Titania Skrevet 7. august #26421 Skrevet 7. august Jeg innrømmer at jeg setter skikkelig pris på (kanskje litt teit måte å si det på) å få være litt «barn» igjen når jeg er hos pappa 🥰 Jeg liker ikke kranglingen, som jeg også opplevde for mye av som barn, men det er noe med det å komme til kjøleskap med ting jeg liker (ikke noe spesielt egentlig, ost, skinke og favorittjuice 😅), slippe planlegge middager, og som oftest slippe hjelpe til med å lage de også. Pluss ofte når vi er i butikken får jeg bare beskjed om å putte tingene jeg skal kjøpe sammen med pappa sine 🥰 Bortskjemt enebarn som virkelig setter pris på det 🥰 1
Titania Skrevet 8. august #26422 Skrevet 8. august Jeg syns det er litt kjipt at togtullet + litt tenkefeil fra andre gjør at ferien blir litt annerledes enn tenkt. Jeg ville være her før alle var tilbake i jobb. Men det løser seg allikevel 🙂
Ane Rikke Skrevet 8. august #26423 Skrevet 8. august Jeg er litt late to the party - men av mine venner, har absolutt ALLE som har fått seg kjæreste (de siste ti årene) møtt hverandre på Tinder eller liknende. Søsteren min har til og med giftet seg med en derfra. Det eneste unntaket er datteren min, som utrolig nok har møtt mannen sin IRL. Skjønner jo hvorfor når jeg er ute og lufter meg litt - alle sitter med nesa i mobilen (sannsynligvis scrollende for å finne seg en match, ha, ha)!
Stacy__ Skrevet 9. august #26424 Skrevet 9. august Jeg gruer meg litt til jobb i morgen 😐 Og det helt uten «gyldig» grunn. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #26425 Skrevet 9. august Stacy__ skrev (3 timer siden): Jeg gruer meg litt til jobb i morgen 😐 Og det helt uten «gyldig» grunn. 1
Titania Skrevet 10. august #26426 Skrevet 10. august Jeg syns serien klovn passer navnet sitt - skikkelig teit
Cid Skrevet 10. august #26427 Skrevet 10. august Titania skrev (4 minutter siden): Jeg syns serien klovn passer navnet sitt - skikkelig teit Helt perfekt er basert på det.
Titania Skrevet 10. august #26428 Skrevet 10. august Cid skrev (1 minutt siden): Helt perfekt er basert på det. Jeg har lest at den er delvis basert på hendelser i Gjertsen sitt liv. Uansett ikke sett det, men klovn slipper jeg ikke unna.
Cid Skrevet 10. august #26429 Skrevet 10. august Titania skrev (3 minutter siden): Jeg har lest at den er delvis basert på hendelser i Gjertsen sitt liv. Uansett ikke sett det, men klovn slipper jeg ikke unna. Slik serien er er inspirert av Klovn.
Hoppetaujenta Skrevet 11. august Forfatter #26431 Skrevet 11. august Jeg innrømmer at det å se Mia innom her, gjør meg glad.
Hoppetaujenta Skrevet 11. august Forfatter #26432 Skrevet 11. august ...og når jeg kommer over slike ting som dette her, blir jeg veldig glad. Håper stedet er bra for alle mennesker der. https://boligertilaeldre.kk.dk/plejehjem/find-plejehjem/slottet/om-os
Beneath the Moon Skrevet 12. august #26433 Skrevet 12. august Jeg har mange ganger lurt på om de som er frekke på nettet, er like frekke i virkeligheten. 2
Hydrium Skrevet 12. august #26434 Skrevet 12. august Jeg har vurdert om jeg skal kidnappe en nabokatt flere ganger denne uka. Men jeg skal ikke gjøre det. Tror den fristelsen gir seg når jeg må begynne å gå med PC i veska igjen, da er det ikke lenger plass til Trulte.
Stacy__ Skrevet 12. august #26435 Skrevet 12. august Jeg er for gammel til å legge meg kl.01.39 og stå opp kl.07.00. Hodet mitt henger ikke med 😭 1
Beneath the Moon Skrevet 14. august #26436 Skrevet 14. august Jeg har full forståelse for at jøder og muslimer ikke spiser svin. For å si det sånn, de har ikke gått glipp av noe 🙉
Hoppetaujenta Skrevet 15. august Forfatter #26437 Skrevet 15. august I morgen skal det bli full sol her, så da gjør jeg klar en vaskemaskin og får ting ut om noen ganske få morgentimer midt på natten.
Cid Skrevet 15. august #26438 Skrevet 15. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): I morgen skal det bli full sol her, så da gjør jeg klar en vaskemaskin og får ting ut om noen ganske få morgentimer midt på natten. Og så legge deg ut og sole litt?
Hoppetaujenta Skrevet 15. august Forfatter #26439 Skrevet 15. august Cid skrev (Akkurat nå): Og så legge deg ut og sole litt? Nei, jeg soler meg ikke. Jeg soler vått tøy så det blir tørt. Nå skal jeg forsøke meg på litt søvn igjen. God natt til deg og magen din.
Hoppetaujenta Skrevet 16. august Forfatter #26440 Skrevet 16. august I hele dag har jeg blitt oversvømmet av dønninger og et dypt savn etter alle mine dyr som jeg har hatt selv, eller kjent på annet vis. Det er så lenge siden de var her i livet...og jeg lukker øynene og lever dem tilbake igjen, sanser alle små lyder, bevegelser og kos i massevis. Alt som bant oss sammen. Jeg håper inderlig at vi treffes igjen om en stund. 😢 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå