Bolla! Skrevet 14. februar 2018 #281 Del Skrevet 14. februar 2018 21 minutter siden, Tyah skrev: 3 dager til IKM: Blendahvit test 😢 Egentlig som forventet, men samtidig veldig kjipt.. Selv om jeg ikke gir opp håpet helt, håper jeg at at TR kommer på lørdag. Da har jeg værtfall regelmessig syklus 😊 Vi krysser fingrene! Tenker du å teste på nytt i morgen eller? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 14. februar 2018 #282 Del Skrevet 14. februar 2018 Der er fremdeles håp! Jeg fikk svak-svak positiv først 12 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 14. februar 2018 Forfatter #283 Del Skrevet 14. februar 2018 43 minutter siden, -Mala- skrev: Vi krysser fingrene! Tenker du å teste på nytt i morgen eller? 😊 Tenker å vente til etter IKM 😊 på søndag/mandag om TR ikke har dukket opp. Vil ikke se enda en negativ test 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 14. februar 2018 Forfatter #284 Del Skrevet 14. februar 2018 20 minutter siden, Kaiaermeg skrev: Der er fremdeles håp! Jeg fikk svak-svak positiv først 12 dpo. Krysser fingrene 🤞🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 14. februar 2018 #285 Del Skrevet 14. februar 2018 20 minutter siden, Tyah skrev: Tenker å vente til etter IKM 😊 på søndag/mandag om TR ikke har dukket opp. Vil ikke se enda en negativ test 😢 Forstår det. Da krysses alt som krysses kan for at mensen holder seg unna og at du tester positivt etter helga 😊🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 14. februar 2018 #286 Del Skrevet 14. februar 2018 Æsj så kjedelig. Heldigvis er ikke håpet ute før TR kommer. Krysser fingrene 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion91 Skrevet 14. februar 2018 #287 Del Skrevet 14. februar 2018 Uff, så kjedelig. Men som plastfolien sier, håpet er ikke ute før TR kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 14. februar 2018 #288 Del Skrevet 14. februar 2018 Så utrolig kjedelig med blendahvit test Jeg krysser fremdeles fingrene da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 15. februar 2018 Forfatter #289 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg skulle ikke teste i dag. Men siden jeg kun hadde en test igjen, så tenkte jeg bare.. hvorfor ikke? Klarte ikke la vær Synes jeg kan skimte en begynnelse på noe. Så streken bedre i virkeligheten. Kan dere se noe i det hele tatt? Vær ærlige! Tror jeg begynner å bli gal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. februar 2018 #290 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg ser ingenting dessverre, men et bilde kan jo se annerledes ut fra skjerm til skjerm. Du får ta ny test i morgen og se om streken blir sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 15. februar 2018 Forfatter #291 Del Skrevet 15. februar 2018 Ikke her heller? Hahah, jeg må isåfall ha begynt å se syner. Herregud! Er det mulig 🙊 Har ikke flere billige tester. Men hvis TR ikke har kommet på lørdag så kjøper jeg en på apoteket. Hvilken anbefaler dere isåfall? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid2018 Skrevet 15. februar 2018 #292 Del Skrevet 15. februar 2018 43 minutter siden, Tyah skrev: Ikke her heller? Hahah, jeg må isåfall ha begynt å se syner. Herregud! Er det mulig 🙊 Har ikke flere billige tester. Men hvis TR ikke har kommet på lørdag så kjøper jeg en på apoteket. Hvilken anbefaler dere isåfall? 🤔 A1, er det ikke det de heter? 2 stk for 150 eller noe? Ville styrt unna Cb med kryss iallfall(alt med blå strek). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 15. februar 2018 #293 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg synes jeg ser noe på det andre bildet! Det er vel fortsatt ganske tidlig? forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 15. februar 2018 #294 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg ser en strek! Hvis det er 3 dager til iKM er det fortsatt veldig tidlig😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 15. februar 2018 #295 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg skimter en strek, men vanskelig å si om det er skyggestrek eller babystrek. Krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. februar 2018 #296 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg logga med på med dataen, da kan jeg så vidt skimte en strek på det siste bilde! Jeg krysser fingrene for at det stemmer 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 15. februar 2018 Forfatter #297 Del Skrevet 15. februar 2018 Tester igjen i morgen eller lørdag. Kjøper A1 sine 🤞🏽🤞🏽 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid2018 Skrevet 15. februar 2018 #298 Del Skrevet 15. februar 2018 3 minutter siden, Tyah skrev: Tester igjen i morgen eller lørdag. Kjøper A1 sine 🤞🏽🤞🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 15. februar 2018 Forfatter #299 Del Skrevet 15. februar 2018 Fikk 2 intense stikk i underlivet nettopp. Akkurat som det stakk til skikkelig langt oppi skjeden (livmoren?) aner ikke. Poenget er at jeg kun har kjent dette 1 gang tidligere og det var forrige gang jeg var gravid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid2018 Skrevet 15. februar 2018 #300 Del Skrevet 15. februar 2018 10 minutter siden, Tyah skrev: Fikk 2 intense stikk i underlivet nettopp. Akkurat som det stakk til skikkelig langt oppi skjeden (livmoren?) aner ikke. Poenget er at jeg kun har kjent dette 1 gang tidligere og det var forrige gang jeg var gravid!!! Hadde holdt meg og ikke drukket på noen timer og testet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå