Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Hollymolly skrev:
 

Den er så tydelig🤞🏼🤞🏼🤞🏼

FC4B3F2C-001F-49D1-902D-91902FC5A84C.jpeg

Herlig💗💗💗 Nå skal den sitte! Veldig lett å se streken, lover bra 👍👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Hollymolly skrev:
 

Den er så tydelig🤞🏼🤞🏼🤞🏼

FC4B3F2C-001F-49D1-902D-91902FC5A84C.jpeg

Fantastisk🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼For en følelse du har nå😍😍😍gratulerer så mye!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter dere også med at magen blir så hoven når dere går på sprøyter at dere ikke får brukt de vanlige klærne deres ?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta blodprøver på dag 2 eller 3 i syklusen. Hadde testet negativt 24.09, fikk mens rett etter det. Siden torsdag spotter jeg brunt.... Ikke noe vondt i magen som ved vanlig mens... Kan dette være mensen? Skal starte med spray denne syklusen også.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Aaa08 skrev:
 

Jeg skal ta blodprøver på dag 2 eller 3 i syklusen. Hadde testet negativt 24.09, fikk mens rett etter det. Siden torsdag spotter jeg brunt.... Ikke noe vondt i magen som ved vanlig mens... Kan dette være mensen? Skal starte med spray denne syklusen også.... 

Sykepleier har sagt til meg at dagen når det kommer fersk blod skal regner som første dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, malla1992 skrev:
 

Sliter dere også med at magen blir så hoven når dere går på sprøyter at dere ikke får brukt de vanlige klærne deres ?  

Jeg fikk veldig stor mage på 3 forsøk husker jeg. Så stor at bukse ikke gikk igjen. Men jeg hadde 18 eggposer som vokste denne gangen, så det var sikkert derfor🙈.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Blomst37 skrev:
 

Jeg fikk veldig stor mage på 3 forsøk husker jeg. Så stor at bukse ikke gikk igjen. Men jeg hadde 18 eggposer som vokste denne gangen, så det var sikkert derfor🙈.

Har ikke så mange eggposer som vokser jeg da 🙈 Får bare håpe det ikke blir så ille denne gangen, sist fikk jeg hele tiden spørsmål om jeg var gravid 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Popkorn skrev:
 

Er det noen flere her som går til psykolog eller lignende for å bearbeide de vanvittige påkjenningene dette med barnløshet har? Var hos ei for å prate litt ut om alt i dag og det føltes veldig godt. Jeg er veldig åpen, så mange venner og familie vet om hva vi går gjennom, men dette føltes veldig godt. Fikk litt ro, liksom. 

 

Vi har fått time nok en gang og nå håper jeg at mannen og jeg er litt mer på samme side slik at ballen kan komme litt i gang. Ellers så er dette året det året der alt dritt skjer (for min del). Mamma har akkurat blitt utredet for kreft og skal opereres og gjennom behandling. Så det som kanskje var litt ekstra godt som kom gjennom samtalen med psykolog i dag var rett og slett at mamma (og pappa) prioritet akkurat nå. Håper at vi kanskje kan komme i gang med ivf  på nyåret, og det føles faktisk helt greit. Har vært så stresset i å komme i gang med dette da det har tatt veldig lang tid, men noen ganger trumfer andre ting gitt. 

 

Lykke til alle sammen! 

Jeg har også gjort det. Måtte lufte tankene mine når vi startet med 4 forsøk til noen andre enn bare venninner. Og ja det hjelper veldig👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Hollymolly said:
 

Jenter😭😭😭😭 også på kveldurinen på dpo 9😭😭

 

3AE12C76-FCE4-4B92-AE9D-7FEB4FCDD4C2.jpeg

Hurra! Endelig gode nyheter! 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle som har heiet på meg idag❤️ Vi vet alle at veien er usikker og skuffelse kan komme like fort som glede. Men jeg skal prøve å være positiv og håpe at det er vår tur nå❤️ 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aaa08 skrev:
 

Jeg skal ta blodprøver på dag 2 eller 3 i syklusen. Hadde testet negativt 24.09, fikk mens rett etter det. Siden torsdag spotter jeg brunt.... Ikke noe vondt i magen som ved vanlig mens... Kan dette være mensen? Skal starte med spray denne syklusen også.... 

Det kan være mensen, bare tell når du begynner å blø :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, malla1992 skrev:
 

Sliter dere også med at magen blir så hoven når dere går på sprøyter at dere ikke får brukt de vanlige klærne deres ?  

Jeg hadde hoven og vondt. Men ikke så hoven at jeg måtte bruke andre bukser.. jeg hadde ikke mer enn 5 egg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor alt skal være så tøft denne gangen😭 tok digital test i dag og den viser fortsatt gravid 2-3 uker😭😭 kan hcg synke så sakte? Æsj dette var vondt😰😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Blomst37 skrev:
 

Hvorfor alt skal være så tøft denne gangen😭 tok digital test i dag og den viser fortsatt gravid 2-3 uker😭😭 kan hcg synke så sakte? Æsj dette var vondt😰😞

😭😭 Det kan jeg forstå. Men er håpet helt ute? Dette fortjener du virkelig ikke❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Hollymolly skrev:
 

😭😭 Det kan jeg forstå. Men er håpet helt ute? Dette fortjener du virkelig ikke❤️

Sykepleier har sagt at det er ingen håp😞 Men synes alt går så sakte denne gangen, kroppen er så treg med å kvitte seg med alt😫😭 Bestiller time hos privat gynekolog i morgen, vil ta ul og sjekke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Blomst37 skrev:
 

Sykepleier har sagt at det er ingen håp😞 Men synes alt går så sakte denne gangen, kroppen er så treg med å kvitte seg med alt😫😭 Bestiller time hos privat gynekolog i morgen, vil ta ul og sjekke. 

Uff, sender deg enda en kjempestor klem, jeg 💗 Tenker på deg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Waldfee skrev:
 

Uff, sender deg enda en kjempestor klem, jeg 💗 Tenker på deg!! 

Tusen takk😳❤️💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Blomst37 skrev:
 

Sykepleier har sagt at det er ingen håp😞 Men synes alt går så sakte denne gangen, kroppen er så treg med å kvitte seg med alt😫😭 Bestiller time hos privat gynekolog i morgen, vil ta ul og sjekke. 

Ja, det er veldig lurt😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...