Cid Skrevet 31. juli #26401 Skrevet 31. juli Jeg har nettopp bestilt dåpsgave til onkelbarnet mitt. 2 2
Lur Venn Skrevet 31. juli #26402 Skrevet 31. juli Hydrium skrev (13 timer siden): Jeg kjenner bare folk som finner seg "venner med fordeler" der, mener ikke at nett dating er en dårlig ide, men jeg ville funnet et annet sted en Tinder om jeg var ute etter noe seriøst 😊 Bedre enn venner med ulemper mener nå jeg da
Hoppetaujenta Skrevet 1. august Forfatter #26403 Skrevet 1. august Cid skrev (16 timer siden): Jeg har nettopp bestilt dåpsgave til onkelbarnet mitt. Er det evig medlemskap på KG? 2
Cid Skrevet 1. august #26405 Skrevet 1. august Titania skrev (2 minutter siden): Jeg syns det skal godt gjøres å spise en smash Siden du ikke liker det?
Titania Skrevet 1. august #26406 Skrevet 1. august Cid skrev (Akkurat nå): Siden du ikke liker det? Jepp 😝 En er en for mye 😂
Frøkenfryden Skrevet 2. august #26407 Skrevet 2. august Titania skrev (23 timer siden): Jepp 😝 En er en for mye 😂 Enig! 1
Cid Skrevet 2. august #26408 Skrevet 2. august Titania skrev (23 timer siden): Jepp 😝 En er en for mye 😂 Synes det er godt jeg. 1
Stacy__ Skrevet 2. august #26409 Skrevet 2. august Jeg er veldig nervøs og spent på sønnens skolestart 🙈 Må innrømme at det er litt rart, ikke meg som skal begynne på skolen, men det føles sånn 🥲 1
Titania Skrevet 4. august #26410 Skrevet 4. august Jeg er imponert over hvor rotete det er mulig å være 🙈 Pr nå er basen til vannkokeren, pizzahjulet og sovemasken min søkk vekk 😂 Sikkert noe mer også, men det har jeg ikke trengt enda
Hoppetaujenta Skrevet 4. august Forfatter #26412 Skrevet 4. august Jeg er en meget trøtt kvinne. 💤 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #26413 Skrevet 5. august Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg er en meget trøtt kvinne. 💤
Hoppetaujenta Skrevet 5. august Forfatter #26414 Skrevet 5. august C&C er alltid rause med stereoklemmene sine. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #26415 Skrevet 5. august Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): C&C er alltid rause med stereoklemmene sine. Vi tenker alltid på våre forumvenner. 1 2
Hoppetaujenta Skrevet 5. august Forfatter #26416 Skrevet 5. august Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi tenker alltid på våre forumvenner. Jeg takker så masse for det, for de kommer godt med - alltid. Takk! Takk! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #26417 Skrevet 5. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg takker så masse for det, for de kommer godt med - alltid. Takk! Takk! 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. august Forfatter #26420 Skrevet 6. august Jeg husker ikke hva en spesiell liten bygning på svaberg ved havet heter. Turiststed, lite hus med lang "ting" ut fra taket opp i været. Noen som vet? Kan ha vært i en av seriene som har gått på tv? Konkurranse og lag kanskje? Østlandet kanskje? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå