Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Natriumclorid skrev (Akkurat nå):

Hvem skal dyrene jage nå????:vetikke:

De er sluppet ut på bete og blir nok værende der i overskuelig framtid :nikke:

Nå er det bare Cid igjen :klovn:

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil sove men er ikke trøtt, trass i at jeg ikke sov middag i dag.

Skrevet
Cid skrev (6 minutter siden):

De er sluppet ut på bete og blir nok værende der i overskuelig framtid :nikke:

Nå er det bare Cid igjen :klovn:

Frierne da? Er de og på beite?

Skrevet
Natriumclorid skrev (5 minutter siden):

Frierne da? Er de og på beite?

De fleste, jeg vil ikke spore helt av tråden så jeg avslutter med å ønske alle en god natt :sover:

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jeg er faktisk drittlei jobben 😠 Det har såvidt gått 2 uker og jeg har i snitt jobbet 10 timer hver dag. Min nærmeste leder er en drittkjerring (veit man ikke skal si det om andre🙈) men jeg fant ikke et bedre ord akkurat nå.

I går var jeg på jobb fra 07.20-17.00. I dag dro jeg fra jobb kl.15.40, men satt og jobba 3-4 timer på kvelden. Og sånn er det hver bidige dag :bond:

Fortsetter dette kommer jeg til å bli utbrent…

Endret av Stacy__
  • Hjerte 2
Skrevet
Stacy__ skrev (5 timer siden):

Jeg er faktisk drittlei jobben 😠 Det har såvidt gått 2 uker og jeg har i snitt jobbet 10 timer hver dag. Min nærmeste leder er en drittkjerring (veit man ikke skal si det om andre🙈) men jeg fant ikke et bedre ord akkurat nå.

I går var jeg på jobb fra 07.20-17.00. I dag dro jeg fra jobb kl.15.40, men satt og jobba 3-4 timer på kvelden. Og sånn er det hver bidige dag :bond:

Fortsetter dette kommer jeg til å bli utbrent…

:klem3::klem3:

Skrevet
Cid skrev (7 timer siden):

Jeg klarer ikke å sove.

Skrevet

Har vært våken noen timer nå, men vil forsøke å slappe av en time til om det går. 💤 

Ønsker bedre søvn til min venn  @Cid  :klem2:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Har vært våken noen timer nå, men vil forsøke å slappe av en time til om det går. 💤 

Ønsker bedre søvn til min venn  @Cid  :klem2:

Sovna etter hvert, takk :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg la meg nedpå jeg også, men da starta noen den digre sitteklippemaskinen i nærheten, så det ble ikke
noe søvn på meg. Må virkelig folk klippe det lille gresset som er igjen i halv åttetiden??? Jeg syns det er egoistisk. :jolie: 

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden):

Takk for klemmene :klem: :klem: jeg trenger det innimellom :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Stacy__ skrev (11 timer siden):

Takk for klemmene :klem: :klem: jeg trenger det innimellom :) 

:hjerte::hjerte::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Det hadde vært unorskt, men det hadde vært godt med en hyggelig person som tilbød "free hugs" i gågata
noen ganger. Kanskje hadde vedkommende en menneskevennlig stor kose-klemmehund også. :hjerter_rundt:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Det hadde vært unorskt, men det hadde vært godt med en hyggelig person som tilbød "free hugs" i gågata
noen ganger. Kanskje hadde vedkommende en menneskevennlig stor kose-klemmehund også. :hjerter_rundt:

Vi er helt enige.:nikke::nikke:

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk ikke sove, det er nå litt drøyt å legge seg kl.21.00 anyway… Så jeg tenkte det mest fornuftige er å lage meg lunsj til i morgen. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har akkurat for første gang lyttet til "Zimmermann" på spåtten. Han synger en nydelig sang med Eidsvåg 
og morgentrøtt som jeg er...den teksten smøg seg inn i følelsene mine og dro frem gamle minner og jeg
måtte finne frem lommetørklær i flertall. For en nydelig låt! 😢 Lytt noen ganger og la den falle til ro i deg...

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...