Gå til innhold

Silvusvås


silvius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, det er jammen sant..er jo kjente uansett hvor man befinner seg.. :wink:

Hvor blir det av Silvius da??

(husker ikke hvordan det var med nettilgangen når ho e heima...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ja, det er jammen sant..er jo kjente uansett hvor man befinner seg.. :wink:  

Hvor blir det av Silvius da??

(husker ikke hvordan det var med nettilgangen når ho e heima...)

Ho logga nett på MSN, så vidt eg såg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho logga nett på MSN, så vidt eg såg...

Det er vel ikkje så ofte ho er på når ho er der ute.

- Men ho skal vel innom til meg att på søndag iallefall. så då kan eg no setja henne på tanken om at ho må ta turen innom dagboka si.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikkje så ofte ho er på når ho er der ute.

- Men ho skal vel innom til meg att på søndag iallefall. så då kan eg no setja henne på tanken om at ho må ta turen innom dagboka si.. ;)

Det var no ein smart idé :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det skjer tydeligvis saker og ting her når eg ikkje er tilgjengelig... :-) Har riktignok tilgang til internett når eg er heima, men der har de berre vanlig analog linje. Og det går så utruuuuuulig treigt! Men no skal eg ha eksamen de neste 2-3 vekene, så da blir eg kanskje her litt oftere :wink: Iallefall inntil eg flytter ved månedsskiftet, for det er ikkje internett i den nye leiligheten ennå...

På tide med en oppdatering da kanskje?

Har vært heime hos mine foreldre no i litt over 3 veker.

Har da arrangert utdrikningslag (forteller mer siden) og giftet bort den besteste bestisen (tar det også seinere) :hoppe:

I dag har eg sett Brann bli slått av Start, ikkje heilt fortjent, men det er jo ingenting å gjera med det... :-(

No har det seg desverre slik at eg skal ha eksamen om 8 timer så eg må vel prøve å få meg litt søvn. Får ta ein skikkelig oppdatering i morgen.

Natta alle sammen :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kor blei den av???

:tunge1::ler::wink:

:oops: :oops: :oops: Trudde ikkje folk var så interessert i ka eg gjer på så eg tenkte det ikkje hasta sånn... :oops: :oops:

Men oppdateringa kjem! Hadde tenkt å ta den på mandag når eg var ferdig med eksamen. Men då var eg så trøtt at eg sovna når eg kom heim. Vart ikkje så veldig masse søvn på meg forrige helg.. Seint i seng og tidlig opp :sove:

Og så når eg hadde sove litt kom ei venninne å henta meg og vi reiste på besøk til ein kamerat av henne.

No må eg gå tilbake til eksamensskrivinga mi. Den skal leveres kl 10.00 i morgen, så i løpet av helga må eg vel klare å få til ei oppdatering :P

Koz koz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må'kje stressa for mi skyld... :ler::wink:

Bra det e' noen av oss som e' flink me' skuleabeidet... :oops:

Fant nettopp ut at eg gikk glipp av siste forelesning...og eg henge ette med to oppgaver + den stoooore oppgavo...men eg orke ikkje... :roll:

Stooooor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men eg stressar jo ikkje ~Capricorn~! Det er vel akkurat det som er saken :ler:

Prøver å ta ting som de kjem eg, men av og til hender det at det tar litt tid med meg hehe :P Det er berre det at eg trur eg har litt for masse å skrive til at eg kan ta meg så lenge fri fra skrivinga. Men no nærmar oppgava seg ferdig, eg ser lyset i enden av tunnelen!!! :wink:

Klemmar tilbake :klem::klem::klem::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...