silvius Skrevet 3. september 2005 Forfatter #121 Del Skrevet 3. september 2005 No har eg fortjent ein pause syns eg. Har 12 sider igjen så er eg ferdig med den eine pensumboka, og kan begynne å skrive den første mappeoppgava som skal leverast inn den 15. sept.!!! Og dei sidene blir eg ferdig med i dag. Ein dag før skjema!! (må få skryte litt av meg sjøl!) No sitte eg alstå på skulen, men eg blir nok ikkje sittande så veldig lenge, for det er så fantastisk nydelig vær her!!!! Det går ikkje an å sitte inne i dette været. Så eg skal snart heim igjen og sette meg ut igjen og lese ferdig boka (eller, iallefall dei kap som er pensum ). Eg holder og på å vaske kler, så eg må benytta meg av anledningen eg har til å henge ut klena. Herregud, været her sør er veldig merkelig!! På torsdag var det nydelig vær heile dagen. På kvelden og natta tordna og lynte det og renga 'trollkjerringa'. Når vi stod opp dagen etter var det lika flott vær som det hadde vært dagen før.... Merklich!! Kjipt at eg ikkje har fått internett heime ennå. Det er så forferdelig tiltak å drasse med seg pc-en til skulen for å skrive eit lite innlegg her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 3. september 2005 Forfatter #122 Del Skrevet 3. september 2005 Usj, den egentlige grunnen til at eg gjekk til skulen i dag var at eg skulle kopiera eit kap fra ei bok. Men den eine kopimaskina som står i detta bygget var det ein teknisk feil på, den andre er sikkert berre for lærarar, for eg måtte taste inn ein kode... Og biblioteket er stengt for dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. september 2005 #123 Del Skrevet 3. september 2005 Så flink du har vore då! Neste helg, ja.. Då kan eg nok ikkje. Systo skal på presentasjonsgudsteneste då, og dei ville veldig gjerne at me kom dit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. september 2005 Forfatter #124 Del Skrevet 6. september 2005 det er ikkje sikkert det blir nåken fest no. "Sambuaren" min syns det var for lite med 7 personer på fest.............. Då har ho ikkje vore på fest med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. september 2005 #125 Del Skrevet 6. september 2005 Hahaha. Eg har! Og ofte berre oss to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. september 2005 Forfatter #126 Del Skrevet 6. september 2005 Ein har det ikkje meir gøy enn ein lagar det sjølv!!!! Eg kan ha det kjempegøy på fest med lite folk eg! Det må vel vera bedre med et par stk som går kjempegodt sammen enn mange som kanskje ikkje går sammen!? Men så var det jo berre stort sett ho som inviterte folk da. Eg har spurt ei av jentene i klassen. Resten har ho sørga for. Eg kjenner ikkje så mange her sør utenom dei som går i klassen vår, så eg veit ikkje heilt ka ho forventar av ein fest hos oss egentlig. Eg prøvde å få det ut av ho i går, men eg trur ikkje ho hadde nåke svar sjølv heller.... Så vi får sjå ka som skjer :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. september 2005 #127 Del Skrevet 6. september 2005 *Lurer på om sambisen til silvius sin form for fest er masse folk som ikkje kjenner kvarandre som sit saman hos nokon dei ikkje kjenner og drikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. september 2005 #128 Del Skrevet 6. september 2005 Hjartleg velkomen til fest :danse:i dagboka mi i høve mine 50 sider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 8. september 2005 Forfatter #129 Del Skrevet 8. september 2005 På tide å begynne å skrive første mappeoppgave. Har ikkje så lyst egentlig, for eg veit ikkje heilt koss eg skal skrive den.... "Gi en oversikt over utviklingen innenfor spesialpedagogikken i Norge, der de ideologiske og praktiske aspektene er tatt med" Koss skal eg klare å gripe fatt i nåke sånt!? Eg har ei veke på meg å skrive 2000 ord. Det bør gå bra berre eg kjem i gang. Og vi skal jo ikkje ha fest i helga så eg får vel gjort ein del då. Typen til K kjem på besøk og, så då blir eg vel sittande på rommet, eller kanskje eg går bort til skulen, så dette går nok fint! No har vi hatt to kjempeinteressante timer!!! Klassen har fått opplæring i koss vi skal bruke bibliotekets nettsider til søk og sånt... For det første: vi går 2. året, og samtlige i klassen brukte biblioteket i fjor! For det andre: burde vi ikkje fått dette kurset omtrent på samme tid i fjor??? Hallo!!!!! Hvis dei tar opp igjen dette studiet her på HiA kjem ikkje eg til å anbefale det for nåken!!!!! For å ta det fra begynnelsen; Det var opprinnelig 30 studieplasser på studiet, men alle som søkte kom inn, så vi var nesten 60 studenter ved studiestart!! Det var riktignok nåken som datt av lasset, men vi var 49 elever før sommaren. Så fant skulen ut at dei ikkje skulle ta opp fleire kull ennå, kanskje de kom til å ta opp fleire om nåken år.. De skyldte på økonomien, men eg veit ikkje heilt.. De hadde ikkje heilt tenkt gjennom ka det innebar å ha bachelor-studenter innen dette faget heller. De har ingen peiling på ka jobb vi kan få etter endt studie, og praksisperiodane er eit kapitell for seg sjøl! Om ei veke skal vi ut i 4 veker praksis, men det er berre 10-20% av studentane som veit kor dei skal ha praksisen!!!!!! Dei som har ordna sjøl veit jo, men dei som skal ha praksis her i byen skal skulen ordne praksis til... Det var ei som fekk nei fra skulen si side om ein praksisplass som ho har KJEMPElyst til å vera på. Men den skulen ho ville til skulle ha penger for å ta imot og veilede henne, og derfor svarte HiA nei. I utgangspunktet skulle dette vært praksis med veiledning, men det har de no forandra på. Så vi skal vera 4 veker ein plass uten (offentlig) hjelp og veiledning! I første semester klaga så og sei heile klasse på at det var for lite undervisning. Der er eg litt uenig, men eg fant ut eg ikkje sku sei nåke. Eg har jo gått to år på universitetet, så eg veit at det var heilt normalt antall timer vi hadde. Og som student så har du litt ansvar for egen læring og må lese MASSE på egenhånd. Men klassen meinte at lærarane ikkje var tydelige nok og sa at det eller det kom vi til å få på eksamen.. Eg trur ikkje det er så mange som har studert før, eller så er det eg som ikkje heilt veit ka det er å studere, for eg ser på dette som heilt normalt.. Er eg totalt på bærtur?? Og så kjem dette kurset når vi er komt halvvegs i utdannelsen... Trur ikkje HiA heilt har tenkt gjennom studiet vårt. Sjøl om de lenge har undervist i spes.ped. men det er videreutdanning for lærere. Men vi mistenker skulen for berre å starte opp med dette faget for å få tittelen Universitet. For det skulle dei egentlig få ved årsskiftet i år, men de mangla nåken fag så det vart ingentign av. Og då kunne de jo liksågodt kutte ut dette studiet og. Ikkje sant? :icon_mad: Jaja, så fekk eg sagt det. Kanskje eg skal gå tilbake til skrivinga no. Har skrevet 91 ord!! Wihi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 8. september 2005 Forfatter #130 Del Skrevet 8. september 2005 282 ord... går treigt dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 8. september 2005 Forfatter #131 Del Skrevet 8. september 2005 389 ord. Er godt på vei da. Trur eg veit koss eg skal skriva no, så eg må berre lesa litt til for å få skikkelig oversikt, men no gjer eg meg for i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 9. september 2005 Forfatter #132 Del Skrevet 9. september 2005 No er flybilletten heim kjøpt! Ei veke igjen no!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 9. september 2005 Forfatter #133 Del Skrevet 9. september 2005 Helg!! Ikkje heilt etter planen, men no gidd eg ikkje meir! Har komt opp i 681 ord. Målet var egentlig 1000 ord i dag, men eg trur ikkje eg gidde gjera nåke meir. Trur eg går heim og spele data istaden... Har vært her siden kl 10 i dag! 7 timer på denne harde stolen er nok! Sjøl om eg ikkje er heilt fornøyd med det eg har klart å prestera i dag. Får ikkje gjort nåke i morgen.. Skal på cafè med ei venninne, og så skal vi høre på ei venninne av henne igjen som skal synge i ein bar på ettermiddagen. Så skal eg kanskje finne på nåke med ei anna venninne igjen, så heile dagen går vekk i kos i morgen! Det skal bli deilig!! Så får eg heller skriva meir på søndag trur eg.... No er det iallefall helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. september 2005 #134 Del Skrevet 9. september 2005 Hei og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. september 2005 #135 Del Skrevet 11. september 2005 Går det vegen med skrivinga? Du ser vel på NRK no, tenkjer eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 12. september 2005 Forfatter #136 Del Skrevet 12. september 2005 Går det vegen med skrivinga? Du ser vel på NRK no, tenkjer eg... ← Hehe, nei, når du skreiv innlegg (vaffal i følge klokko) såg vi på Slankekrigen... Men eg fekk viljen min de 10 siste min. av første omgang og heile andre!!!!! :blunke: Det var tydeligvis då ting skjedde så eg gjekk vel ikkje glipp av nåke.. Skrivinga går da so som so med... Har komt meg på skulen igjen no, orka ikkje i går... Men det skal eg fortelle om i første lese-/skrivepause Starter med 684 ord, dagens mål er 1500. Så får vi sjå om eg faktisk klara å nå målet mitt denne gangen, for det har eg jo ikkje gjort før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 12. september 2005 Forfatter #137 Del Skrevet 12. september 2005 Lunsjpause! Hvis eg går no så rekke eg ned i kantina rett før den store lunsj-vandringa Og så har de så god mat her!!!! Blir enda meir svulten av å tenke på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 12. september 2005 Forfatter #138 Del Skrevet 12. september 2005 Innlegg nr. 100!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 12. september 2005 Forfatter #139 Del Skrevet 12. september 2005 Det blir fryktelig lange pauser innimellom.. Eg har ikkje hatt pause siden forrige innlegg altså! Men eg kan vel ikkje skryte av at eg har jobba effektivt heile tida.. Men eg er no oppi 1117 ord! Nærmar meg dagens mål! Det var den oppdateringa då. Eg har hatt totalt skulefri heile helga nesten. Begynte å lesa litt i går kveld. Men hadde ikkje tid til å gjera nåke sånt lørdagen. Først på lørdag møtte eg ei venninne (Kr) i sentrum og vi gjekk og kikka litt i butikker og åt litt før vi gjekk på Lørdags-jazz. Det var ei av dei som bur i lag med Kr som skulle synga, og ho var så utrulig kjempeflink! Det var så behagelig å høra på dei!!!! Sammen med den dempa belysningen som var i lokalet så kunne eg lett ha sovna! Ikkje for at dei var kjedelig å høre på, men fordi det var så behagelig. På kvelden var eg litt for sein på badet så eg måtte venta på at turtelduene skulle bli ferdig på badet før eg kunne dusja. Og det tok jo godt og vel ein time!!!!!!!!!! Så eg vart litt seinare enn eg hadde planlagt.. For eg skulle vera meg Kr på et vorspiel. Ho ville ikkje gå aleine for ho skulle til ein som ho har rota litt med i det siste og då vart det litt skummelt å gå aleine... De er så søte sammen! Vorspielet var greit nok det. Masse god musikk. For det meste hard rock, og til tider litt for hard, men stort sett veldig bra. Snakka ikkje så masse med dei som var der for det var jo selvfølgelig ein veldig sammensveisa gjeng og då har eg ofte litt problem med å komme inn i gjengen. Men det var kjekt. Eg hadde med meg ei flaske vin, og for første gang klarte eg å drikke opp heile! (er vel ikkje akkurat nåke å skryte av, men eg pleier ikkje å klare å drikke så masse) Formen vart iallefall veldig god! Vi gjekk ein liten tur på byen og. Men det vart ikkje så lenge. Vi var ein liten tur innom et utested, men det var jo så masse folk der at det ikkje gjekka an å bevege seg nesten. Så vi vart ståande der vi havna når vi kom inn. Når vi bestemte oss for å gå heim fant eg K og R, så eg fekk følge heim. Det var litt greit, kjekkare å gå når du har nåken å gå sammen med. Vi var heime i 3-tida. Søndag sov eg til 12. Det var godt å sova litt lenge etter å ha vært så flink til å stå tidlig opp som eg har gjort den siste veka! Men eg var litt redusert i går kan du sei. Eg var ikkje fyllesjuk! Bank i bordet! Men formen var ikkje heilt på topp... Så det endte med at eg satt og spelte data heile dagen. Før eg som sagt klarte å lesa litt på kvelden. No begynner eg å få litt panikk her, så eg må prøve å få skrevet de siste 400 ordene som var målet mitt i dag før eg kan gå heim og glo på tv med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 12. september 2005 Forfatter #140 Del Skrevet 12. september 2005 Så klarte eg det ikkje i dag heller nei.. 1225 ord. No er eg så trøtt at eg ikkje veit om eg orker å sykla heim eingang. Eg er fullstendig tom i haudet.. Trur eg må heim og få påfyll av næring bl.a. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå