Cid skrev (2 timer siden): Husker nettby, rart å tenke på at det bare varte i 4 år mens kg er inne på sitt 27 år o: Wow...varte det bare så kort? Jeg var der hele tiden og ble kjent med mange folk. Når det fungerte som det var ment var det veldig ok. Så kom mange nye og de var unge og umotiverte. Bare snappy kranglekommentarer og folk som ga blaffen. Ikke hyggelig med andre ord, så jeg sa hade og ga meg like før alt ble borte. Endret 30. juli av Hoppetaujenta
Cid Skrevet 30. juli #26364 Skrevet 30. juli Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Å famle og finne er èn ting, men har de beholdt den også? Wow...varte det bare så kort? Jeg var der hele tiden og ble kjent med mange folk. Når det fungerte som det var ment var det veldig ok. Så kom mange nye og de var unge og umotiverte. Bare snappy kranglekommentarer og folk som ga blaffen. Ikke hyggelig med andre ord, så jeg sa hade og ga meg like før alt ble borte. Fra 2006 til 2010, de årene føltes lenge for meg siden jeg var i tenårene da. Gikk i tiende i 2006 og var ferdig på videregående i 2010, nå er 4 år ingenting 😛
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli Forfatter #26365 Skrevet 30. juli Cid skrev (7 minutter siden): Fra 2006 til 2010, de årene føltes lenge for meg siden jeg var i tenårene da. Gikk i tiende i 2006 og var ferdig på videregående i 2010, nå er 4 år ingenting 😛 Mhm...og det kommer til å gå fortere og fortere for deg og vipps SÅ HAR DU BLITT EN GAMMEL MANN MED STOKK. 😛 1
Beneath the Moon Skrevet 30. juli #26366 Skrevet 30. juli Jeg er glad jeg har en jobb som AI ikke kan ta over.
Cid Skrevet 30. juli #26367 Skrevet 30. juli Beneath the Moon skrev (3 minutter siden): Jeg er glad jeg har en jobb som AI ikke kan ta over. Hva med roboter?
Beneath the Moon Skrevet 30. juli #26368 Skrevet 30. juli Cid skrev (2 minutter siden): Hva med roboter? I min jobb må man ha mennesker med ekte omsorg og empati. 1
Cid Skrevet 30. juli #26369 Skrevet 30. juli Beneath the Moon skrev (7 minutter siden): I min jobb må man ha mennesker med ekte omsorg og empati. Enig, tanken på roboter som tar over sånne jobber gjør meg trist.
Beneath the Moon Skrevet 30. juli #26370 Skrevet 30. juli Cid skrev (2 minutter siden): Enig, tanken på roboter som tar over sånne jobber gjør meg trist. Ja, det hadde vært helt forferdelig grusomt.
Cid Skrevet 30. juli #26371 Skrevet 30. juli Beneath the Moon skrev (2 minutter siden): Ja, det hadde vært helt forferdelig grusomt. Håper aldri at roboter erstatter ansatte som man møter i hverdagen, hadde aldri blitt det samme 😕
Lur Venn Skrevet 30. juli #26372 Skrevet 30. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Å famle og finne er èn ting, men har de beholdt den også? Wow...varte det bare så kort? Jeg var der hele tiden og ble kjent med mange folk. Når det fungerte som det var ment var det veldig ok. Så kom mange nye og de var unge og umotiverte. Bare snappy kranglekommentarer og folk som ga blaffen. Ikke hyggelig med andre ord, så jeg sa hade og ga meg like før alt ble borte. Ja, 1 par som er kristne og har 2 barn. Og et annet par som har vært sammen i 3 år. Men ingen barn 1
Lur Venn Skrevet 30. juli #26373 Skrevet 30. juli Beneath the Moon skrev (11 minutter siden): Ja, det hadde vært helt forferdelig grusomt. Det kommer til å skje på et tidspunkt
Cid Skrevet 30. juli #26374 Skrevet 30. juli Lur Venn skrev (Akkurat nå): Det kommer til å skje på et tidspunkt Neste århundre da forhåpentligvis.
Beneath the Moon Skrevet 30. juli #26375 Skrevet 30. juli Lur Venn skrev (1 minutt siden): Det kommer til å skje på et tidspunkt Nei.
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli Forfatter #26376 Skrevet 30. juli ...men de kunne kanskje ta over ting som hjemmehjelp/vask og rydd i heimen? DET hadde jeg likt. Den gjør som jeg vil og kun meg kan omprogrammere den. Å happy day!
Frøkenfryden Skrevet 30. juli #26377 Skrevet 30. juli Lur Venn skrev (1 time siden): Ja, 1 par som er kristne og har 2 barn. Og et annet par som har vært sammen i 3 år. Men ingen barn Nett her også, og 15 år🙋♀️
Lur Venn Skrevet 30. juli #26378 Skrevet 30. juli Beneath the Moon skrev (1 time siden): Nei. Men i fremtiden vil vi antagelig ikke være avhengig av kroppene våre, da hjernen vår bli lastet opp i et slags digitalt univers
Lur Venn Skrevet 30. juli #26379 Skrevet 30. juli Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Nett her også, og 15 år🙋♀️ Du var vel på mirc? Eller var det tinder?
Frøkenfryden Skrevet 30. juli #26380 Skrevet 30. juli Lur Venn skrev (Akkurat nå): Du var vel på mirc? Eller var det tinder? Sukker! og blink før🥰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå