Beneath the Moon Skrevet 22. juli #26321 Skrevet 22. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...og det må aldri glemmes. Jeg husker hvor jeg var da jeg oppdaget de sjokkerende nyhetene på nett og så på tv Ja, jeg reagerte med sjokk og vantro, 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli Forfatter #26322 Skrevet 22. juli ...og de første nyhetene bare vokste og vokste i omfang. Ikke til å tro. 1
Titania Skrevet 23. juli #26323 Skrevet 23. juli Innså nettopp at jeg har blitt litt vel påvirket av å jobbe med betalingsløsninger i noen år 😝 Sak på Dagbladet med overskriften «kan bli ubrukelig», som handler om bankkort. Men bankterminalen på illustrasjonsbildet er veldig snart ubrukelig, siden den typen om kort tid vil bli skrudd av fordi det er for dårlig sikkerhet i de 🙈
Stacy__ Skrevet 24. juli #26324 Skrevet 24. juli Sommerferien er virkelig ikke god mot meg, null rutiner, vet nesten ikke hvilken ukedag det er og døgnrytmen er helt skrudd 😭 Jeg er en av de menneskene som må ha en 8-16 jobb for å fungere nogenlunde normalt… 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli Forfatter #26325 Skrevet 24. juli Rutiner er best for meg også, ellers sklir det meste ut "for det er ikke så farlig - kan gjøre ting i morgen"... 2
Frøkenfryden Skrevet 24. juli #26326 Skrevet 24. juli Jeg er litt sliten og jobber ikke så fort i dag. Det er i orden, jeg har vært kjapp resten av uka. 1 3
Titania Skrevet 24. juli #26327 Skrevet 24. juli Jeg skjønner meg ikke helt på folk som må ha nytt glass eller ny kopp hver gang de skal ha seg noe å drikke, spesielt ikke når de nettopp har tømt det. 3
Beneath the Moon Skrevet 24. juli #26328 Skrevet 24. juli Innrømmer at jeg har kjøpt et par mye ullgenser til høsten kommer, en i sjokoladebrun og en i kremhvit, jeg passer ikke kritthvit. 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli Forfatter #26329 Skrevet 24. juli Jeg tenkte på om jeg skulle finne frem litt garn og begynne på romslig lue så alt er klart til kjøligheten kommer. 3
Titania Skrevet 27. juli #26330 Skrevet 27. juli Nesten ikke sovet i natt, og sovet dårlig i tillegg, så idag fungerer jeg ikke. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #26331 Skrevet 27. juli Titania skrev (6 timer siden): Nesten ikke sovet i natt, og sovet dårlig i tillegg, så idag fungerer jeg ikke.
Titania Skrevet 29. juli #26332 Skrevet 29. juli Jeg liker at det brått er blitt litt mer offentlig fokus på mobilstøy, i form av samtaler, videoer og musikk på høyttaler i steden for i headsett/ørepropper. Ikke mye, men to avissaker på to dager, er mer enn hva det har pleid å være 😅 Og i kommentarfeltene er i hvertfall folk enig i at det er en uting, men det påvirker jo allikevel ikke andre som fortsetter med det.
Cid Skrevet 29. juli #26333 Skrevet 29. juli Titania skrev (32 minutter siden): Jeg liker at det brått er blitt litt mer offentlig fokus på mobilstøy, i form av samtaler, videoer og musikk på høyttaler i steden for i headsett/ørepropper. Ikke mye, men to avissaker på to dager, er mer enn hva det har pleid å være 😅 Og i kommentarfeltene er i hvertfall folk enig i at det er en uting, men det påvirker jo allikevel ikke andre som fortsetter med det. Man kan vel prate med mobilen ved øret som vanlig da.
Titania Skrevet 29. juli #26334 Skrevet 29. juli Cid skrev (5 minutter siden): Man kan vel prate med mobilen ved øret som vanlig da. Folk klarer jo ikke det... Flertallet av de jeg ser ute i hvertfall, er enten på facetime eller har samtalen på høyttaler.
Cid Skrevet 29. juli #26335 Skrevet 29. juli Titania skrev (2 minutter siden): Folk klarer jo ikke det... Flertallet av de jeg ser ute i hvertfall, er enten på facetime eller har samtalen på høyttaler. Jeg er bare det hvis det ikke er folk rundt meg ute, ellers prater jeg ved øret. Men da venter jeg heller til jeg er hjemme, liker best å prate privat. 1
Titania Skrevet 29. juli #26336 Skrevet 29. juli Cid skrev (27 minutter siden): Jeg er bare det hvis det ikke er folk rundt meg ute, ellers prater jeg ved øret. Men da venter jeg heller til jeg er hjemme, liker best å prate privat. Samme her. Og ringer folk når jeg er på bussen ringer jeg de heller opp igjen når jeg har gått av. Men fortsatt aldri på høyttaler. Men virker som at folk flest enten ikke bryr seg, eller bare ikke tenker seg om, og enten tar samtaler eller gjør ting med lyden på som burde vært i headsett. Merker det godt om jeg er ute uten headsett (siden jeg omtrent alltid hører på musikk når jeg er ute alene), hvor støyete folk har blitt med alt mulig rart som burde vært privat.
Cid Skrevet 29. juli #26337 Skrevet 29. juli Titania skrev (16 minutter siden): Samme her. Og ringer folk når jeg er på bussen ringer jeg de heller opp igjen når jeg har gått av. Men fortsatt aldri på høyttaler. Men virker som at folk flest enten ikke bryr seg, eller bare ikke tenker seg om, og enten tar samtaler eller gjør ting med lyden på som burde vært i headsett. Merker det godt om jeg er ute uten headsett (siden jeg omtrent alltid hører på musikk når jeg er ute alene), hvor støyete folk har blitt med alt mulig rart som burde vært privat. Jeg verker i armen etter få minutter da så blir ikke lange samtalen 😛 1
Titania Skrevet 29. juli #26338 Skrevet 29. juli Cid skrev (31 minutter siden): Jeg verker i armen etter få minutter da så blir ikke lange samtalen 😛 Da høres det ut som at det er på tide å trene den armen 🙈😝 1
Cid Skrevet 29. juli #26339 Skrevet 29. juli Titania skrev (20 minutter siden): Da høres det ut som at det er på tide å trene den armen 🙈😝 Går lange turer nesten hver dag, skal til fysioterapeut forhåpentligvis snart.
Titania Skrevet 29. juli #26340 Skrevet 29. juli Cid skrev (11 minutter siden): Går lange turer nesten hver dag, skal til fysioterapeut forhåpentligvis snart. Går du med armene? 🙈 Nei da 😛 Men fysio er bra, så det hjelper nok
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå