Gå til innhold

Silvusvås


silvius

Anbefalte innlegg

Ja, då byrjar det vel å bli på tide å ynskje alle mine søte, snille og gode KG-vener:

:nissekonekyss:Eit Riktig Godt Nytt År :engel:

fylt til randa med alt det gode du måtte ynskje deg! :nisseblunk:

Takk for eit supert år, eg gler meg masse til å tilbringe meir tid saman med dykk alle i 2006

Kjempegla' i deg!

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snuppa!

Såg du var innom i boka mi og keik ;)

Så då måtte eg innom her ein tur for å sjå om det hadde skjedd noko nytt sidan sist.

Glad i deg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heilt utrulg!!! :hoppe:

Eg hadde ein god følelse når vi leverte inn prosjektoppgavo før jul, men at vi skulle få A på an hadde eg aldri forestilt meg!!!!!!!! :hakeslepp: - sånn må eg ha sett ut når eg leste resultatet! Eg trudde ikkje mine egne auge! Trur det vel egentlig ikkje enno heller.

Den aller første toppkarakteren min! :Nikke: Eg er så vanvittig glad akkurat no!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heilt utrulg!!!  :hoppe:

Eg hadde ein god følelse når vi leverte inn prosjektoppgavo før jul, men at vi skulle få A på an hadde eg aldri forestilt meg!!!!!!!!  :hakeslepp: - sånn må eg ha sett ut når eg leste resultatet! Eg trudde ikkje mine egne auge! Trur det vel egentlig ikkje enno heller.

Den aller første toppkarakteren min!  :Nikke:  Eg er så vanvittig glad akkurat no!!!  :hoppe:

Det er FANTASTISK! :hoppe::danse:

Gratulerar så masse venen min, det ar du verkeleg fortent! :kose::klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Det begynner å bli ei stund siden eg oppdaterte her sist. Kanskje på tide no :)

Men kor skal eg begynna? Eg har vel ikkje skrevet nåke siden eg reiste heim til jul. Første veko var eg hos søstera mi. Svogeren min var på kurs så ho inviterte meg med til alle avslutningane som tantebarna mine skulle ha på skulen!! Det var kjempekoselig!! :) På den skulen hadde de slått sammen 1. og 2. klasse, 3. og 4. klasse og 5. 6. og 7. klasse. Så tirsdagen var eg med for å sjå på nevøen min som går i 2. klasse. Onsdagen var det den yngste nieso mi som går i 4. klasse sin tur. Og torsdagen såg vi på den eldste nieso mi som går i 6. klasse. Så vi fekk med oss alle framføringane til heile skulen!! Der var det mange flinke elever!! :ler:

Veko før jul var eg heime hos mine foreldre, jobba litt på boligen eg var på i sommar, handla litt julegaver og besøkte litt venner.

Eg fekk med meg ei venninne og var på stand up galla ein dag!! Det var absolutt vellykka! Thomas Gjertsen, Harald Eia og Espen Eckbo! Det måtte jo berre bli bra! Og så var det to litt meir amatør-komikere der. Jonna fra Liga ("barne-tv") og ei dame eg ikkje husker ka heite. :)

I romjula var eg, mamma og pappa på ein lokal revy der eg kjem frå. Det var artig! De tulla masse med ting som er kjent i kommunen, så ein måtte hatt kjennskap til ting som skjer i kommunene for å i det heile tatt forstå nåke, men når ein hadde det var det absolutt morsomt!!! :hoppe:

Eg benytta juleferien min til å jobba litt og. Fekk berre 3 vakter, men det var greit nok det. Jobba kvelden på julafto. 15 til 22.30... Men det var heilt greit det! Dei siste dagane såg eg faktisk fram til å jobba julafto! Eg gjekk nok sikkert ikkje glipp av så masse som skjedde heima. Der var "berre" mamma, pappa, broderen og ein onkel. Og dei har eg feira jul med før for å sei det sånn. ;)

Det var berre 3 brukarar på huset når eg jobba julafto så det var egentlig stille og rolig. Vi åt pinnekjøtt, koste oss med litt frukt, sjokolade og julekaker, og så hjalp vi brukarane med å åpne julepakkane dei hadde fått.

Og når eg kom heim åpna vi pakkane heima og :D

Lille julafto våkna eg med vondt i halsen, utover kvelden fekk eg litt feber og vondt i håve og. Det vart ikkje særlig bedre av å gå på jobb både den dagen og julafto, men julafto var jo siste dagen eg sku jobba, så det var liksom ikkje så nøye om eg låg sjuk dei neste dagane ... ;)

Lille lille nyttårsaften reiste eg og systo til Kr.sand for å feire nyttår der. Eg hadde sikkert hatt det like kjekt om eg hadde vore aleina... V låg berre på sofaen og halvsov heile tida! :riste: Gjorde ingenting for å hjelpa meg med matlaging eller oppvask eller nåke.. Så sjøl om det var kjekt å ha ho på besøk var det lika greit at ho reiste heim.. :sjenert:

Nyttårsaften gjekk rolig for seg. Vi satt i sofaen, utpå ettermiddagen åt vi middag, så satt vi på sofaen ei stund til, og så gjekk vi ut for å sjå på rakettene. Det var mange rundt oss som sendte opp raketter, men eg bur midt i eit byggefelt så det var ikkje så lett å sjå alle alltid. Men vi fekk med oss dei som vart sendt opp i byggefeltet, i det fjerne såg vi dei som var sendt opp frå sentrum og ellers litt rundtom. Dei frå sentrum var dei finaste. Det som var litt kjekt var at dei nærmaste naboane samla seg på leikeplassen som ligge like oppi veien og sendte rakettane derfra! :)

V reiste på mandag. Og K kom heim på torsdag, så eg fekk eit par dager heilt for meg sjøl. Og det var godt skal eg sei deg!! ;) V sov jo på mitt rom, og ho har ein tendens til å snorka litt.. Denne gangen var det berre snakk om ekstra tung pust, men det var gale nok likevel. Nok til at eg hadde problemer med å sovne. Og når K kom tilbake så hadde ho jo typen med. Han er her fortsatt. Og no blir holdt våken av mumlinga deiras om kvelden. Når dei endelig slutta å snakke og eg trur at eg skal klare å sovne så begynner typen til K å snorke! Og det foregår ikkje akkurat i stillhet.. I natt sovna eg i 4-tida!!! :Gjesp:

Men men, no flytter ho jo snart. Ho har tømt reolen i stova no så det nærmer seg vel. Det skal bli godt å få litt tid for seg sjøl igjen!

Planen denne veko når eg hadde så masse tid var at eg skulle begynne å lese på pensum. Men alle bøkene var utleigd på biblioteket, så eg måtte vente til lånet kom før eg kunne kjøpe nåken bøker. Eg har kjøpt dei fleste no, men det er kjekkare å vera på nettet enn å sitta å lesa! Men etter å ha sett litt på bøkene vi har på pensum ser det ut for at det kanskje kan bli eit kjekt semester. Vi skal ha masse om sosiale relasjoner, tidlig tilknytning, atferdsproblemer og alt skal hovedsaklig dreie seg om barn! Eg har tru på at det kan bli eit kjekt halvår.

Huff, det vart litt langt dette innlegget, eg ser at eg må oppdatere litt oftare ;) No trur eg at eg må eg sjå ein film :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var snøen vekk... :( Mesteparten regna vekk i natt og resten går nok i løpet av dagen... :grine: Vil ha snø igjen! Vi har regn så masse og lenge ellers i året!! Men eg har jo fått vera i snøen i nesten 2 veker, så eg kan vel ikkje klage.

I dag starta skulen igjen. Litt kjekt å komma igang igjen, men samtidig er det så kjekt med ferie! ;)

Torsdag til fredag skal vi på samspill-kurs i Grimstad. Kvir meg litt men eg trur det kan bli kjekt. Så lenge eg sleppe å utfordra meg sjøl for masse med å snakka i klassen så skal det vel gå greit. Forresten, eg treng din hjelp i den forbindelse Linn3c! Treng nåken som kan svara på nåken spørsmål om koss eg er som person i forskjellige sammenhenger.. ;)

Ellers er det fryktelig tungt å komma seg opp om morgonen for tida. Eller, kan vel ikkje akkurat kalla det morgon når eg ligge til 10-11-12-tida... :overrasket: Men eg er så slapp og sliten for tida. Var det ei stund før jul og, men i slutten av november og stort sett heile desember var formen ganske bra.

Planen denne veko var liksom å komma inn i ein god rytme, både når det gjelder søvn, mat og fysisk aktivitet. Men det ser ut for at det må vente til neste veke..

Jaja

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var kurset om samspel vel overstått, og det vart ikkje så skummelt som eg hadde frykta.. Det var fakstisk heilt okay. Det einaste som eg ikkje heilt likte var at vi måtte ha med oss ein ting som sa nåke om koss vi er som person. Heilt i begynnelsen av kurset, i går, satt heile klassen i ring og viste fram sin ting og fortalte kofor de hadde valgt denne tingen. Heldigvis var eg ein av de første så det var fort over for min egen del.

Resten av kurset satt vi masse i mindre grupper (6 stk) og gjekk gjennom nåken oppgaver i gruppa, som vi gjekk gjennom i plenum etterpå. Og ingen vart tvinga til å sei nåke.

Eg har lært masse på kurset egentlig. Kanskje ikkje om meg sjøl som person, for eg veit vel egentlig koss personlighet eg har, men om koss dei andre i klassen oppfatter dei som er lik som meg. Og at det faktisk er mange i klassen som har det på samme måte som meg og ikkje tør å sei nåke i store forsamlinga.

Etter endt kurs i går var vi ein gjeng på 11 som gjekk oss ein tur i mørket. Vi gjekk til ei kirke for å finne grava til Terje Vigen. Vi fant vel ikkje grava, men vi fant minnesmerket!! :) Og hadde ein kjekk og sosial spasertur!

Men det vart ikkje så masse søvn i natt, så eg er ganske sliten no kan du sei! Det var fryktelig vanskelig å sovne i går. Eg var for trøtt til å holde au'ene åpne, men ikkje trøtt nok til at eg klarte å sovne. Så eg låg og vridde meg på den harde madrassa i nesten 2 tima. Og så var det opp igjen til frokost klokko 8. Kurset var i Grimstad, så vi overnatta på internatet som hører til den høgskoleavdelingen som ligg i Grimstad.

Eg klare ikkje heilt bestemme meg for om eg skal slappa av med ein film eller om eg skal ta meg ein lur. Eg prøve vel for såvidt å unngå desse lurane, så det blir vel ein film kan eg tenka meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å bli veldig tomt her...

K flytta i helga, tok med seg et flyttelass i går, og skal visst henta litt meir i dag.

Og mesteparten av tinga som var her var hennar (eller "hosses" :ler: De har nåken merkelige uttrykk her sør) så er det veldig tomt i skapene her. Nesten ekko på badet og greier :)

Men samtidig er det litt greit å kunna vera litt åleina..

No skal eg setta meg ned og laga kort til nieso mi som blir 12 år neste veke, og så er det ikkje så lenge til morsdag. Eg har stooooooore plana for kortet eg skal laga til mamma! Berre så synd at eg ikkje får vera der når ho les kortet.. :icon_neutral:

Eg har ikkje "anledning" til å reisa heim før i begynnelsen av mars. Då har vi to veker studiefri :) heldigvis er det etter at eg har flytta, så eg har muligens komt meg i nytt krypinn til dess.

Nei, no vart det litt spennande på TV, så eg trur eg må avslutta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen er komt tilbake!!! :hoppe:(men den kunne godt ha venta til eg var komt meg heim...) Komme fra ein middag hos ei venninne. Når eg sykla bort regna det, og når eg sku sykla heim igjen var det komt ca 3 cm nysnø!!!! Du kan godt sei at det var tungt å sykla, eg brukte nesten dobbelt så lang tid heim som eg gjorde bort... :ler: Men bortsett fra det er det kjempegøy!! Det snør!! :hoppe:

Har vært i middag ja. Ei i klassen som inviterte fem av oss på middag, den vanlige gjengen i klassen liksom. Det var kjempekoselig!! Vi åt middag og så satt vi nåken tima og snakka. Såg litt på "Wallace og Gromit" :-D og koste oss.

Men no er eg skikkelig trøtt. Tenkte eg sku prøva å komma meg opp tidlig i måro. Så no hoppa eg i loppekassen.

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har eg lagt inn søknad hos studentsamskipnaden på hybel. Så får vi sjå om det dukker opp nåke. Det var per i dag ingenting ledig på dei hybelbygga eg har budd på før, men det var nåken andre hyblar ledig på andre bygg. Men det trur eg var dublett, triplett eller kvartett. Veit ikkje heilt kor lysten eg er på det. Det er jo ikkje så lett å sei kem du kjem til å bu sammen med då. Det er vel ikkje så stor forskjell frå dei bygga der det er 12-15 personer som deler kjøkken, men samtidig føler eg det blir heilt forskjellig.

Men, men, det er ikkje sikkert eg får nåken av dei hyblane likavel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: hihihi, eg er på eine bildet i studiekatalogen til HiA for 2006-2007.... :sjarmor:

Ein av de få gangane eg satt på biblioteket og jobba har de altså klart å ta bilde av den rekka eg satt på! Det ser jo nesten ut som eg er ein flittig student jo!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men du er jo flink student! :)

Jo takk for det. Veit ikkje heilt om eg er enig. Men hvis eg berre klare å komma meg opp om morgonen og bort på skulen for å lesa trur eg det kan bli bra. Eg har prøvd lenge nok å sitta heima og lesa, men eg må vel innsjå at det ikkje er mulig. Den firkanta boksen som står på benken i stova, og for ikkje å snakka om denne firkanta dingsen eg sit med no, har litt for stor tiltrekningskraft!! Eg blir så fort distrahert!!

Men til mitt forsvar så satt eg igjen på skulen to dagar i forrige veke etter forelesningen og leste!! Ett kapittel om dagen! Hvis dette berre fortsetter så hadde det vært bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse glad i deg, vennen :klem:

Og tusen takk for de fine korta eg har fått  :kose:

Masse glad i deg og!! :klem:

Håpa du har lyst/tid til å treffa meg når eg kjem heim om ein måneds tid.

Kjekt at du likte korta, blir bedre kort når eg får litt meir erfaring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...