Cid Skrevet 19. august #26461 Skrevet 19. august Natriumclorid skrev (Akkurat nå): Hvem skal dyrene jage nå???? De er sluppet ut på bete og blir nok værende der i overskuelig framtid Nå er det bare Cid igjen 1
Cid Skrevet 19. august #26462 Skrevet 19. august Jeg vil sove men er ikke trøtt, trass i at jeg ikke sov middag i dag.
Natriumclorid Skrevet 19. august #26463 Skrevet 19. august Cid skrev (6 minutter siden): De er sluppet ut på bete og blir nok værende der i overskuelig framtid Nå er det bare Cid igjen Frierne da? Er de og på beite?
Cid Skrevet 19. august #26464 Skrevet 19. august Natriumclorid skrev (5 minutter siden): Frierne da? Er de og på beite? De fleste, jeg vil ikke spore helt av tråden så jeg avslutter med å ønske alle en god natt 1
Stacy__ Skrevet torsdag kl. 21:27 #26466 Skrevet torsdag kl. 21:27 (endret) Jeg er faktisk drittlei jobben 😠 Det har såvidt gått 2 uker og jeg har i snitt jobbet 10 timer hver dag. Min nærmeste leder er en drittkjerring (veit man ikke skal si det om andre🙈) men jeg fant ikke et bedre ord akkurat nå. I går var jeg på jobb fra 07.20-17.00. I dag dro jeg fra jobb kl.15.40, men satt og jobba 3-4 timer på kvelden. Og sånn er det hver bidige dag Fortsetter dette kommer jeg til å bli utbrent… Endret torsdag kl. 21:33 av Stacy__ 2
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 03:15 #26467 Skrevet fredag kl. 03:15 Stacy__ skrev (5 timer siden): Jeg er faktisk drittlei jobben 😠 Det har såvidt gått 2 uker og jeg har i snitt jobbet 10 timer hver dag. Min nærmeste leder er en drittkjerring (veit man ikke skal si det om andre🙈) men jeg fant ikke et bedre ord akkurat nå. I går var jeg på jobb fra 07.20-17.00. I dag dro jeg fra jobb kl.15.40, men satt og jobba 3-4 timer på kvelden. Og sånn er det hver bidige dag Fortsetter dette kommer jeg til å bli utbrent…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 03:15 #26468 Skrevet fredag kl. 03:15 Cid skrev (7 timer siden): Jeg klarer ikke å sove.
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 04:55 Forfatter #26469 Skrevet fredag kl. 04:55 Har vært våken noen timer nå, men vil forsøke å slappe av en time til om det går. 💤 Ønsker bedre søvn til min venn @Cid 1
Cid Skrevet fredag kl. 06:40 #26470 Skrevet fredag kl. 06:40 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Har vært våken noen timer nå, men vil forsøke å slappe av en time til om det går. 💤 Ønsker bedre søvn til min venn @Cid Sovna etter hvert, takk 1 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 07:11 Forfatter #26471 Skrevet fredag kl. 07:11 Jeg la meg nedpå jeg også, men da starta noen den digre sitteklippemaskinen i nærheten, så det ble ikke noe søvn på meg. Må virkelig folk klippe det lille gresset som er igjen i halv åttetiden??? Jeg syns det er egoistisk.
Stacy__ Skrevet fredag kl. 14:38 #26472 Skrevet fredag kl. 14:38 Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Takk for klemmene jeg trenger det innimellom 1
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl. 02:13 #26473 Skrevet lørdag kl. 02:13 Stacy__ skrev (11 timer siden): Takk for klemmene jeg trenger det innimellom 1
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl. 09:13 Forfatter #26474 Skrevet lørdag kl. 09:13 Det hadde vært unorskt, men det hadde vært godt med en hyggelig person som tilbød "free hugs" i gågata noen ganger. Kanskje hadde vedkommende en menneskevennlig stor kose-klemmehund også. 1
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl. 12:26 #26475 Skrevet lørdag kl. 12:26 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det hadde vært unorskt, men det hadde vært godt med en hyggelig person som tilbød "free hugs" i gågata noen ganger. Kanskje hadde vedkommende en menneskevennlig stor kose-klemmehund også. Vi er helt enige. 1
Stacy__ Skrevet i går, 19:42 #26476 Skrevet i går, 19:42 Jeg fikk ikke sove, det er nå litt drøyt å legge seg kl.21.00 anyway… Så jeg tenkte det mest fornuftige er å lage meg lunsj til i morgen. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 17 timer siden Forfatter #26477 Skrevet 17 timer siden Jeg har akkurat for første gang lyttet til "Zimmermann" på spåtten. Han synger en nydelig sang med Eidsvåg og morgentrøtt som jeg er...den teksten smøg seg inn i følelsene mine og dro frem gamle minner og jeg måtte finne frem lommetørklær i flertall. For en nydelig låt! 😢 Lytt noen ganger og la den falle til ro i deg... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå