Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

I alle dager...det er det verste jeg har hørt i dag. Håper det går over fort...det hvite. :sjokkblå:

Jeg og, jeg liker ikke når det er kaldt ute. Foretrekker det kjølig. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skiftet til et vidunderlig vinterbakgrunnsbilde på min pc og det gjør godt å drømme seg inn i foran vifta. :rodmer:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden):

Jeg har skiftet til et vidunderlig vinterbakgrunnsbilde på min pc og det gjør godt å drømme seg inn i foran vifta. :rodmer:

Det var smart 😅 Jeg vurderer å gjøre det samme! Jeg har en veldig positiv og hyggelig kollega, hun er alltid så pent kledd, kontorplassen hennes oser av positive post-it lapper, sitater og nydeligste penner/notatblokker og hun har også veldig fin bakgrunn til PC-en sin. Kanskje det er trikset 🤔

• Liker 1
Skrevet

Lykke til med funderingene, @Stacy__

Jeg har tenkt på en annen sak; jeg syns at "lille Marius" skal sone i fengsel og ikke hjemme hos seg selv med fotlenke. 
En straff skal det være og han finner måter å fortsette med ting han ikke skal...han er som han er og da må straffen
være så han forstår det. "Feriekoloni" ved siden av sin mor er ikke straff. :opplyser: Nå er det sagt.

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg har tenkt på en annen sak; jeg syns at "lille Marius" skal sone i fengsel og ikke hjemme hos seg selv med fotlenke. 
En straff skal det være og han finner måter å fortsette med ting han ikke skal...han er som han er og da må straffen
være så han forstår det. "Feriekoloni" ved siden av sin mor er ikke straff. :opplyser: Nå er det sagt.

Irriterende dette, han burde minst måtte sone noen år i fengsel.

Skrevet
Cid skrev (7 minutter siden):

Irriterende dette, han burde minst måtte sone noen år i fengsel.

:opplyser:  Hele straffen i fengsel, slik de aller fleste andre fanger må det. Kan ikke ha spesialbehandling.  :opplyser:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Vel tragisk nok forventet jeg det utfallet når det gjelder lille Marius. Forestilte meg at de enten snodde seg unna hele greia, ved å si at han var psykisk syk og deretter var «behandlingen» et opphold på luksusklinikk i Sveits. Eller at de gikk for den løsningen her, der han får sone «hjemme» på Skaugum med fotlenke, med tjenere, mamma og alt annet i umiddelbar nærhet 😅

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

:opplyser:  Hele straffen i fengsel, slik de aller fleste andre fanger må det. Kan ikke ha spesialbehandling.  :opplyser:

Kunne ikke vært mer enig! Men selvsagt skal vi få til særordninger for «lille Marius». Han er jo ikke folk flest :ironi: 

Skrevet

Å bli født med fordeler og antydning til gullhår en viss plass...det liker jeg ikke. :fy: 

Skrevet

skulle ønske tv-serien Suits var her, jeg var en fremgangsrik tungvekter, og jobbet på teamet med 

image.jpeg.e32ed7623d6efa4a31c1b50bebd35569.jpeg
Mike Ross
image.jpeg.d9ac379ee90143fd2157d6890a35410c.jpeg
Louis Litt
image.jpeg.2e30df14e1d959d93264cb9be831ed51.jpeg
Donna Paulsen
image.jpeg.c2d688f96dc6ec8ee0103993e5f52259.jpeg
Jessica Pearson
  • Nyttig 1
Skrevet
Wonders skrev (3 timer siden):

skulle ønske tv-serien Suits var her, jeg var en fremgangsrik tungvekter, og jobbet på teamet med 

image.jpeg.e32ed7623d6efa4a31c1b50bebd35569.jpeg
Mike Ross
image.jpeg.d9ac379ee90143fd2157d6890a35410c.jpeg
Louis Litt
image.jpeg.2e30df14e1d959d93264cb9be831ed51.jpeg
Donna Paulsen
image.jpeg.c2d688f96dc6ec8ee0103993e5f52259.jpeg
Jessica Pearson

Elsket den serien. 

• Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (13 timer siden):

Å bli født med fordeler og antydning til gullhår en viss plass...det liker jeg ikke. :fy: 

Jeg fikk med meg nå at han fikk avslag på forespørselen om å sone hjemme 🥲 Godt er et minimum av fornuft i systemet …

• Liker 1
Skrevet

I dag blir det tørk på snora og det ser jeg frem til. :) 

Skrevet

Jeg har pakket vekk de tykke ullgenserne mine :sol:

Skrevet

Det blir som en sorg som vokser når jeg tidlig på våren tenker på at hettegenserne mine snart må legges bort for mange mnd. :( 

Skrevet

Jeg har ikke brukt hettegenser siden jeg var 18 år.

Skrevet

Det er det beste jeg vet. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Det er det beste jeg vet. :) 

Bruker din type Anton også det?

Skrevet

Min venn Anton er også veldig glad i det ja og har sorte, brune og militærgrønn variant. Han syr også med nål og tråd
når det blir rifter i dem og det blir det når han ferdes i skogene sine...klatrer i trær og i skråninger. Flink er han. :nikke: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Min venn Anton er også veldig glad i det ja og har sorte, brune og militærgrønn variant. Han syr også med nål og tråd
når det blir rifter i dem og det blir det når han ferdes i skogene sine...klatrer i trær og i skråninger. Flink er han. :nikke: 

Er dyrene glad i å jakte etter @Cider?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...