Gå til innhold

Silvusvås


silvius

Anbefalte innlegg

Går litt treigt dette her..

På tide med en oppdatering kanskje? :)

Skal vi sjå, ka har skjedd siden sist.. Eg har vært i København/Malmö!! Det var kjempegøy! Sjøl om Brann tapte fotballkampen... :grine: Men resten av turen veide opp for kampen, som eg tilbrakte deler av på do. :P Sammen med en haug med andre supportere, fordi det var så kaldt ute!! De pokkers svenskej.... lot oss ikkje få tak over hodet en gang, så vi ble stående midt i den værste snøstormen! :sinnatagg:

Veko etter var eg heima i Bergen og tilbrakte masse tid sammen med bestisen min Linn3c, som skal gifte seg i mai!! Det var kos!! :klem: Vi var og besøkte brudekjolen hennes, og kjøpte kjole til meg på Snart-gift!! Super service!!

Veko etter det hadde eg med meg den eldste niesen min med meg på besøk til Kristiansand igjen. Det var kjekt! Vi var på kino og en tur i dyreparken og koste oss masse!!! Etter å ha levert henne heim igjen og komt meg tilbake til Kr.sand har eg sovet masse!! Veldig lei av å reise no!! :-?

Det får holde for denne gang, må spare noe til neste gang og :P

Ciao

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det nærmer seg påske!!! :hoppe:

Reiser heim om tre dager! Og då skal eg vera heima i tre veker! Det skal bli godt å komme heim. Sjøl om vi sikkert har bedre påskevær her sør...

Det er så nydelig ute om dagen! Det var denne helga Therese skulle vært her. Da hadde eg hatt ein grunn til å gå ut og leike i snøen. :wink: Kjenner ingen småbarn her sør..

Nå kaller tv-en...... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg påske!!! :hoppe:

Reiser heim om tre dager! Og då skal eg vera heima i tre veker! Det skal bli godt å komme heim. Sjøl om vi sikkert har bedre påskevær her sør...

Det er så nydelig ute om dagen! Det var denne helga Therese skulle vært her. Da hadde eg hatt ein grunn til å gå ut og leike i snøen. :wink: Kjenner ingen småbarn her sør..

Nå kaller tv-en...... :P

Hei snuppis! :)

- Gledar meg til du kjem heim! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, da er det påske altså.

Sjøl om eg må på jobb i 5 timer i morgen.. Men etter det har eg jo "fri" i ei veke før praksisen starter.

Har jo egentlig ikkje fri, men siden eg skal vera heime i påsken og skal ha praksisen heime ei veke etter påsken så gidde eg ikkje å reise ned igjen til Kristiansand for å ha to forelesninger!!

No sit eg hos søstera mi. Ungene har akkurat gått ut for å leike, så da får eg bruke den sjansen eg har til å stikke innom dagboka mi her.

Har ikkje skjedd så masse nytt i det siste egentlig.. Har jobba litt, det var jo kjekt. Få treffa igjen gamle kollegaer og kunder. :-)

I kveld skal eg på besøk til bestisen min. Det skal bli kjekt! Vi skal på kino. :-)

Resten av helga skal egvera heime i huset til foreldrene mine. De er på bobiltur til Tyskland (iallefall, om ikkje lenger sør i europa) og søstera mi som bur heime er på besøk hos den andre søstera vår, så eg har heile huset for meg sjøl!! Det skal bli godt!

No nærmer det seg middag kjenner eg, så eg får heller stikke innom en dag seinere. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No har du nett lagt deg.

- Skal tidleg opp på jobb i morgon du stakkar.

Eg ville berre takka deg for ein fin kveld! :)

- Sjølv om filmen var kjempeskummel... :redd:

Kjempegla i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Praksis er gøy! Særlig når klassen skal ha timer på dataen, og eg kan sitte og gjere som eg vil! :ler:

En halvtime igjen så kan eg gå..

Har hatt en veldig kjekk praksisuke så langt!

Klassen består av mange flotte personer, så eg koser meg! Er i en klasse med 13 flyktninger som går tilsvarende ungdomsskoletrinnet. På ett år skal de gjennom pensum for hele ungdomstrinnet!! :hår:

Men nå begynner eg å bli litt lei av å være her for dagen. Vil ut og nye solen som tilfeldigvis har tittet fram i dag, mellom alle regnbygene :ekstra kul: Begynner å bli litt sulten og..

Men eg kan jo kanskje ta en oppdatering på ka som har skjedd den siste uken.

Eg har møtt en veldig god venninne og sønnen hennes. Vi hadde oss en piknik på Fløyen! Det var nydelig solskinn den dagen, så vi hadde en kjempefin tur!

Oy! nå e visst timen slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jippi!!

Kjøkkenfest på hybelhuset mitt!!! Endelig skjer det nåke! :ler:

Lørdag om 2 veker.. :hoppe:

Ellers går dagene med til å nyte det flotte vårværet her sør. :ekstra kul:

Eg har forresten fått ny leilighet fra sommeren av!!! :tommelsmil: Gleder meg til å komme i en "egen" lelighet. Skal dele den med ei i klassen. Håper det blir bra. Det eneste negative med leligheten var kjøkkenet. Hvis det går an å kalle det for et kjøkken. Det var bare plassert ein kjøkkenbenk i ein gang virka det som. Kjøleskapet stod i ein annen gang.. Litt vanskelig å forklare. Eg fekk det forklart på samme måten før eg såg leiligheten, og inntrykket eg fekk ved forklaringa stemte ikkje heilt overens med inntrykket eg fekk når vi såg på leilligheten. Men ellers var leiligheten veldig bra! Stor stue! Og god uteplass, med kveldssol. Så der kjem det til å bli et par grillfester kan eg tenke meg!!! :Nikke:

Ellers er det veldig lite å fortelle. Det nærmer seg mai og masse fridager. Da håper eg på å få litt tid heime på Sotra! :-) Gleder meg til sommeren! Blir heilt sjuk her eg sitte. Trur eg må komma meg ut i solskinnet snart!!

Snakes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

jammen datt jeg ikke over en ny dagbok her:) slenger inn en hilsen jeg!

Hmm, Kr.sand/berge`n? bor selv like utenfor Kr.sand..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Masse fri heime på Sotra du....

- Veit ikkje heilt om eg skal bli glad eller nervøs... :sjarmor:

Hehe. Berre vi kjem forbi DEN DAGEN kan du slappe av og nyte mitt selskap :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har vært en fæl dag! :-(

Vi måtte framføre våre erfaringer fra praksisen... Og med min angst for å stå forran folkemengder og snakke gjekk jo det som det pleier å gjera.. Først vart ansiktet rødt :oops: , eg begynner å snakke fort og alt eg har planer om å sei blir glømt.. Sjøl om eg har gode notater får eg liksom ikkje heilt til det der :(

Eg fekk nokre spørsmål fra de i klassen og, men det var berre til hjelp til meg, så det gjekk jo fint.

Men når eg kom heim gjekk alt så mykje bedre! :P

Snakka litt med Linn3c og fekk vite at ho har vunnet konkurransen som har gått her inne på bryllupssidene, om de flotteste hjemmelaga bryllupsinvitasjonene :hoppe:

Når ho og fortalte at ho skulle ut og gå tur vart eg bitt av basillen og gjekk meg ein lang tur i Jegersberg. Det var en flott tur det!

Men no må eg finne på nåke å gjera. Kan ikkje sitta på KG heile dagen! Eller?! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Men no må eg finne på nåke å gjera. Kan ikkje sitta på KG heile dagen! Eller?! :wink:

:o Kan ein ikkje?!?? Shitt.... Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Redde fra side 2....

(...ville egentlig bare innom og si at eg e her eg og...)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...