Gå til innhold

Silvusvås


silvius

Anbefalte innlegg

Det er forferdelig glatt ute!! Sola har steikt i heile dag og smelta ein god del snø og det fraus jo til igjen i kveld! Har slete meg heim frå ein filmkveld hos ei i klassen no. Vi satt 4 jenter og såg på Dirty Dancing 2 - Havana Nights. Ganske bra film. Ein får iallefall lyst til å læra seg salsa og gå ut og dansa. Og det seier litt for å vera meg.... :ler:

No blir det nok litt tv før eg tar kvelden. Har store plana om å lesa i måro. Og trena litt. Eg har lasta ned ein kort trenings-filmsnutt. Fulgte videoen i dag og håpe på å kunne gjera det til ein vane. Burde komt litt i form...

Skulle gjerne vært i Bergen sånn at eg kunne ha trent med Linn3c og ~capricorn~, eg hadde litt meir overskudd når eg berre klarte å komma meg til treningsstudioet med dei!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har husverten hengt nystekte kanelboller på døra mi!!!! :) Ho hadde bakt så masse skreiv ho, så ho lurte på om eg ville smake! Hehe, så snille folk eg leige hos!

Videre på lappen sto det at hvis eg ville leige leligheten videre eller visste om noe som ville leige etter at de har pussa opp leiligheten i mars, så måtte eg berre gje beskjed.. Kanskje det var derfor ho kom med boller... :ler: Men gode var de iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpa du har lyst/tid til å treffa meg når eg kjem heim om ein måneds tid.

Klart eg vil det!! Bare si fra når du er heima du :hoppe:

Kor lenge skal du væra heima då??

Stooor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny veka, nye muligheter. Prøver igjen med å komma inn i ein god rytme når det gjelder søvn, mat og lesing. Målet er at eg skal klara å lesa mellom 9 og 15 kvar dag. Men det er ikkje alltid lika lett å komma seg opp når det ikkje er nåke eg ”skal” den dagen. No, og resten av semesteret har eg berre forelesningar tirsdag og torsdag, 3x45 min pr dag. Og dei andre 5 dagane i veko er det ingenting som tvinger meg til å stå opp. Så då er det veldig lett å berre bli liggande. Resultatet av det er jo at eg søv til 11-12-tida, står opp, et kanskje litt, sitte litt på nettet og så begynne plutselig alle seriane på tv som eg berre må ha med meg. I tillegg er eg så trøtt etter å ha sovet for masse at eg ikkje orkar tanken på å lesa eingang.

Men no skal eg altså bli flinkare! (dette semesteret og :sjenert: ) Som ein pause frå all lesinga skal eg trena Pilates ein gang for dagen. Det er ein 20 min lang treningsvideo som eg har planer om å følga, litt billigare enn å gå på treningsstudio… ;)

Sånn skal min ideelle dag sjå ut;

kl 9: stå opp kl 09 (gjerne litt før hvis eg klare..) eta ein god frokost

9.30: lesa

10: liten pause (sannsynligvis sjekka mail og KG)

10.15: leseøkt

11: pause

11.15: leseøkt

12: lunsj (tar sikkert meir enn 15 min, men eg prøve)

12.15: leseøkt

13: pause

13.15: leseøkt

14: ”trening”

14.20: siste leseøkt

15: lesedag over

I dag er det ein del eg sku ha fått gjort egentlig.. Eg har ein himla oppvask, må posta et brev før kl 15, støvsuga, vaska kler, dusja, laga vidare på kortet til morsdagen, og lesa ikkje minst. Har et rom som ikkje ser klokt ut heller, men eg gidde ikkje gjera nåke med det no, eg er så lite innom der no når K har flytta at eg ikkje har gidda bry meg om det. Har andre ting som er meir viktig. Så det er vel berre å hoppa i det og begynna i ein ende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. eg fekk visst ikkje gjort alt eg hadde planer om i dag heller nei.. I måro er det gruppearbeid og forelesning så det blir vel ikkje gjort nåke då heller, for når eg kjem heim finne eg alltids nåke å sjå på tv.. :sjenert:

Men no skal eg berre henga opp litt kler før eg hoppe i køya!

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg fått svar frå SiA, angåande hybel!! :hoppe:

Menne... svaret ligge på Sotra....... :overrasket: Så eg får ikkje vite kor eg kan få bu før mamma har videresendt svaret.... AAAAHHHHHH :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine planar du har! Det kjem nok til å gå kjempefint, skal du sjå :)

Kjempglad i deg, bestisen min! :hjerte:

Kjekt med planar, hadde blitt enda bedre om eg hadde klart å gjennomføra planane...

Kjempeglad i deg og snuppelino!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg fått svar frå SiA, angåande hybel!! :hoppe:

Menne... svaret ligge på Sotra.......  :overrasket:  Så eg får ikkje vite kor eg kan få bu før mamma har videresendt svaret.... AAAAHHHHHH  :klaske:

Kan ho ikkje opna brevet då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ho ikkje opna brevet då?

Jo, det kan ho. Men då må ho betala ny porto for å senda brevet til meg. Hvis ho ikkje åpna det så kan ho senda det på samme porto (trur eg). Hvis eg har fått tildelt hybel så har dei sendt ein kontrakt som eg må skriva under på og senda tilbake. I følge V så var konvolutten tjukk og tung, så der er nok ein kontrakt inni.

Eg er berre så fryktelig nyskjerrig!! :ler:

Vil veta om eg skal ta den hybelen eller om eg må virkelig setta i gang og leita..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg skal i bryllup 2. september!!!! :hoppe:

Ei venninne heimefra skal gifte seg! Dei forlova seg på julafto, og no har de bestemt dato. Gleder meg! Det er så kjekt med bryllup!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du veit kem det er, men det er ikkje AM... Men eg ventar på bryllup der og. Etter det ho har fortalt meg er det berre økonomien som stoppar dei... ;) Nei, det er B hvis det seier deg nåke..

Ingen brev i dag nei, så det kjem vel på mandag..

Men eg fekk endeleg fjernkontrollen til mp3-spelaren min i dag!! :hoppe: Bestilte den i begynnelsen av januar, men når eg purra på dei tidlegare i veko hadde dele-lageret aldri fått e-posten min.. Sjøl om eg veksla iallefall 4 mail med butikken!!!!! Tullinga!! Men no fekk eg altså direkte kontakt med dele-lageret og då ordna alt seg, så no blir det musikk på skulevegen igjen!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, ho er ikkje så liten lenger nei. Dessuten er ho faktisk berre årsmodellen etter deg.. ;)

Ho skal gifta seg ja! Eg klare ikkje heilt å sjå det for meg egentlig.. Har ikkje heilt vendt meg til tanken på som du seier, at vesle B skal gifta seg :) Men det er uansett kjempekjekt!! I jula når eg besøkte ho snakka ho om ein tomt dei hadde som dei muligens sku begynna å bygga på!! Så det ser ut for at folk rundt meg begynner å bli voksen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeij!! Eg har fått tilbud om hybel! Eller dublett rettare sagt.. Det høres veldig lovande ut når eg lese om hybelen på nettet.

Eg hadde egentlig et håp om å kunne gå litt ned i pris, men det er jo ikkje heilt uoverkommelig pris på denne. Og det er jo i det området eg hadde satt som førsteprioritet og det er jo bra. Eg trur kanskje eg håpte litt på ein dublett og.. Når detn då på toppen av det heile er eget bad til hyblane er det vel ikkje så mykje å tenka på. Då er det vel berre å skriva under på kontrakten og forbereda meg på å flytta :)

Men likavel føle eg meg litt usikker på om eg skal ta hybelen... Men eg klare ikkje heilt setta fingen på ka som skurre.. :roll:

Endret av silvius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...