Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår

Tyah

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Tyah skrev:

3 dager til IKM: Blendahvit test 😢 Egentlig som forventet, men samtidig veldig kjipt.. Selv om jeg ikke gir opp håpet helt, håper jeg at at TR kommer på lørdag. Da har jeg værtfall regelmessig syklus 😊 

Vi krysser fingrene! Tenker du å teste på nytt i morgen eller? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, -Mala- skrev:

Vi krysser fingrene! Tenker du å teste på nytt i morgen eller? 😊

Tenker å vente til etter IKM 😊 på søndag/mandag om TR ikke har dukket opp. Vil ikke se enda en negativ test 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Der er fremdeles håp! :) Jeg fikk svak-svak positiv først 12 dpo.

Krysser fingrene 🤞🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Tyah skrev:

Tenker å vente til etter IKM 😊 på søndag/mandag om TR ikke har dukket opp. Vil ikke se enda en negativ test 😢

Forstår det. Da krysses alt som krysses kan for at mensen holder seg unna og at du tester positivt etter helga 😊🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ikke teste i dag. Men siden jeg kun hadde en test igjen, så tenkte jeg bare.. hvorfor ikke? Klarte ikke la vær :fnise: Synes jeg kan skimte en begynnelse på noe. Så streken bedre i virkeligheten. Kan dere se noe i det hele tatt? Vær ærlige! Tror jeg begynner å bli gal :fnise:

08D70B86-68CA-41DD-AB9A-3543F721DECF.jpeg

43A90043-A5B4-4B02-9D25-A3C144768014.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingenting dessverre, men et bilde kan jo se annerledes ut fra skjerm til skjerm.

Du får ta ny test i morgen og se om streken blir sterkere :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke her heller? :fnise: Hahah, jeg må isåfall ha begynt å se syner. Herregud! Er det mulig 🙊 Har ikke flere billige tester. Men hvis TR ikke har kommet på lørdag så kjøper jeg en på apoteket. Hvilken anbefaler dere isåfall? 🤔

A6B511A8-6A78-4A0D-BC7F-C0B56676160D.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Tyah skrev:

Ikke her heller? :fnise: Hahah, jeg må isåfall ha begynt å se syner. Herregud! Er det mulig 🙊 Har ikke flere billige tester. Men hvis TR ikke har kommet på lørdag så kjøper jeg en på apoteket. Hvilken anbefaler dere isåfall? 🤔

A6B511A8-6A78-4A0D-BC7F-C0B56676160D.jpeg

A1, er det ikke det de heter? 2 stk for 150 eller noe? Ville styrt unna Cb med kryss iallfall(alt med blå strek).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg logga med på med dataen, da kan jeg så vidt skimte en strek på det siste bilde! Jeg krysser fingrene for at det stemmer 🤞🏼:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk 2 intense stikk i underlivet nettopp. Akkurat som det stakk til skikkelig langt oppi skjeden (livmoren?) aner ikke. Poenget er at jeg kun har kjent dette 1 gang tidligere og det var forrige gang jeg var gravid!!! :alice: :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tyah skrev:

Fikk 2 intense stikk i underlivet nettopp. Akkurat som det stakk til skikkelig langt oppi skjeden (livmoren?) aner ikke. Poenget er at jeg kun har kjent dette 1 gang tidligere og det var forrige gang jeg var gravid!!! :alice: :alice:

Hadde holdt meg og ikke drukket på noen timer og testet jeg. :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...