Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

23 timer siden, inahaoff skrev:

Jeg skal ta blodprøve i morgen så i dag tok jeg en graviditetetstest for jeg klarte ikke vente lenger! Tror den er positiv?? Kan nesten ikke tro det..... 😍😍😍

E3266235-4539-4241-A7FA-E671F1F46771.jpeg

Gratulerer så masse!👏😃 Har tenkt mye på deg, så gøy at det klaffet med en gang😍 Lykke til vidre, dette blir koselig!💜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå 😍 så utrolig gøy å høre! Ja er virkelig glad for det, er på vei for å ta blodprøven nå så tør ikke slippe jubelen helt løs før jeg har tatt den men når en vanlig graviditetestest slår ut føler jeg meg jo ganske sikker:) hvordan er formen din om dagene? Er alt bra med den lille i magen? ❤️😘 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, inahaoff skrev:

Åå 😍 så utrolig gøy å høre! Ja er virkelig glad for det, er på vei for å ta blodprøven nå så tør ikke slippe jubelen helt løs før jeg har tatt den men når en vanlig graviditetestest slår ut føler jeg meg jo ganske sikker:) hvordan er formen din om dagene? Er alt bra med den lille i magen? ❤️😘 

Du kan juble litt🤭👏 Aldri hørt om falsk positiv i allefall😃 Kjempe gøy!😍 

Formen min er som før, skal ikke suttre🙈 Har idag vært på min ordinære ultralyd, er 19 uker! Frisk og aktiv krabbat💜 Ville ikke vite kjønn, så det blir spennende😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Maya89 skrev:

Du kan juble litt🤭👏 Aldri hørt om falsk positiv i allefall😃 Kjempe gøy!😍 

Formen min er som før, skal ikke suttre🙈 Har idag vært på min ordinære ultralyd, er 19 uker! Frisk og aktiv krabbat💜 Ville ikke vite kjønn, så det blir spennende😃 

Ja jubler veldig 😄😄 men. Fortsatt litt redd for Missed Abortion. Den faren er jo ikke helt over enda men får bare være glad så lenge vi kan tenker jeg, hehe. Wow! 19 uker er jo kjempelangt på vei🎉 så gøy! Kult at dere ikke ville vite kjønn, hører om flere og flere som ikke vil det nå og det er så fint ❤️😘 superspennende!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, inahaoff skrev:

Ja jubler veldig 😄😄 men. Fortsatt litt redd for Missed Abortion. Den faren er jo ikke helt over enda men får bare være glad så lenge vi kan tenker jeg, hehe. Wow! 19 uker er jo kjempelangt på vei🎉 så gøy! Kult at dere ikke ville vite kjønn, hører om flere og flere som ikke vil det nå og det er så fint ❤️😘 superspennende!! 

Huff ja, dette var en bekymring jeg hadde også... Men, det er veldig liten sjangse for MA😊 Prøv å ikke tenke så mye på det, du har lov til å nyte nyheten også😍 Gled deg😘 

Snart halvveis😍 Jeg vet ikke om noen som ikke vil vite kjønn.. Jeg visste ikke med mitt forrige barn heller, rett og slett drit spennende🤭 Ekstra motivasjon til fødselen også😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Maya89 skrev:

  Huff ja, dette var en bekymring jeg hadde også... Men, det er veldig liten sjangse for MA😊 Prøv å ikke tenke så mye på det, du har lov til å nyte nyheten også😍 Gled deg😘 

Snart halvveis😍 Jeg vet ikke om noen som ikke vil vite kjønn.. Jeg visste ikke med mitt forrige barn heller, rett og slett drit spennende🤭 Ekstra motivasjon til fødselen også😃 

Ja du har sikkert rett i at det er liten sjanse men jeg stusser også litt på at etter 14 dager og positiv test skulle jeg bråstoppe på lutinus, men må vel bare stole på det. Ble du fortalt samme eller? 😄 

Halvveis er helt sykt da! Må være en skikkelig deilig følelse Å vite at det ikke er så lenge til dere får treffe ham/henne 🌟☺️ Og sikkert så spennende med ultralyd når babyen er blitt såpass stor også da 😍

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, inahaoff skrev:

Ja du har sikkert rett i at det er liten sjanse men jeg stusser også litt på at etter 14 dager og positiv test skulle jeg bråstoppe på lutinus, men må vel bare stole på det. Ble du fortalt samme eller? 😄 

Halvveis er helt sykt da! Må være en skikkelig deilig følelse Å vite at det ikke er så lenge til dere får treffe ham/henne 🌟☺️ Og sikkert så spennende med ultralyd når babyen er blitt såpass stor også da 😍

 

Jeg måtte faktisk slutte på Lutinus 10 dager etter insett, så 4 dager før test. Ble fortalt at hvis man blir gravid, så vil kroppen produsere dette selv. Dette tror jeg ikke du trenger å bekymre deg over (i allefall ikke nå, for nå er du jo gravid)😍, gikk helt fint hos meg😀 

Det føles ganske lenge til vi får møte babyen😂 men det er så herlig likevel.. Spark og bevegelser blir mye tydeligere for hver dag som går, å magen vokser i rekordfart nå.. 😨 Ultralyden var kjempe koselig, legen var veldig detaljert og brukte 45 minutter på undersøkelsen.. Forklarte hva alt var osv😍 Super stas! Men beste med det, var og høre at den var frisk❤️

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2018 den 21.37, AnonymBruker skrev:

Jeg skal i gang med første icsi forsøk i februar. I journalen har legen skrevet at jeg skal ha agonist regime med 125 FSH i 7 dager.

Noen som vet hva det betyr? :)

Synes vi fikk litt lite info på forsamtalen.. 

Anonymkode: 5e748...5e6

 Spennende! Da har vi oppstart omtrent samtidig (hvis alt går etter planen) :) 

Endret av Nikketutta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/21/2018 at 10:35 PM, Nikketutta said:

 Spennende! Da har vi oppstart omtrent samtidig (hvis alt går etter planen) :) 

Så gøy, masse lykke til :)

Anonymkode: 5e748...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
23 minutter siden, Aaa08 said:

Finnes det ny forum prøverør 2019?

Jepp, men aner ikke hvordan jeg linker, kan nevne deg i en post der inne

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei hei hvordan går det med dere alle ❤️❤️ her går det kjempe bra og fortsetter og vokse ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
On 8/16/2018 at 12:28 AM, Betta123 said:

Noen av dere som har erfaring med pergoveris? :)

Hei, hvordan gikk det med Pergoveris? 🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yogasoul skrev (1 time siden):

Hei, hvordan gikk det med Pergoveris? 🍀

Lite sannsynlig å få svar 5 år senere ;)

Anonymkode: 62a9d...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...