Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Hollymolly skrev:
 

Takk❤️ Håper virkelig at det går🤞🏼🤞🏼

Det gjør jeg også 😍❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg skjønner det er kjedelig, men det er ikke lenge.

Jeg måtte vente like lenge i det private hvor ventetiden er ansett for å være langt kortere enn offentlig. 

Din henvisning ble i tillegg sendt i sommerferien - så svar i august i det offentlige med time i oktober er jo helt innafor vil jeg si.

Anonymkode: 4efbf...c47

Nei det er kanskje ikke så lenge,  har hørt at mange har venter 8 mnd før første samtale🙉  vi tenkte at vi får bruke ventetiden på å gjøre alt vi ikke kan når jeg er gravid å vi har en liten baby 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hollymolly said:
 

Er små stresset for blodprøve på torsdag. Liveredd for den er lav som de har vært de siste gangene og at jeg mister. Ikke har jeg fått ømme pupper heller.

testene er heller ikke veldig sterke🙄 

hva tror dere? 

 

F57644CF-41B4-4A27-9103-F31D2BD82DA3.jpeg

Jeg tror disse er fine! Du er jo ikke langt på vei

Anonymkode: d21b5...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hollymolly skrev:
 

Er små stresset for blodprøve på torsdag. Liveredd for den er lav som de har vært de siste gangene og at jeg mister. Ikke har jeg fått ømme pupper heller.

testene er heller ikke veldig sterke🙄 

hva tror dere? 

 

F57644CF-41B4-4A27-9103-F31D2BD82DA3.jpeg

Disse ser veldig fine ut! Husk at du skal jo egentlig ta tester annen hver dag ikke hver, og du ser jo at de blir tydelig sterkere annen hver dag👏🏼👏🏼 Gratulerer så mye!!

 

ps: jeg hadde heller ikke ømme bryster etter positiv test! Først nå når jeg er i uke 8 jeg har liiitt ømme bryster. Ingen symptomer ellers😅men alt såg fint ut her når jeg var på ul sist uke😍

Endret av Betta123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg tror disse er fine! Du er jo ikke langt på vei

Anonymkode: d21b5...7d2

Nei, det er sant. Man tror alltid man skal slappe av litt, men sånn er det ikke.. alltid en hinder å hoppe over. Og noen hinder er høyre enn den andre😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Betta123 skrev:
 

Disse ser veldig fine ut! Husk at du skal jo egentlig ta tester annen hver dag ikke hver, og du ser jo at de blir tydelig sterkere annen hver dag👏🏼👏🏼 Gratulerer så mye!!

 

ps: jeg hadde heller ikke ømme bryster etter positiv test! Først nå når jeg er i uke 8 jeg har liiitt ømme bryster. Ingen symptomer ellers😅men alt såg fint ut her når jeg var på ul sist uke😍

Ohh så godt å høre. Det som kom veldig tidlig hos meg var den bitterhet i munnen og mensensmerter som ikke er så ille. Når jeg miste sist, så hadde jeg de konstant. Har blodprøve på torsdag🤞🏼🤞🏼

Ps: er så opphengt i å ta test, siste testen jeg skal ta i morgen er DG test🙈 så må jeg bare vente på blodprøven som jeg får svar på torsdag klokken 15.00

Så gøy å høre at ul gikk fint. Gleder meg til å høre om fortsettelsen❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så spennende å følge alle dere herlige oppmuntrende damer ❤️ Jeg snakker med veldig få om prosessen vi er igjennom, 4 år prøving med 2 aborter, lykken var stor for 1 år siden når jeg ble gravid men selvfølgelig utenfor livmoren 😰

skal på første samtale på riksen på fredag, er så spent. Er det fler som nylig har vært på eller skal på første samtale ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off off. Akk vært hos legen da jeg måtte til legevakt i helgen da jeg fikk kraftig mensen smerter på den ene siden. De mener det bare er livmor som vokser så får krysse fingre for det men klarer ikke roe meg 😢 får ny hcg prøve i dag som jeg forhåpentligvis får svar på i morgen så kanskje det kan roe meg litt. Har gudskjelov ikke noe blødinig men er så redd 😱 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Hollymolly💗 disse blir da sterkere og sterkere, og ser fine ut! 👍 Da jeg mistet hadde jeg svakere strek enn det der. Krysser fingrene for deg!! Du fikk jo tidlig positiv også!

 

@Håper mamma i 2018 det er ganske vanlig med menssmerter pga livmoren vokser. Jeg hadde noen skikkelig sterke smerter i starten, våknet om natten av det og var veldig vondt! Men var ikke farlig - bare livmoren som jobbet og fikk en frisk gutt. Når jeg mistet hadde jeg derimot ingen smerter og mistenkte noe galt pga det. Så dette behøver ikke være noe skummelt i ditt tilfelle! 💗😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Waldfee skrev:
 

@Hollymolly💗 disse blir da sterkere og sterkere, og ser fine ut! 👍 Da jeg mistet hadde jeg svakere strek enn det der. Krysser fingrene for deg!! Du fikk jo tidlig positiv også!

 

@Håper mamma i 2018 det er ganske vanlig med menssmerter pga livmoren vokser. Jeg hadde noen skikkelig sterke smerter i starten, våknet om natten av det og var veldig vondt! Men var ikke farlig - bare livmoren som jobbet og fikk en frisk gutt. Når jeg mistet hadde jeg derimot ingen smerter og mistenkte noe galt pga det. Så dette behøver ikke være noe skummelt i ditt tilfelle! 💗😊

Ohh det var gode ord❤️ Da er ikke noe annet å gjøre enn å vente da🤞🏼🤞🏼

Hvordan går det med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Off off. Akk vært hos legen da jeg måtte til legevakt i helgen da jeg fikk kraftig mensen smerter på den ene siden. De mener det bare er livmor som vokser så får krysse fingre for det men klarer ikke roe meg 😢 får ny hcg prøve i dag som jeg forhåpentligvis får svar på i morgen så kanskje det kan roe meg litt. Har gudskjelov ikke noe blødinig men er så redd 😱 😢

Uff, så kjedelig å høre med smerter. Og jeg skjønner godt at du er bekymret. Men samtidig så har du fine verdier og det ser ut som det er din tur nå❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Maldo skrev:
 

Så frustrerende 😰  min gynekolog sendte hendvisning i begynnelsen av juli, jeg fikk ikke svar fra riks før i slutten av august med time 26 oktober 🤷🏻‍♀️ Man blir jo gal av å vente...

26 oktober er jo snart! Masse lykke til!! 

Ja, man blir litt gal av å vente og all den uvissheten. 

20 timer siden, occultatum skrev:
 

Gynekologen min glemte også å sende henvisning. Jeg oppdaget det en måned etter datoen henvisningen egentlig skulle bli sendt fordi jeg ringte fertilitetsseksjonen for å undersøke hvorfor jeg ikke hadde fått brev i posten enda. Surt ja, glad jeg ringte ;) 

Det er litt synd at det skjer for ofte, tenk om jeg ikke hadde ringt for å mase. Så hadde vi sitting her fortsatt i god tro på at henvisningen var sendt. Har lært at det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Grrr, så typisk. Man må virkelig være på hugget og mase, sjekke at ting blir gjort, purre, og mase!

Lykke til 

Anonymkode: d21b5...7d2

Ja, det har jeg lært nå :( Takk!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hollymolly skrev:
 

Ohh det var gode ord❤️ Da er ikke noe annet å gjøre enn å vente da🤞🏼🤞🏼

Hvordan går det med deg? 

Jeg har troa💗 Jeg har halvannen uke nedregulering igjen, så begynner selve forsøket! Begynner å grue meg nå. Hjemme med syk fineste treåring i dag💛 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nikketutta skrev:
 

26 oktober er jo snart! Masse lykke til!! 

Ja, man blir litt gal av å vente og all den uvissheten. 

Det er litt synd at det skjer for ofte, tenk om jeg ikke hadde ringt for å mase. Så hadde vi sitting her fortsatt i god tro på at henvisningen var sendt. Har lært at det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite :)

Ja det blir spennende 😄 hva er det man egentlig går igjennom på samtalen ? Er det også innvendig ul og ny sæd prøve ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Hollymolly skrev:
 

Nei, det er sant. Man tror alltid man skal slappe av litt, men sånn er det ikke.. alltid en hinder å hoppe over. Og noen hinder er høyre enn den andre😩

Ja, man ser alltid frem til neste mål, men så er man liksom ikke i mål før man faktisk har en baby. Først stresser vi med å fåmut egg, så at de skal bli befruktet, så er det innsett og håp om positiv test. Så tenker man at «bare jeg får en positiv test, så ....», men så skal spiren sitte der i ni måneder og kroppen analyseres til stadighet om det likevel ikke går veien. Det siste tror jeg gjelder for alle gravide, uavhengig av IVF, men når man er gravid med IVF er prosessen og terskelen for å begynne på nytt igjen så mye tyngre og større. 

Jeg synes for øvrig testene dine ser fine ut, det viktigste er jo at streken blir sterkere, ikke nødvendigvis hvor sterk. Hvor mye HCG man produserer er jo individuelt, hvis du enda bare er 12 dpo er det jo ganske mange som ikke ville fått positiv test en gang. 

Lykke til videre 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Waldfee skrev:
 

Jeg har troa💗 Jeg har halvannen uke nedregulering igjen, så begynner selve forsøket! Begynner å grue meg nå. Hjemme med syk fineste treåring i dag💛 

Ååh, så herlig at det nærmer seg, selvom at jeg skjønner at du kjenner litt på nervene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Butter skrev:
 

Ååh, så herlig at det nærmer seg, selvom at jeg skjønner at du kjenner litt på nervene. 

Tusen takk, du💗 Håper det går fint med deg, det går sakte men sikkert fremover mot tryggere og tryggere tider👍😊 Håper du ikle bekymrer deg for mye! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Butter skrev:
 

Ja, man ser alltid frem til neste mål, men så er man liksom ikke i mål før man faktisk har en baby. Først stresser vi med å fåmut egg, så at de skal bli befruktet, så er det innsett og håp om positiv test. Så tenker man at «bare jeg får en positiv test, så ....», men så skal spiren sitte der i ni måneder og kroppen analyseres til stadighet om det likevel ikke går veien. Det siste tror jeg gjelder for alle gravide, uavhengig av IVF, men når man er gravid med IVF er prosessen og terskelen for å begynne på nytt igjen så mye tyngre og større. 

Jeg synes for øvrig testene dine ser fine ut, det viktigste er jo at streken blir sterkere, ikke nødvendigvis hvor sterk. Hvor mye HCG man produserer er jo individuelt, hvis du enda bare er 12 dpo er det jo ganske mange som ikke ville fått positiv test en gang. 

Lykke til videre 😄

Det er så riktig det du skriver😩 man bekymrer seg alltid for noe😅

takk, håper virkelig du har rett❤️

Endret av Hollymolly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal sette inn 2 egg neste gang, hvis vi får mange nokk egg da 😊 Men jeg lurer på hvor mye større er sjansen for at jeg blir gravid da ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...