Cid Skrevet 5. mai #25821 Skrevet 5. mai Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): I alle dager...det er det verste jeg har hørt i dag. Håper det går over fort...det hvite. Jeg og, jeg liker ikke når det er kaldt ute. Foretrekker det kjølig. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai Forfatter #25822 Skrevet 5. mai Jeg har skiftet til et vidunderlig vinterbakgrunnsbilde på min pc og det gjør godt å drømme seg inn i foran vifta.
Stacy__ Skrevet 5. mai #25823 Skrevet 5. mai Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden): Jeg har skiftet til et vidunderlig vinterbakgrunnsbilde på min pc og det gjør godt å drømme seg inn i foran vifta. Det var smart 😅 Jeg vurderer å gjøre det samme! Jeg har en veldig positiv og hyggelig kollega, hun er alltid så pent kledd, kontorplassen hennes oser av positive post-it lapper, sitater og nydeligste penner/notatblokker og hun har også veldig fin bakgrunn til PC-en sin. Kanskje det er trikset 🤔 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai Forfatter #25824 Skrevet 6. mai Lykke til med funderingene, @Stacy__ Jeg har tenkt på en annen sak; jeg syns at "lille Marius" skal sone i fengsel og ikke hjemme hos seg selv med fotlenke. En straff skal det være og han finner måter å fortsette med ting han ikke skal...han er som han er og da må straffen være så han forstår det. "Feriekoloni" ved siden av sin mor er ikke straff. Nå er det sagt. 1
Cid Skrevet 6. mai #25825 Skrevet 6. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Lykke til med funderingene, @Stacy__ Jeg har tenkt på en annen sak; jeg syns at "lille Marius" skal sone i fengsel og ikke hjemme hos seg selv med fotlenke. En straff skal det være og han finner måter å fortsette med ting han ikke skal...han er som han er og da må straffen være så han forstår det. "Feriekoloni" ved siden av sin mor er ikke straff. Nå er det sagt. Irriterende dette, han burde minst måtte sone noen år i fengsel.
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai Forfatter #25826 Skrevet 6. mai Cid skrev (7 minutter siden): Irriterende dette, han burde minst måtte sone noen år i fengsel. Hele straffen i fengsel, slik de aller fleste andre fanger må det. Kan ikke ha spesialbehandling.
Stacy__ Skrevet 6. mai #25827 Skrevet 6. mai Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Lykke til med funderingene, @Stacy__ Jeg har tenkt på en annen sak; jeg syns at "lille Marius" skal sone i fengsel og ikke hjemme hos seg selv med fotlenke. En straff skal det være og han finner måter å fortsette med ting han ikke skal...han er som han er og da må straffen være så han forstår det. "Feriekoloni" ved siden av sin mor er ikke straff. Nå er det sagt. Vel tragisk nok forventet jeg det utfallet når det gjelder lille Marius. Forestilte meg at de enten snodde seg unna hele greia, ved å si at han var psykisk syk og deretter var «behandlingen» et opphold på luksusklinikk i Sveits. Eller at de gikk for den løsningen her, der han får sone «hjemme» på Skaugum med fotlenke, med tjenere, mamma og alt annet i umiddelbar nærhet 😅 1
Stacy__ Skrevet 6. mai #25828 Skrevet 6. mai Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hele straffen i fengsel, slik de aller fleste andre fanger må det. Kan ikke ha spesialbehandling. Kunne ikke vært mer enig! Men selvsagt skal vi få til særordninger for «lille Marius». Han er jo ikke folk flest
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai Forfatter #25829 Skrevet 6. mai Å bli født med fordeler og antydning til gullhår en viss plass...det liker jeg ikke.
Wonders Skrevet 6. mai #25830 Skrevet 6. mai skulle ønske tv-serien Suits var her, jeg var en fremgangsrik tungvekter, og jobbet på teamet med Mike Ross Louis Litt Donna Paulsen Jessica Pearson 1
Cid Skrevet 6. mai #25831 Skrevet 6. mai Wonders skrev (3 timer siden): skulle ønske tv-serien Suits var her, jeg var en fremgangsrik tungvekter, og jobbet på teamet med Mike Ross Louis Litt Donna Paulsen Jessica Pearson Elsket den serien. 1
Stacy__ Skrevet 6. mai #25832 Skrevet 6. mai Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): Å bli født med fordeler og antydning til gullhår en viss plass...det liker jeg ikke. Jeg fikk med meg nå at han fikk avslag på forespørselen om å sone hjemme 🥲 Godt er et minimum av fornuft i systemet … 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai Forfatter #25833 Skrevet 7. mai I dag blir det tørk på snora og det ser jeg frem til.
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai Forfatter #25835 Skrevet 7. mai Det blir som en sorg som vokser når jeg tidlig på våren tenker på at hettegenserne mine snart må legges bort for mange mnd.
Cid Skrevet 7. mai #25838 Skrevet 7. mai Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Det er det beste jeg vet. Bruker din type Anton også det?
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai Forfatter #25839 Skrevet 7. mai Min venn Anton er også veldig glad i det ja og har sorte, brune og militærgrønn variant. Han syr også med nål og tråd når det blir rifter i dem og det blir det når han ferdes i skogene sine...klatrer i trær og i skråninger. Flink er han.
Cid Skrevet 7. mai #25840 Skrevet 7. mai Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Min venn Anton er også veldig glad i det ja og har sorte, brune og militærgrønn variant. Han syr også med nål og tråd når det blir rifter i dem og det blir det når han ferdes i skogene sine...klatrer i trær og i skråninger. Flink er han. Er dyrene glad i å jakte etter @Cider? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå