Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden):

Gåte, takk...men jeg orker ikke slike samlinger, så da blir det hjemme i godstolen. :nikke: 

Jeg merker jeg blir sliten av folkemengdene over tid, men opplevelsen med konsertene er for meg SÅ verdt det :D Men bør jo være litt fler band enn et par man liker da, så håper på mer på fremtidige artistslipp 😛 

Her ser man litt av folkemengden fra da Iron Maiden spilte i år - det var MYE mer folk der - fant ikke igjen videoen jeg har sett noen ta fra pariserhjulet på sletta 😅 (Fant meg selv i videoen også 🙈:fnise:)

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ut til at jeg må tvinge meg på jobb i morgen til tross for tett nese, sår hals og fæl hodepine 🤕 Fordi jeg er dessverre for samvittighetsfull og pliktoppfyllende, jeg fikser simpelthen ikke at ting får forbli ugjort eller bli utsatt på jobb. Jeg må bare presse meg selv til å gjøre alt «riktig» :klaske: 

• Hjerte 2
Skrevet
Stacy__ skrev (1 time siden):

Det ser ut til at jeg må tvinge meg på jobb i morgen til tross for tett nese, sår hals og fæl hodepine 🤕 Fordi jeg er dessverre for samvittighetsfull og pliktoppfyllende, jeg fikser simpelthen ikke at ting får forbli ugjort eller bli utsatt på jobb. Jeg må bare presse meg selv til å gjøre alt «riktig» :klaske: 

:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Skrevet

Jeg skulle ha likt å ha sett Rammstein for en del år siden da de var nyskapende med sceneshow og yngre utgaver. 
De holder koken ennå for all del, men blir jo eldre og vi vet hva som kommer... Håper de gir opp turnèring før 80. :sukk: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden):

Jeg skulle ha likt å ha sett Rammstein for en del år siden da de var nyskapende med sceneshow og yngre utgaver. 
De holder koken ennå for all del, men blir jo eldre og vi vet hva som kommer... Håper de gir opp turnèring før 80. :sukk: 

:klem3::klem3:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Sammenlignet med mange er vel det siste showet deres også ganske nyskapende 🙂

Jeg så stadium tour både i 2022 og 2023, og de er virkelig rå live, selv om man kan lure på hvor stabil Till er når han står og smeller hodet i et stativ med et sykt uttrykk 🙈:fnise:

Men nå kan du sikkert kose deg med live in Mexico fra sofaen etter hvert, siden den kommer på kino i november 😁

• Liker 2
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg «kanskje» har litt mye garn 🙈

IMG_4578.thumb.jpeg.c4149bc36dad6042e850aa286cb5ffd4.jpeg

Har mer enn dette som ikke er registrert i appen også 🙈😇

• Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden):

:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Takk ❤️❤️

Nå må jeg innrømme at jeg holdt meg hjemme i dag :) Det var bare helt uaktuelt å dra på jobb med feber og forkjølelse 🤧 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (22 minutter siden):

Dette er for meg svært hemmelig info og bør ikke ligge tilgjengelig for det puritanske garnpolitiet. :sjokkert:   ( :klappe: ) 

Stacy__ skrev (8 minutter siden):

Nå må jeg innrømme at jeg holdt meg hjemme i dag :) Det var bare helt uaktuelt å dra på jobb med feber og forkjølelse 🤧 

Veldig god bedring til deg. 🌹:) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden):

Dette er for meg svært hemmelig info og bør ikke ligge tilgjengelig for det puritanske garnpolitiet. :sjokkert:   ( :klappe: ) 

Veldig god bedring til deg. 🌹:) 

Takk ☺️❤️ 

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (41 minutter siden):

Wow 😅 Her vurderer jeg å kjøpe meg et par garnnøster for å strikke en lue til minsten :fnise:

• Liker 1
Skrevet
Stacy__ skrev (3 minutter siden):

Wow 😅 Her vurderer jeg å kjøpe meg et par garnnøster for å strikke en lue til minsten :fnise:

Jeg må få ryddet og bli kvitt litt :fnise: For mye av det blir nok aldri brukt 😅

Skrevet
Titania skrev (1 time siden):

Jeg må få ryddet og bli kvitt litt :fnise: For mye av det blir nok aldri brukt 😅

Kan det hende at det blir som med viner som er beregnet på å ligge lenge, som aldri blir vonde
og alltid kommer til sin rett til sist? :nikke: Jeg ser inn i fremtiden din og mener at det står skrevet i grunnfjellet og slik blir det...

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Kan det hende at det blir som med viner som er beregnet på å ligge lenge, som aldri blir vonde
og alltid kommer til sin rett til sist? :nikke: Jeg ser inn i fremtiden din og mener at det står skrevet i grunnfjellet og slik blir det...

Kan jo være, så lenge man ikke får møll i garnet :D Det meste mitt er i plastkasser, så da bør den også holde seg unna :D

Men jeg er for flink til å planlegge masse prosjekter jeg ikke får fullført. Og kjøper da x nøster planlagt til et prosjekt til et barn, og innen jeg blir ferdig eller kommer i gang, er barnet for stort, og jeg ikke har nok garn til større størrelse 😛 Og de i min omgangskrets produserer ikke så mye barn at det bare er å flytte det til et nytt :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Halve moroa er jo å drømme seg bort og planlegge når en har fått tak i (ofte) nytt garn som bare
liksom faller i ens fang sånn plutselig. :nigo: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden):

Halve moroa er jo å drømme seg bort og planlegge når en har fått tak i (ofte) nytt garn som bare
liksom faller i ens fang sånn plutselig. :nigo: 

Det er sant, men blir jo fort dyrt for ting som kun ligger der uten å bli brukt :fnise: Selv om jeg stort sett ikke kjøper det dyreste garnet 😅

• Liker 1
Skrevet
Stacy__ skrev (7 timer siden):

Takk ❤️❤️

Vi ønsker deg godbedring.:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Vi ønsker deg godbedring.:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Takk ❤️❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Stacy__ skrev (Akkurat nå):

Takk ❤️❤️

:hjerte::hjerte:

Skrevet

Denne søte koppen gikk for en halv million. :hjerter_rundt:
lc-img-498d4c40-1490-4186-be75-3d55f2098

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...