Gå til innhold

Silvusvås


silvius

Anbefalte innlegg

Så lenge den bare var på størrelse med ei rotta så...for hvis den ligna på ei rotta, så vil ikkje eg si det var ein søt hund ihvertfall... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Eg skal faktisk besøke tre rotter neste helg, i tillegg til dei eg er tante til :grine2:

Dei tre tantebarna mine har ei rotte kvar... Rottene er ikkje så store enda, men likevel... :grøss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikkje favorittdyret mitt heller. Men eg har liksom ikkje nåke imot dei, så lenge eg slepp å vera ani halen...

Endret av silvius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkje favorittdyret mitt heller. Eg har liksom ikkje nåke imot dei, så lenge eg slepp å vera ani halen...

Skjønne eg veldig godt. Men eg ville nok ikkje likt å vært ani føttene eller pelsen heller eg...(har eg dekka heile dyret då...?...:ler2:)

Men like edderkopper enda mindre da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamster er fine dyr! Savner Embla.... :tristbla:

Snuten da, ~Capricorn~? Eller tunga, går det greit hvis rotta slikke på hånda di f.eks.? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamster er fine dyr! Savner Embla....  :tristbla:

Snuten da, ~Capricorn~? Eller tunga, går det greit hvis rotta slikke på hånda di f.eks.?  ;)

Usj... :overrasket:

:erter:

Helst ikkje liksom... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

For et fantastisk vær det er i dag!! Sol fra nesten skyfri himmel!!

Eg var lys våken når eg våkna i dag! Formen er heilt på topp!! :hoppe:

No skal eg på pub og treffe Brann Brataljonen Bergen!! Iallefall nåken av dei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg skulle vaska badet no, og kom plutselig på at eg hadde kasta noen av vaskefillene sist eg vaska (og har selvfølgelig glemt å kjøpa nye..)

Men så trodde eg at eg kanskje hadde noen som lå gjømt bak vaskebøtta...og når eg sku flytta litt på bøtta for å sjekke...

...så var det ein STOOOOOR EDDERKOPP på bøtta....!!!!!!!

:sjokkbla: :hår: :grine::overrasket::tristbla:

Kan bare glemma at eg vaske noe som helst i dag då!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heldiggrisen som skal på Brannkamp i dette herlige vêret! :-D

Heiaheiaheia! :hjerte:

:hoppe: Åsså vant de!! :hoppe:

JA!! :hoppe: Gårsdagen var heilt fantastisk!!

Nydelig solskinn og fantastisk stemning!! Når vi endelig fant ein pub som var åpen, og villig til å huse sjauende bergensere, sto stemningen i taket.

Den puben som vi har fått beskjed om å bruke åpna selvfølgelig kl 16, og det er jo litt synd når bussen var her i 11-tida...

Men vi endte til slutt opp på den puben. Nåkke visse Start-supportere likte dårlig, for det var jo "deira" pub.. Etter litt om og men og fram og tilbake vart det godtatt at vi var der. Og resten av tida gjekk med til å overdøve Startsangene med Brannsanger :sjarmor: Brann var jo så klart suverent overlegen :Nikke:

I løpet av dagen klarte eg å gå på meg ei svæææær vannblemma under foten. Av alle plasser... Fremst på puta, der tærne begynner. Og når eg var komt meg halvveis heim gjekk det hol på den!!! AAAAAAAOOOOOOOOOOO!!!!!!!! :grine: Det var j***** ubehagelig, og ganske vondt! Så eg gjekk og halta halve veien. Klarer ikkje gå skikkelig på foten i dag heller. :icon_neutral:

Men heldigvis gjekk det berre eit lite hol i eine sida, sånn at huden fortsatt er på plass, så det går vel fort over.... :icon_razz:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skulle vaska badet no, og kom plutselig på at eg hadde kasta noen av vaskefillene sist eg vaska (og har selvfølgelig glemt å kjøpa nye..)

Men så trodde eg at eg kanskje hadde noen som lå gjømt bak vaskebøtta...og når eg sku flytta litt på bøtta for å sjekke...

...så var det ein STOOOOOR EDDERKOPP på bøtta....!!!!!!!

:sjokkbla:  :hår:  :grine:  :overrasket::tristbla:

Kan bare glemma at eg vaske noe som helst i dag då!!

*grøss* så fælt!!! :sjokkert: Den hadde ikkje fått eit langt liv hvis den hadde vore hos meg... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada, eg har det flott eg!!

Kom plutselig på at det nærmer seg avreise eg og. Og då fekk eg plutselig masse å gjera :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...