Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Utfra for ul var jeg 5+3 forje fredagen så i teorien hadde jrh vært 6+3 i dag. Men ul i dag og spira sier at jeg bare er 6+0 i dag 🙂❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Utfra for ul var jeg 5+3 forje fredagen så i teorien hadde jrh vært 6+3 i dag. Men ul i dag og spira sier at jeg bare er 6+0 i dag 🙂❤️

Gratulerer så mye❤️ Dette blir veldig spennende👌🏼 

Det er normalt å stille noen dager frem eller tilbake. Dette Går virkelig 🤞🏼👏🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Hollymolly skrev:
 

Gratulerer så mye❤️ Dette blir veldig spennende👌🏼 

Det er normalt å stille noen dager frem eller tilbake. Dette Går virkelig 🤞🏼👏🏼👏🏼

🤞🏽🤞🏽🤞🏽Alt som kan krysses nå ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Så bra😃 er det lett å få time eller er det lang ventetid? 

Anonymkode: ba4a5...3b2

Fikk time et par dager etter jeg ringte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvilken dpo jeg er i når jeg satt inn en 5 dagers blastocyst på tirsdag?

 

Endret av Hollymolly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Prøvd i 10 år og du er født i 1992? Så du har prøvd å få barn siden du var 16 år?

Anonymkode: fc19d...942

Ja, vi fikk beskjed når jeg var 6 år at jeg ville få problemer med å få barn, eller kanskje ikke kunne få barn i det hele tatt. Så jeg å mann min som den gang var kjæresten min ble enige om å ikke bruke prevensjon fordi vi viste det ikke ville skje med det samme, og hvis det skjedde så var det greit. Vi ville ta sjansen på at det skjedde tidlig enn at det ikke skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Hollymolly said:
 

Er det noen som vet hvilken dpo jeg er i når jeg satt inn en 5 dagers blastocyst på tirsdag?

 

8 dpo

Anonymkode: d21b5...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blenda hvit test etter å ha prøvd med ettermiddagsurinen🙈

vet det er tidlig osv.. men klarte ikke å vente! Har en del symtomer, så måtte bare se🤪 jeg har en veldig bitter smak i munnen, uansett hva jeg spiser så er den der. Mensen murringer selvsagt. Men de fikk jeg dagen etter innsett.. nå gjenstår det bare å se🤦🏽‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hollymolly skrev:
 

Blenda hvit test etter å ha prøvd med ettermiddagsurinen🙈

vet det er tidlig osv.. men klarte ikke å vente! Har en del symtomer, så måtte bare se🤪 jeg har en veldig bitter smak i munnen, uansett hva jeg spiser så er den der. Mensen murringer selvsagt. Men de fikk jeg dagen etter innsett.. nå gjenstår det bare å se🤦🏽‍♀️

Så spennende😍oppdater her hver gang du tar test😂👏🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Hollymolly said:
 

Blenda hvit test etter å ha prøvd med ettermiddagsurinen🙈

vet det er tidlig osv.. men klarte ikke å vente! Har en del symtomer, så måtte bare se🤪 jeg har en veldig bitter smak i munnen, uansett hva jeg spiser så er den der. Mensen murringer selvsagt. Men de fikk jeg dagen etter innsett.. nå gjenstår det bare å se🤦🏽‍♀️

8 dpo er for tidlig. Jeg fikk svak svak positiv 10dpo på begge. Men fikk også samme resultat på kjemiske...så egentlig var ikke tidlig testing så ok for meg 

Anonymkode: d21b5...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2018 den 20.18, Blomst37 skrev:
 

Tusen takk!❤️ Det er veldig godt å ha alle dere her jenter❤️

Å ja ok. Det er sikkert derfor ja😰

Uff vet ikke om jeg orker flere forsøk😰  det blir mer og mer psykisk vondt med hver gang man går gjennom det😞

Vi har også to egg på frys, men nå som det gikk galt, tror ikke at de er noe bedre kvalitet😞

Ja, det er tøft. Men tror det er litt som Hollymolly skriver - at man tror man ikke orker mer, men så mobiliseres kreftene gang på gang likevel. På et tidspunkt vil nok imidlertid de fleste kjenne at nok er nok. 

Skjønner tanken din om at du tviler på de på frys, fordi man tenker at de beste allerede er brukt. Men det er mye de ikke kan se på stadiet for innsett. Jeg har hatt et uttak, fem på frys og et inn. Endte i graviditet, men SA. Neste forsøk var negativt. Hadde lite tro på det jeg satt inn sist gang, men det har gått fint til nå. Min venninne som tar ivf i USA forklarte litt om dette, det er så mange embry som selv på blastocyststadiet ser fine ut, men kanskje ikke er det. Det er altså kanskje et annet enn det som ser best ut, som er det beste. 

❤️

Endret av Butter
Stavefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Betta123 skrev:
 

Var idag på tidlig ultralyd er i uke 7+1, og fikk se et lite bankende hjerte❤️❤️❤️Det var helt fantastisk. Tenk at det endelig er min tur etter 4 års prøvetid og mange felte tårer. Det har fremdeles ikke gått opp for meg og tørr ikke hoppe helt i taket enda før de «utrygge» ukene har gått... men fikk med meg et bilde av en liten bønne - og er allerede forelsket!!

 

 

til dere som har mistet og/eller får negative tester etter utallige forsøk vil jeg bare si; dere er alle sammen utrolig sterke - det er så godt å ha hverandre her inne, både under oppturer og nedturer. Dere er aldri alene! Det VIL bli din tur, selv om turen kan være lengre for noen, men premien vil til slutt bli verdt alle tårene! ❤️

Så fantastisk å høre ❤️. Lykke til videre.

Håper virkelig jeg får se et lite hjerte om ca to uker ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære fantastiske jenter❤️ Har lest alle de hyggelige meldingene dere har sendt🙏🏻❤️ Det er utrolig godt å ha alle dere her. Det blir liksom ikke det samme å snakke med venninner som har lite peiling om ivf livet...

Jeg føler meg helt knust og vil bare grave meg ned😰😢 Har bare ligget på sofa og grått i to dager nå😞 Det er så sykt tungt å innrømme at det ikke gikk denne gangen heller, spesielt etter så fine hcg verdier og kroppen som kjentes gravid ut. Det er ekstra tøft å se hvor tungt samboeren min har det denne gangen. Han gråt så mye når han fikk vite resultater, jeg har aldri før sett han så knust😢. Selv om han prøver å trøste meg men jeg ser at han har det helt jævlig selv😰

Skjønner ingenting jeg.. Jeg blødde litt forrige onsdag. Vi tok ny blodprøve på fredag og da hadde hcg doblet seg ( var på 430). Hvis jeg mistet på onsdag, skal ikke hcg synke? Tok igjen ny blodprøve nå torsdag og hcg var på 334. Den synker veldig sakte synes jeg😳 Æsj det verste er at jeg føler meg fortsatt gravid😫 pupper er ømme i dag og😞  Husker de andre gangene jeg var gravid, hcg gikk til 0 i løpet av ett par dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Blomst37 skrev:
 

Kjære fantastiske jenter❤️ Har lest alle de hyggelige meldingene dere har sendt🙏🏻❤️ Det er utrolig godt å ha alle dere her. Det blir liksom ikke det samme å snakke med venninner som har lite peiling om ivf livet...

Jeg føler meg helt knust og vil bare grave meg ned😰😢 Har bare ligget på sofa og grått i to dager nå😞 Det er så sykt tungt å innrømme at det ikke gikk denne gangen heller, spesielt etter så fine hcg verdier og kroppen som kjentes gravid ut. Det er ekstra tøft å se hvor tungt samboeren min har det denne gangen. Han gråt så mye når han fikk vite resultater, jeg har aldri før sett han så knust😢. Selv om han prøver å trøste meg men jeg ser at han har det helt jævlig selv😰

Skjønner ingenting jeg.. Jeg blødde litt forrige onsdag. Vi tok ny blodprøve på fredag og da hadde hcg doblet seg ( var på 430). Hvis jeg mistet på onsdag, skal ikke hcg synke? Tok igjen ny blodprøve nå torsdag og hcg var på 334. Den synker veldig sakte synes jeg😳 Æsj det verste er at jeg føler meg fortsatt gravid😫 pupper er ømme i dag og😞  Husker de andre gangene jeg var gravid, hcg gikk til 0 i løpet av ett par dager..

Har du prøvd og ta en ny graviditetstest med uke indikator? 

Hva med og gå til fastlegen på mandag og be de ta ny prøve så du får se om hcg har doblet seg eller synki? Off skjønner dette er tøft men jeg har nå litt håp enda jeg da for deg etter som den doblet seg etter du hadde blødd og ikke gått så langt ned nå. Var det fryst eller tin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Blomst37 said:
 

Kjære fantastiske jenter❤️ Har lest alle de hyggelige meldingene dere har sendt🙏🏻❤️ Det er utrolig godt å ha alle dere her. Det blir liksom ikke det samme å snakke med venninner som har lite peiling om ivf livet...

Jeg føler meg helt knust og vil bare grave meg ned😰😢 Har bare ligget på sofa og grått i to dager nå😞 Det er så sykt tungt å innrømme at det ikke gikk denne gangen heller, spesielt etter så fine hcg verdier og kroppen som kjentes gravid ut. Det er ekstra tøft å se hvor tungt samboeren min har det denne gangen. Han gråt så mye når han fikk vite resultater, jeg har aldri før sett han så knust😢. Selv om han prøver å trøste meg men jeg ser at han har det helt jævlig selv😰

Skjønner ingenting jeg.. Jeg blødde litt forrige onsdag. Vi tok ny blodprøve på fredag og da hadde hcg doblet seg ( var på 430). Hvis jeg mistet på onsdag, skal ikke hcg synke? Tok igjen ny blodprøve nå torsdag og hcg var på 334. Den synker veldig sakte synes jeg😳 Æsj det verste er at jeg føler meg fortsatt gravid😫 pupper er ømme i dag og😞  Husker de andre gangene jeg var gravid, hcg gikk til 0 i løpet av ett par dager..

Så utrolig lei meg på dine vegne. Dette gamet her er bare så utrolig urettferdig! Jeg føler meg nesten sint over hvor urettferdig det kan være, men det hjelper jo ingenting... Skulle ikke vært mulig å miste når man først har fått positiv test ved ivf, det er bare så utrolig dårlig gjort av naturen. :( stor klem til både deg og mannen din! Hvor mange forsøk har dere hatt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Har du prøvd og ta en ny graviditetstest med uke indikator? 

Hva med og gå til fastlegen på mandag og be de ta ny prøve så du får se om hcg har doblet seg eller synki? Off skjønner dette er tøft men jeg har nå litt håp enda jeg da for deg etter som den doblet seg etter du hadde blødd og ikke gått så langt ned nå. Var det fryst eller tin? 

Har kjøpt test ja, tar den imorgen eller mandag. 

Det tar 2-3 dager å få svar på blodprøve hos fastlegen. Det hjelper lite mtp at jeg skal til Riks på onsdag. 

Det var fersk forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Albbas skrev:
 

Så utrolig lei meg på dine vegne. Dette gamet her er bare så utrolig urettferdig! Jeg føler meg nesten sint over hvor urettferdig det kan være, men det hjelper jo ingenting... Skulle ikke vært mulig å miste når man først har fått positiv test ved ivf, det er bare så utrolig dårlig gjort av naturen. :( stor klem til både deg og mannen din! Hvor mange forsøk har dere hatt? 

Tusen takk snille deg❤️🙏🏻 Det var 4 forsøk. Har også prøvd letrozol uten å lykkes med det heller😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Blomst37 skrev:
 

Har kjøpt test ja, tar den imorgen eller mandag. 

Det tar 2-3 dager å få svar på blodprøve hos fastlegen. Det hjelper lite mtp at jeg skal til Riks på onsdag. 

Det var fersk forsøk.

Ja sant det da 🙂 off føler med deg ❤️ jeg krysser fingre for deg ❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...