Gå til innhold

Silvusvås


silvius

Anbefalte innlegg

Trur det går fint å komma i mål med den oppgåva, eg :)

Slankekrigen i staden for Brann? Oioioi, trur nok ikkje at dei kjem til himmelen nei.... :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No har eg printa ut oppgava! 2053 ord!!! :smilorange: Litt stolt over at eg klarte å skriva ferdig i går kveld. 800 ord på ein kveld! Og så er eg ferdig ein dag før tida!! Heilt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink! :klappe:

Jepp jepp. Gjett om eg hadde ein god kveld i går då!! :ler: Satt berre å sløva i sofaen! Uten å måtta tenka på å skriva 400 ord til! Sjøl om det egentlig var litt rart og, for så langt i semesteret har det alltid vært nåke som har hengt over meg. Enten ei bok eg må lesa i forbindelse med ei oppgava eller ei oppgava å skriva. Og i dag fekk vi jo selvfølgelig utlevert den neste mappeoppgava... :roll: Etikk denne gangen.. + at vi skal skriva ei gruppeoppgava, som heldigvis ikkje skal leverast før i desember, men det er jo derfor stilt desto høgare krav til den!! :forvirret: *sukk*

Men no først er det praksis!! Berre få dagar igjen no! Gleder meg til å sjå ka dette er for nåke!

Og så reiser eg heim i måro. Veit ikkje lenger om eg vil heim i flommen!! :erter: Eg er nesten ferdig å pakka så no måtte eg benytta meg av den siste sjansen eg har til å bruka bredbånd! 5 veker med analog linje, koss skal eg klara meg!? Får trøsta meg med at eg skal vera barnevakt om 2 veker, og søstera mi har ADSL ;)

Driver og søker litt samtidig som eg skriver her. Blir alltid til at eg gjer mange ting på ein gang. Men iallefall, eg søker etter støff til gruppeoppgava vi skal skrive. Problemstillinga vår er; - ”Hvordan drive tilrettelagt opplæring av elever med lese- og skrivevansker i barneskolen?” og eg skal skrive om hvilke rettigheter de har de som har lese- og skrivevansker. Og eg finner så masse interessant stoff om det!! Gleder meg virkelig til å skrive den oppgava!!!!! :mrgreen: Eg er så glad for at eg ikkje valgte å holde meg til den gamle gruppa (sjøl om tre av fire på gruppa var sammen på forrige prosjekt og), for dei skal skrive om hørselshemming. Og det interesserer meg ikkje like masse..

Trur det er på tide å gå heim og lage middag og pakke resten av tingene mine. Huff, eg har en fryktelig lang vei til bussen i morgen!!! :tristbla: Ser ikkje akkurat fram til å stesse meg dit med all bagasjen..

Tudelu mine kjære :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg er alltid klar eg!! Men ikkje før etter helga.. Er heilt skutt for tida, og så skal eg vere barnevakt i helga som kjem.

De ringte meg fra der eg va i sommarjobb i år. De hadde hørt at eg var heima, så no er eg på jobb. Var inne 4 timar i går, og 4 timar i dag, etter at eg har vore på skulen. Så no er eg passe trøtt.

Dei andre ansatte som er på jobb i dag har reist til Sartor med ein brukar, så for at eg ikkje skal sovne så må eg finne på nåke. Kanskje eg skal høre med dei brukarane som er igjen om dei har lyst til å spele spel.

Ellers går det stort sett i praksis for tida. Skal fortelle alt til helga, når eg er hos søstera mi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tid til å sette seg ned og oppdatere dagboka litt. Ungene er sendt ut av huset og søsteren min sover.

De to siste vekene har vært veldig travle egentlig. Eller, eg har ikkje hatt det så fryktlig travelt sånn sett. Men eg har ikkje hatt overskudd til å gjere nåke etter endt "arbeidsdag". Har skjønt at eg har det veldig flott som student. :ler:

Det er utruleg kjekt å vera i praksis! Eg stortrives!! Eg er i ein spesialklasse på fem elever, i alderen 7-10 år. De er så herlige! Kvar elev har ulike diagnoser, trur ikkje nåken har den samme diagnosen, så dei er litt av ein utfordring! Berre to av dei er utagerande, heldigvis. Men ikkje så utagerande som eg hadde sett for meg at nåken kanskje ville være. Men den største utfordringen for meg med praksisen er at eg har fått "ansvar" for teorien som ein av elevane skal gjennom!!! :forvirret: Eg har jo ingen annen erfaring enn min egen når det gjeld å lære å lese og skrive, og eg har aldri gitt nåken lekse før, men det må eg no.

Men det er jo kjempespennande og lærerikt da! Eg føler eg har lært masse på desse to vekene eg har vært i praksis. Problemet blir å få det ned på papiret.

No er det høstferie, skal bli godt å få sove litt lenger om morgningen. Men så skal eg jobba litt der eg jobba i sommar eit par ettermiddager og neste helg. Og så skal eg begynne å lage julekort, og så skulle eg ha besøkt den og den og den og den og gjort sånn og sånn og sånn.......... Veit ikkje heilt koss eg skal få tid til alt. Angrer litt på at eg sa ja til å jobbe. Men det seier eg vel ikkje når lønninga kjem.. :ler:

Uff, er ikkje heilt i form i dag. Våkna med vondt i halsen og litt groggy stemme. No begynner eg å få litt haudeverk og.. :tristbla: Stakkars meg :sjenert: Trur eg må slappe litt av foran tv-en no ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars venen min! Er du blitt sjuk, altså!?

Har du ferie no, du din heldiggris??! ;) Men då har du vel gjerne LITT tid til å treffa meg då? :)

Håpa at eg ikkje har smitta deg OG, då. Har smitta alle rundt meg virkar det som... :(

God betring iallefall. Glad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så synd i meg :icon_neutral:

Veit ikkje heilt om det er du som har smitta meg. Eg har det med å bli sjuk når det er skulefri. Og når det nærmer seg eksamen.

Men så har eg jo vært på ein skule med masse snørrete unger dei to siste vekene og, så det har vel litt å sei. Stått ute i midttimen og passa på ungane et par av dagane den siste veka, når det kanskje har regna litt. Men ikkje nok til at eg har gidda å henta regnklær, vi har heller prøvd å slite med oss ungane inn igjen. Så eg har vel meg sjøl å takke tenke eg. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Silvius då! Må kle deg skikkeleg! Du må hugse på kor du er :tunge1:

Hehe, ekje alltid like lett når eg er så godt vant til det flotte været som er på sørlandet!! ;)som egentlig er stort sett det samme som her på vestlandet....

Klarte ikkje gå på jobb på tirsdag, låg nesten strak ut heile dagen. Men no er eg på jobb, så det lover bra for morgendagen!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Takk for koseleg kveld vennen! :)

Sjøl takk! :)

Då var det slutt på praksisen. Litt dumt egentlig, for eg likte meg så godt på den skulen. Men det skal bli godt å komme tilbgake til kvardagen og studiene. Sjøl om eg ikkje har fått gjort ein einaste skuleting i heile praksisperioden... :forvirret: Ligger litt etter kan du sei.. Har ikkje fått begynt på praksisrapporten som skal leverast på onsdag. Vi skal skrive ca 5 sider. Men det går vel greit når eg berre får satt meg ned og begynt. No er eg barnevakt hos søstera mi igjen. Har akkurat sunget masse sanger på "Sing Star" sammen med den mellomste av ungene. Kjekt det, men niesa mi syns ikkje det var så lett når det berre var engelske sanger som var på platene..

No var planene å sjekka om det er skjedd nåke nytt på skulefronten før eg sette meg ned for å begynna å skriva litt før eg må laga middag. Søstera mi gjorde det så greit at ho gjekk og la seg i campingvogna når ho kom fra jobben som nattevakt. Då slepp ho å bli vekt av ungene, og så har ho bestilt middag til ho står opp, ein gang mellom 3 og 5.... :)

Men no kaller praksisrapporten på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppetupp! :)

Er du framleis hos søs? Eg berre tenkte å gje beskjed om at eg har visttnok gløymt mobilen min på jobb, så om du prøver å få tak i meg må du gjera det på mannen sin mob, eller hustelefonen.

Glad i deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til kvardagen. Og ikkje minst regnet!!!! :overrasket:

Drit-dårlig vær i dag! Det har regna sammenhangande siden eg våkna i dag morges. Eg som trudde været sku holde seg litt fint. Eg hadde jo ein fantastisk flott flytur ned til Kr.sand i gar! Nydelig sol og blå himmel heile veien!!!

Og så inn i ein iskald leilighet.... Brrr... Vi har jo ikkje hatt varme på når vi har vært vekke, og eg kom ned nåken tima før K. Ho kom heim når eg endelig hadde klart å få litt lunk i stova. Ho gjekk litt fram og tilbake fra rommet og gangen, hadde visst masse bagasje med seg. Og til slutt satte ho seg ned i sofaen, med døra til det ISKALDE rommet på vidt gap. Eg prøvde å hinta og sa til ho at det var kaldt på rommet hennas, og då svarte ho berre "Eg veit det, det er derfor eg har døra åpen" :klaske: Dah!!

Etter ei lita stund, når det var blitt skikkelig kaldt i stova igjen gjekk ho inn på rommet sitt, tok med seg varmeovnen og lukka døra!!!! :murvegg: Då vart eg litt irritert ja!! :frustrert: Trøtt og lei etter 5 lange veker og ein lang dag. Og når eg er trøtt blir eg fort sur, derfor fant eg ut at det var best å holde kjeft og berre pakke meg inn i teppet med ein god kopp te. Mmmm

Og i dag var det skule igjen. I dag og i morgon skal alle i klassen framføre sine erfaringer fra praksisen. Og det er obligatorisk oppmøte. Men det er kjedelig å høra på alle sammen!!! I morgon er det min tur. Lurer på ka eg skal sei..

Men før den tid gjenstår det 3 sider i rapporten. Eg fekk jo berre så vidt begynt på rapporten på søndag. For akkurat i det eg logga meg av nettet kom søstera mi heim, litt før planlagt. Så ho laga til middagen og mens potetene kokte gjekk vi oss ein tur på ca 1 time. Vart litt utslått etter den turen. Eg har jo ikkje klart å bli heilt frisk igjen ennå. Er litt snufsen og tett i naso og hoster litt av og til. I tillegg til at eg vart veldig mett av maten, så det gjekk nåken timar før eg fekk satt meg ned med maskina. Skreiv eit par linjer og så spelte eg litt Sims, og det fortsatte eg med utover kvelden.... :forvirret:

Fekk skrevet ei side i går, og nesten ei side før forelesningen i dag, så no er det berre resten igjen. Får sjå ka eg får gjort i dag. Har mest lyst til å gå heim og legga meg! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grrr! Blir litt sint på K no, når eg les dette! Må vera snill med Silviusen min K!

Gla i deg vennen. Bra du kom deg fram i god behold! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrr! Blir litt sint på K no, når eg les dette! Må vera snill med Silviusen min K!

Gla i deg vennen. Bra du kom deg fram i god behold! :)

Hihi, takk for støtten med K. Kampen om varmen fortsetter den. For vi slår av og på varmen om kvarandre. Stort sett er det K som slår av og eg som slår på, men men. Eg er vant til at varmen står på om natta sånn at det ikkje er så kaldt når eg står opp, men K slår av varmen om kvelden, og når det er blitt varmt nok. Istedenfor å ha varmen på lavt sånn at den blir opprettholdt. Begynner egentlig å bli litt morsom dette her. Eg var litt irritert i begynnelsen, men no er det berre morsomt! :ler:

Men alle desse bagatellane tatt i betraktning, og fordi typen (eller forloveden nå) har søkt jobb her sør og at dei då skal flytte sammen, så ser eg meg om etter ny hybel nå.

Siden ho har holdt meg litt i bakgrunnen heile tida og aldri forteller meg sånne ting som kan vera kjekt å veta, som at ho har tenkt å flytte, så har eg veldig lyst til å sei opp leil. no og flytta. Ho har jo heller ikkje nåke svar på kortid ho vil flytta ut. Men eg kan ikkje vera så ekkel mot ho. Hvis det hadde vært omvendt hadde iallefall eg blitt ganske så sur!

Odj! No tok nettopp min gamle "samboer" T. kontakt på msn! Henne har eg ikkje snakka med på lenge!! Eg har prøvd å ta kontakt de få gangane vi har vært pålogga samtidig, men ho har ikkje virka interessert i å snakke med meg. Så eg vart litt overraska når ho tok kontakt!! Koselig å "snakke" med henne igjen, og høre at alt går bra. Det har liksom ikkje blitt til at vi har hatt så masse kontakt etter at vi flytta frå kvarandre. Men så var jo eg litt irritert på alle uvanane hennas og då.... :sjenert:

Er det meg som er vanskelig eller har eg berre vært veldig uheldig med mine samboere? Bortsett fra når eg budde med Linn3c då! :-D Hadde det fint i Eidsvåg og...

Eg kjem aldri til finne en kar som eg kan bu sammen med!!! :roll: Men det blir vel litt annerledes, for då kjem eg til å kjenne han såpass godt at eg tør å sei ifrå når det er nåke som ikkje passer meg.

Vel vel. I helga har eg berre slappa av og spelt masse Sims. Og sett en god del på tv. Kjempeherlig, men ikkje bra i forhold til studiene. Henger så langt etter. Men eg måtte ha denne dagen til internett, så får eg heller lesa litt når eg kjem heim. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...