Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Hei! Forsøket vårt ble avbrutt pga overstimulering. Har nå fått første mens etter uttak og gitt klinikken beskjed om det, men har ikke fått noen videre plan for innsett enda. Når etter uttak fikk du innsett? Måtte du vente til neste syklus igjen? Har forstått at man setter inn i både styrt og naturlig syklus, men hva er det som avgjør dette? Jeg får forresten ikke eggløsning selv uten hormonstimulering. Takk for alle svar!

Anonymkode: a81f7...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Blomst37 skrev:
 

Kjære fantastiske jenter❤️ Har lest alle de hyggelige meldingene dere har sendt🙏🏻❤️ Det er utrolig godt å ha alle dere her. Det blir liksom ikke det samme å snakke med venninner som har lite peiling om ivf livet...

Jeg føler meg helt knust og vil bare grave meg ned😰😢 Har bare ligget på sofa og grått i to dager nå😞 Det er så sykt tungt å innrømme at det ikke gikk denne gangen heller, spesielt etter så fine hcg verdier og kroppen som kjentes gravid ut. Det er ekstra tøft å se hvor tungt samboeren min har det denne gangen. Han gråt så mye når han fikk vite resultater, jeg har aldri før sett han så knust😢. Selv om han prøver å trøste meg men jeg ser at han har det helt jævlig selv😰

Skjønner ingenting jeg.. Jeg blødde litt forrige onsdag. Vi tok ny blodprøve på fredag og da hadde hcg doblet seg ( var på 430). Hvis jeg mistet på onsdag, skal ikke hcg synke? Tok igjen ny blodprøve nå torsdag og hcg var på 334. Den synker veldig sakte synes jeg😳 Æsj det verste er at jeg føler meg fortsatt gravid😫 pupper er ømme i dag og😞  Husker de andre gangene jeg var gravid, hcg gikk til 0 i løpet av ett par dager..

Kjære deg, dette er så vondt å lese 💗 Jeg føler så utrolig med dere!! Har tenkt så masse på deg. Det skal bare ikke gå an at det ikke skal gå deres vei.  Skulle virkelig ønske at det var noe jeg kunne gjøre. Sender deg en kjempestor klem 💗💗💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Waldfee skrev:
 

Kjære deg, dette er så vondt å lese 💗 Jeg føler så utrolig med dere!! Har tenkt så masse på deg. Det skal bare ikke gå an at det ikke skal gå deres vei.  Skulle virkelig ønske at det var noe jeg kunne gjøre. Sender deg en kjempestor klem 💗💗💗

Tusen takk ❤️🤗.

Setter så utrolig stor pris på at dere tar tid til å sende meg melding🙏🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen flere her som går til psykolog eller lignende for å bearbeide de vanvittige påkjenningene dette med barnløshet har? Var hos ei for å prate litt ut om alt i dag og det føltes veldig godt. Jeg er veldig åpen, så mange venner og familie vet om hva vi går gjennom, men dette føltes veldig godt. Fikk litt ro, liksom. 

 

Vi har fått time nok en gang og nå håper jeg at mannen og jeg er litt mer på samme side slik at ballen kan komme litt i gang. Ellers så er dette året det året der alt dritt skjer (for min del). Mamma har akkurat blitt utredet for kreft og skal opereres og gjennom behandling. Så det som kanskje var litt ekstra godt som kom gjennom samtalen med psykolog i dag var rett og slett at mamma (og pappa) prioritet akkurat nå. Håper at vi kanskje kan komme i gang med ivf  på nyåret, og det føles faktisk helt greit. Har vært så stresset i å komme i gang med dette da det har tatt veldig lang tid, men noen ganger trumfer andre ting gitt. 

 

Lykke til alle sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Popkorn said:
 

Er det noen flere her som går til psykolog eller lignende for å bearbeide de vanvittige påkjenningene dette med barnløshet har? Var hos ei for å prate litt ut om alt i dag og det føltes veldig godt. Jeg er veldig åpen, så mange venner og familie vet om hva vi går gjennom, men dette føltes veldig godt. Fikk litt ro, liksom. 

 

Vi har fått time nok en gang og nå håper jeg at mannen og jeg er litt mer på samme side slik at ballen kan komme litt i gang. Ellers så er dette året det året der alt dritt skjer (for min del). Mamma har akkurat blitt utredet for kreft og skal opereres og gjennom behandling. Så det som kanskje var litt ekstra godt som kom gjennom samtalen med psykolog i dag var rett og slett at mamma (og pappa) prioritet akkurat nå. Håper at vi kanskje kan komme i gang med ivf  på nyåret, og det føles faktisk helt greit. Har vært så stresset i å komme i gang med dette da det har tatt veldig lang tid, men noen ganger trumfer andre ting gitt. 

 

Lykke til alle sammen! 

Jeg er psykolog selv, og har gått til psykolog pga langvarig barnløshet. Det var utrolig godt. Det å kunne si akkurat hvordan det var når jeg var i de dypeste daler var fint. Følte at veninner kunne bli litt skremt, og at familie kom med mer eller mindre "gode råd" når jeg tok opp problemstillingen.

Så dette anbefaler jeg

Anonymkode: d21b5...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Hollymolly skrev:
 

Den er så tydelig🤞🏼🤞🏼🤞🏼

FC4B3F2C-001F-49D1-902D-91902FC5A84C.jpeg

Ååååååå så morro. Så begge klart og tidelig ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Ååååååå så morro. Så begge klart og tidelig ❤️❤️❤️

Ja😭😭 jeg har aldri testet så klart så tidlig før🤞🏼🤞🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Ååååååå så morro. Så begge klart og tidelig ❤️❤️❤️

🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Hollymolly said:
 

Ja😭😭 jeg har aldri testet så klart så tidlig før🤞🏼🤞🏼

Gratulerer ❤️ Håper den utvikler seg fint og flott de neste 9 mnd 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har barn og vært gravide som har hatt halsbrann i 1 trimester. Jeg ønsker alt velkommen så lenge bønna min forsetter og gro🙂 men dette er rett og slett helt jævelig 😣🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Noen av dere som har barn og vært gravide som har hatt halsbrann i 1 trimester. Jeg ønsker alt velkommen så lenge bønna min forsetter og gro🙂 men dette er rett og slett helt jævelig 😣🙈

Jeg hadde halsbrann andre gangen jeg var gravid. Kjøpte tygiss mot det på apoteket.. funket veldig bra:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Hollymolly skrev:
 

Jeg hadde halsbrann andre gangen jeg var gravid. Kjøpte tygiss mot det på apoteket.. funket veldig bra:) 

Da må jeg ditt på mandag 😂 faen Ass dette er virkelig jævelig følelse ut som det eksploderer i halsen og brenner oppover. 😣 Aldri hatt såååå jævelig halsbrann 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Da må jeg ditt på mandag 😂 faen Ass dette er virkelig jævelig følelse ut som det eksploderer i halsen og brenner oppover. 😣 Aldri hatt såååå jævelig halsbrann 😣

Ikke barn fra før, men er 4+4 i dag. Kjøpte Gaviscon i går. Jævlige greier, men det funker!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Noen av dere som har barn og vært gravide som har hatt halsbrann i 1 trimester. Jeg ønsker alt velkommen så lenge bønna min forsetter og gro🙂 men dette er rett og slett helt jævelig 😣🙈

En venninne av meg slet med det samme, for henne hjalp bare tyrkisk pepper sukkertøy. Så du får teste litt forskjellig 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Hollymolly skrev:
 

Jenter😭😭😭😭 også på kveldurinen på dpo 9😭😭

 

3AE12C76-FCE4-4B92-AE9D-7FEB4FCDD4C2.jpeg

Gratulerer!!!!!! ❤️❤️❤️ Så fantastisk 😁😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hollymolly skrev:
 

Jenter😭😭😭😭 også på kveldurinen på dpo 9😭😭

 

3AE12C76-FCE4-4B92-AE9D-7FEB4FCDD4C2.jpeg

Åååh❤️Så gøy!! Gratulerer sååå mye🌸😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hollymolly skrev:
 

Jenter😭😭😭😭 også på kveldurinen på dpo 9😭😭

 

3AE12C76-FCE4-4B92-AE9D-7FEB4FCDD4C2.jpeg

🤩👌🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻❤️

Endret av Blomst37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Noen av dere som har barn og vært gravide som har hatt halsbrann i 1 trimester. Jeg ønsker alt velkommen så lenge bønna min forsetter og gro🙂 men dette er rett og slett helt jævelig 😣🙈

Prøv med lovehearts :) og unngå mat/drikke som kan provosere frem halsbrann (alt med kullsyre, mye sukker, fet mat og sterk mat). 

Hvis du har melk i kjøleskapet, kan du prøve med ett glass melk. Det hjelper på min halsbrann :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...