Gå til innhold

Silvusvås


silvius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, eg har det kjekt her eg. Men vil jo aller helst heim igjen då... No har eg fått navnet på masse skular som har egne spesialavdelingar, så no skal eg senda masse mail og sjå om det er nåken som vil ta imot meg i 4 veker :)

Hvis du savnar meg så er det jo berre å komme på besøk ;) hehe

Det vart dårlig med shopping i går gitt.. Kjøpte berre nåken svarte sko og eit pc-spel. Og så masse mat, no er frysen full :)

Blir så deppa av at plagg etter plagg ikkje passar.. Så det er ikkje lenge eg gidd å shoppa kvar gong. Men det hjelper vel ikkje å gå å kjøpe god mat istadenfor og tru at alt ordner seg då.... *sukk*

Prøver igjen på fredag trur eg, stikk til sentrum då. Då kan eg sykle og få litt trim samtidig så har eg iallefall fått nåke utav turen :)

Eg trur eg må til tannlegen..... :overrasket: Har hett fryktelig vondt i tenna dei siste dagane.. Og når eg kjente etter på visdomsjekslane kjentes det ut som dei smuldrar bort.....!!!! :hakeslepp: Liker ikkje heilt det..

No fekk eg nett spørsmål om å bli med i kantina, og så må eg fryktelig på do.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!

No er det 2. dag på rad med innlegg!

- Og lange innlegg også! :klappe:

Eg skal ikkje lova nokon tur nedover, for då klarar eg i alle fall ikkje å halda det. Men om eg lovar at eg IKKJE skal koma på besøk? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eg gjer mitt beste Linn3c :)

Og no blir det 3. dagen på rad!!! ;)

Etter i morgen blir det større sjanse for at eg stikker innom her trur eg.. Skal kjøpe meg trådløs-nettverkskort eller ka det no heiter, så da kan eg sitte på mi eiga maskin. På skulen iallefall.. Har ikkje fått internett i leil ennå, og eg trur det kan ta litt tid. Men det er lettere å finne ein stikkontakt til maskina på skulen enn å finne ei ledig maskin. I dag var det lett då, for det er ikkje så mange som gidder å sitte på skulen etter kl 4 om dagen.

Har fått time til tannlegen i morgen... :forvirret: Har ikkje lyst, men eg vil heller ikkje ha så vondt lenger, så eg får vel heller bite i det sure eplet. Eller..... det trur eg ikkje at eg vil, for i dag gjer det vondt berre eg åper kjeften. Har i tillegg til alt det andre som er gale med tenna mine fått eit sår bakerst i kjeften, etter den spisse delen som stikker ut av visdomstanna mi... :sjenert: Huff, det er så forferdelig synd i meg! :ler:

No begynner magen å romle forferdelig. Trur eg må heim å lage 'spaghetti-form' :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glede meg til å se, når du e ferdi. Tror nok den blir fin med blått ja.

Stakkar som må til tannlegen...skal tenka på deg!

Hehe, så du måtte venta i ein time på bussen...dakar... :sjenert:

Fortalte eg at vi måtte venta på bussen i Spania? Eg hadde tenkt at; nei, solkrem, det kjøpe vi når vi e komt ned.. Og mailen fra reiseselskapet, fikk vi når vi var på østlandet uten internett...så da visste vi ikkje busstidene før vi kom ned dit. Fant då ut at bussen ikkje gikk før halv tre...og vi var framme elleve..så vi fikk farge mens vi satt og venta på bussen. (den forrige bussen gikk halv elleve då, sånn for sikkehets skyld...) Men det e no eit ferieminne det og :ler:

No har eg begynt å sykla til jobb! :hoppe:

Glede meg til du komme tilbake! Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nam!

Spaghetti-form!  :sikle:

Den blei veldig god!! Har fortsatt litt igjen hvis du vil ha.... ;)

Stakkar som må til tannlegen...skal tenka på deg!

Tannlegen tok halve visdommen min!! Og i dag tar han resten..... :tristbla:

Eg hadde visst to store hull i kvar visdomstann (har berre fått de to oppe ennå) :riste: Så han anbefalte på det sterkeste å trekke de. Så i dag blir eg kvitt mine plager i munnen, men til en pris på 2000!! :sjokkbla: Sinnsvakt dyrt å ha vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal på studentcruise på tirsdag. Hvis eg får billett da.. Eg prøvde å bestille på nettet, men de sa at det var tomt for den lugartypen eg ville ha. Men eg vil jo ikkje ha lugar!! De eg skal reisa sammen med har lugar, så da kan eg jo berre sette tinga mine hos dei. Det er jo ikkje medrekna i planen at vi skal sove den natta da... :ler: Båten går kl 19.15 tirsdag kveld og er tilbake kl 07.00 onsdag morgen. Så er det rett heim og sove et par timer før det er forelesning kl 13.15. Hehe, gleder meg. Men eg må nesten skaffe bill først. Kanskje eg rekke det før tannlegen!? Måtte nesten henge meg på når bill kosta 105,-!!! Eller 205,- med mat!

Typen til ho eg bur sammen med kom på besøk igjen i natt. Vi bur i Kr.sand og han bur i Oslo, så han kjem som regel kjørande etter jobb. Var nede i ett-tida i natt. Men iallefall, han snorker!! Eg hørte det gjennom veggen!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Spidergirl#: Koselig at du stikker innom!! Alltid kjekt med besøk! Ja, eg skal til Danmark, tar ferja fra Kr.sand i morgen :) Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jippi! :hoppe:

Eg har fått meg praksisplass i Bergen!!!! Så no, kjære venner, må dåke forbereda dåke på besøk ein gang i veke 38 til 42!! :ler::hoppe:

Dette var gøy! Det var den skulen eg virkelig falt for når eg leste om "spesial-skulane" i Bergen og! Eg er så glad no!!! :danse::tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Linn3c det var dårlig med innlegg i helga... :forvirret: Gadd ikkje gå ut i regnet, så eg spelte litt data istedenfor og satt og syns synd på meg sjøl... :ler: hehe Eg må jo bort til skulen for å komma på internett.. :(

Det har liksom ikkje skjedd så masse i helga som er verdt å skrive om. Fredag var eg til tannlegen, hadde litt vondt i kjeften resten av dagen men ikkje så veldig masse. Lørdag las eg litt, ikkje nok med tanke på at første mappeoppgave skal leverast før vi går ut i praksis... Og det er ikkje lenge til! Men no er eg så glad for at eg fekk den praksisplassen eg ville at eg nok ikkje kjem til å klara å setta meg ned og lesa i dag heller.

I går satt eg og såg på "Borta med vinden" (såg på svensk tv..) eller "Tatt av vinden/Gone with the Wind". Eg kan ikkje huska å ha sett an før så eg fant ut at eg sikkert ikkje kom til å få anledningen seinare, så eg såg heile eg. Og den varte jo i 3,5 timar!!!! Men eg las litt mens eg såg filmen, ca 2 sider eller nåke.

Så eg har berre slappa av og kost meg i helga.

Eg kjøpte meg trådløst-nettverks-kort eller ka du vil kalle det før helga, så no tenkte eg at eg skulle prøva å kobla meg til internett fra mi eiga maskin. Har på følelsen at eg ikkje kjem til å klara det sjøl. Men eg fant ei veldig god forklaring på nettsidene til IT-avdelinga ved skulen om korleis eg skulle gjera det så det går vel greit.. Men eg kjenne meg sjøl, så nåke problem dukker nok opp ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hihi, eg har sovet!

Reiste på studentcruise på tirsdag. Det var kjempekjekt! Artig å sjå på alle folka som vart så fryktelig fulle!! :grine2:

Sov ca 2 timer den natta. Fra halv 5 til halv 7, då måtte vi gjera oss klar til å gå av båten... Trur alle var like kalde og trøtte! :Gjesp: Så då var det rett heim og sove litt. Vi skulle egentlig ha gruppearbeid kl 10 i går (onsdag) men eg klarte heldigvis å grine meg til at vi utsatte det pga båtturen. Men eg skulle ha forelesning kl 13.15. Stod opp kl 12, gjekk på do, såg meg i speilet og konstaterte at eg ikkje kunne vise det trøtte trynet mitt offentlig så eg gjekk å la meg igjen :sjarmor: Av 7 stk fra klassen min som reiste på cruiset var det ei som klarte å komme seg opp og gå på skulen.... :ler:

Men det var ein artig tur! Og det beste av alt var at eg ikkje kjøpte nåke i tax-freen! Uten det eg drakk på båten... ;)

Eg våkna igjen kl 16! :overrasket: Når ho eg bur ilag meg kom heim fra skulen!!!! Så du kan godt sei at eg var litt redusert den dagen. Ikkje fordi eg var fyllesjuk, for det har eg aldri vært, bank i bordet, men fordi eg gjekk i halvsvima heile dagen.

Det skjedde ikkje nåke spes på båten. Ho eg reiste med fant seg ein fyr, så eg satt for det meste og såg på alle dei morsomme folka :ler: Men det var kjekt det!

Ellers skjer det ikkje så masse her.

Ho eg bur sammen med skulle egentlig reisa heim i helga, men ho har visst ombestemt seg. Ikkje det at det gjer nåke, men eg hadde sett fram til ei helg aleine liksom. Håpar ikkje typen hennas kjem denne helga og... Eg veit at han kjem neste helg for då har ho planlagt å ha fest i leiligheten vår. Men då er det jo fleire som kjem så då går det nok greit vil eg tru.

Ah, mens eg likavel er inne på "sambuaren"; ho bruker så sinnsjukt lang tid på badet!!!!!!! :frustrert: Både morgen og kveld (og egentlig ellers på dagen og :) ) I dag starta forelesningen kl 9.15, dvs at vi må gå litt før 9. Eg våkna kvart over 8 og prøvde å våkne. Så hørte eg at ho åpna skapet på rommet sitt så då tenkte eg at eg måtte springa før ho gjekk. Eg må alltid på do rett etter eg har stått opp, dåke veit sikkert koss det er. Men akkurat i det eg kom ut i stova hørte eg at ho låste igjen døra på badet...... :icon_neutral: Søren og. Så eg gjorde alt det andre som skulle gjerast, kledde meg, pakka sekken, smørte meg mat og gjekk og trippa for eg måtte sånn på do. 5 på 9 kom ho ut frå badet!!!!!!!! :overrasket: Og då skulle liksom eg rekka å gjera alt som skulle gjerast på badet før eg gjekk!! :riste: Eg er litt glad for at ho vart ferdig til å gå før meg, for hvis ikkje ting skjer på min måte om morningen er det ikkje bra å vera i samme hus som meg!! Berre spør mine søsken! :ler:

Det var dagens frustrasjon. Godt å få det ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...