Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 hour ago, Waldfee said:
 

Spennende👍😊 Riksen er flinke👏👏 Bra at de prøver nye ting. Masse masse lykke til 💗

Tror det var fordi jeg har så mange på frys at jeg liksom kan holde på i samme tralten i 3-4 forsøk til, så da kan man like gjerne satse litt på å prøve noe annerledes. Men alltid litt skummelt når man tar en beslutning selv, vi aner jo ikke hva som er best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Waldfee skrev:
 

Tusen takk, du💗 Håper det går fint med deg, det går sakte men sikkert fremover mot tryggere og tryggere tider👍😊 Håper du ikle bekymrer deg for mye! 

Ja, håper bare jeg kommer så langt. Hvor mye jeg bekymrer meg varierer fra dag til dag og avhenger mye av hvor mye symptomer jeg kjenner. Har i løpet av litt over en uke tatt to tester med ukeindikator som har vist 3+, den siste sier jo på en måte ikke mer enn at alt må være greit en stund tilbake hvertfall, mtp at et evt høyt fallende HCG-nivå tar litt tid for å komme ned igjen. Symptomene varierer en del, og det stresser meg når jeg føler de blir svakere. Jeg vet at det er vanlig med svigninger, men jeg vet jo aldri der og da om de er på vei bort for alltid, eller om de kommer igjen. Jeg har aldri blitt ordentlig dårlig, men mandag kg tirsdag var jeg småkvalm nesten hele dagen, i dag mindre kvalm både i styrke og varighet, samt at puppene plutselig var mindre ømme. Torsdag forrige uke var jeg ganske dårlig, men så helt fin fredag og lørdag. Jeg prøver å berolige meg med at jeg enda ikke har sett en dråpe blod og at alt da mest sannsynlig er bra, men er ikke alltid så lett. En uke igjen til TUL......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Blomst37 skrev:
 

❤️ Tusen takk snille du❤️

Har snakket med sykepleier nå. Hcg har sunket til 106. Æsj det tar så lang tid denne gangen...😞 vi kan ikke få ny time for samtale med legen før hcg er på 0. Regner med den er under 5 på mandag ( skal ta ny blodprøve). Sykepleier sa at de anbefaler å bruke egg man har frys først før man evt setter i gang med nytt ivf forsøk. Kanskje vi bør gjøre det og går ikke det da, ta en lengre pause før vi tar siste forsøk. 

Så utrolig leit 😢 Det er sikkert lurt å ta de på frys først, er jo mindre påkjenning også for kroppen. Føl på hva du orker 💗De i fryseren kan jo være veldig fine! Klem 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Wiley skrev:
 

Tror det var fordi jeg har så mange på frys at jeg liksom kan holde på i samme tralten i 3-4 forsøk til, så da kan man like gjerne satse litt på å prøve noe annerledes. Men alltid litt skummelt når man tar en beslutning selv, vi aner jo ikke hva som er best. 

De gir jo et forslag som de har tenkt faglig godt gjennom, tenker jeg. Og når det er såpass mange er det jo noen som ikke vil klare seg, mest sannsynlig. Ved slik dyrkning finner dere ut det og får plukket ut de beste og gjør dem best mulig rustet til innsett. Sikkert lurt 👍😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Butter skrev:
 

Ja, håper bare jeg kommer så langt. Hvor mye jeg bekymrer meg varierer fra dag til dag og avhenger mye av hvor mye symptomer jeg kjenner. Har i løpet av litt over en uke tatt to tester med ukeindikator som har vist 3+, den siste sier jo på en måte ikke mer enn at alt må være greit en stund tilbake hvertfall, mtp at et evt høyt fallende HCG-nivå tar litt tid for å komme ned igjen. Symptomene varierer en del, og det stresser meg når jeg føler de blir svakere. Jeg vet at det er vanlig med svigninger, men jeg vet jo aldri der og da om de er på vei bort for alltid, eller om de kommer igjen. Jeg har aldri blitt ordentlig dårlig, men mandag kg tirsdag var jeg småkvalm nesten hele dagen, i dag mindre kvalm både i styrke og varighet, samt at puppene plutselig var mindre ømme. Torsdag forrige uke var jeg ganske dårlig, men så helt fin fredag og lørdag. Jeg prøver å berolige meg med at jeg enda ikke har sett en dråpe blod og at alt da mest sannsynlig er bra, men er ikke alltid så lett. En uke igjen til TUL......

Uff, jeg skjønner godt at du blir stresset siden du har vært gjennom litt før, men dette høres jo veldig bra ut 👍 Blir godt å bli ferdig med TUL! Du får bare holde ut frem til da 💗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg snart gått på nesespray i 14 dager. De forrige gangene merket jeg mest at jeg ble følsom, men denne gangen blir jeg så utrolig lett irritert. Jeg prøver å ikke la det gå ut over andre, men det er ikke så lett😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hollymolly skrev:
 

Jaaaaaa❤️ Blodprøven viste 380😍😍

Ååååååå så morro kanskje det er min og din tur da 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Ååååååå så morro kanskje det er min og din tur da 🙂

Jaaaaa❤️❤️ Håper virkelig det❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Livi skrev:
 

Så fantastisk😊😊

 

1 time siden, Hollymolly skrev:
 

Jaaaaaa❤️ Blodprøven viste 380😍😍

Wohooo så fantastisk 😍 vi skal på første samtale på riksen imorgen 😱🙉  hva gikk man igjennom på den første timen? Var det ny ul og spermprøve? Fant ikke noe info på det 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Aaa08 skrev:
 

Ja, ul og prøve av mannen. Så forklarer de litt om hele prosessen. Tok 15 min hos oss 

Okey, greit for mannen å vite at han må levere på kommando 😂  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, Maldo skrev:
 

Okey, greit for mannen å vite at han må levere på kommando 😂  

Vi trengte ikke å levere noen ny prøve da vi var på forsamtale. Mannen min hadde normal prøve litt over ett år tidligere. Jeg tok ul. 

Anonymkode: 2170a...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...