Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fighter83 skrev (4 timer siden):

Den gangen jeg start på sykepleien det👏 Vi begynner jaggu å bli gamle ja🤣

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

🫣 ...holde et øye med den lett animerte...

Animerte hva?

Skrevet

Jeg var hos slekt i ett døgn til i går, var helt mentalt utslitt på vei hjem :sukk: Føltes som om jeg hadde vært sosial i flere dager.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg har ikke sovet i natt, men det er vanlig for meg. 

Skrevet
Cid skrev (4 timer siden):

Animerte hva?

Hun som sa st hun hadde drukket litt. Når man er i litt godt humør etter å ha drukket, så kan det kalles for "animert".
Nytt ord lært? 

Cid skrev (3 timer siden):

Jeg var hos slekt i ett døgn til i går, var helt mentalt utslitt på vei hjem :sukk: Føltes som om jeg hadde vært sosial i flere dager.

Mhm...det kan innimellom kjennes sånn ut. :sukk: 

lolitsme skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke sovet i natt, men det er vanlig for meg. 

Jeg sov kort. :sukk: 

Skrevet
Cid skrev (9 timer siden):

Vi Digger den sangen der.:strix::strix:

Skrevet
Cid skrev (9 timer siden):

Var det hyggelig mens du var det da??

Skrevet
Stacy__ skrev (3 minutter siden):

Var det hyggelig mens du var det da??

Ja men var helt utslitt mentalt mot slutten, er mye energi i søskenbarna mine.

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Jeg sov kort. :sukk:

Det hater jeg når det skjer. Man sovner, så våkner man opp igjen etter cirka 2–4 timer. For meg er ikke det nok søvn. Må ha minst 6–7 timer søvn, ellers er jeg ikke et menneske, men en zombie med lav hjerneaktivitet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er slik zombie i dag. Har sovet tre kvarter foran tv`n bare fordi det ble sånn. Hele kroppen verker
og fryser fra innsiden. Høyst merkelig. Kan jeg brygge på noe i tillegg, mon tro? :sukk: 

Skrevet
Stacy__ skrev (På 31.8.2026 den 16.14):

Høres skikkelig digg ut ☺️ Håper du føler deg mer uthvilt nå :) Innlegget fikk meg til å tenke på hvor lenge siden det er jeg har sett Netflix 🥲 Med heltidsjobb og småbarn, tror jeg så en film på Netflix i fjor en gang. Uff 🥲Når kidsa først er lagt blir det til at vi scroller på mobilen før vi sovner selv (ikke bra, jeg vet det 🥲

Fort gjort! Scroller for mye selv😌 Hvile hjalp. Takk får fine ord🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (4 timer siden):

Ja men var helt utslitt mentalt mot slutten, er mye energi i søskenbarna mine.

Som småbarnsmor selv så kan jeg skrive under på at barn har mye energi. Men nå har du muligheten til å koble ut og kanskje sende noen medfølende tanker til oss som ikke kan ta pauser fra kidsa :fnise: (jeg vet at det er høyst selvvalgt å få barn, bare tuller) 

Skrevet
Stacy__ skrev (4 minutter siden):

Som småbarnsmor selv så kan jeg skrive under på at barn har mye energi. Men nå har du muligheten til å koble ut og kanskje sende noen medfølende tanker til oss som ikke kan ta pauser fra kidsa :fnise: (jeg vet at det er høyst selvvalgt å få barn, bare tuller) 

De er 25 og 30 da 😂 de er bare evig tøysete lol.

Skrevet
Cid skrev (35 minutter siden):

De er 25 og 30 da 😂 de er bare evig tøysete lol.

Takk for oppklaringen 😅 Jeg var helt sikker på at det var snakk om småbarn, siden de var så slitsomme :fnise:

Skrevet
Stacy__ skrev (2 minutter siden):

Takk for oppklaringen 😅 Jeg var helt sikker på at det var snakk om småbarn, siden de var så slitsomme :fnise:

Men barn har mye energi ja, sykt å tenke på at jeg en gang selv var en svært energisk liten gutt 😅

Skrevet
Cid skrev (På 6.9.2026 den 20.03):

Men barn har mye energi ja, sykt å tenke på at jeg en gang selv var en svært energisk liten gutt 😅

Ja, det er helt utrolig hvor energien blir av når vi blir voksne 😅

Skrevet

Jeg tror faktisk at jeg liker hverdager best ;) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor alene, så da gjør jeg en hver "rød dag" i almanakken om til en helt vanlig hverdag, for jeg liker også dem best. :nikke: 

Skrevet

Jeg skal i begravelse for første gang på 20 år snart, gruer meg. 

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...