Gå til innhold

Silvusvås


silvius

Anbefalte innlegg

Jajamensan.

Då er juleferien min nesten ferdig. Hadde planer om å reise heim i dag, men det vart kino istedenfor :fnise: Såg Avatar med dei 3 eldste tantebarna mine. Ein film vi likte godt alle sammen. Har sansen for eventyrfilma ja.

No har eg vore på besøk hos søstera mi siden onsdag. Reiser heim i måro, og tar niesene mine med meg. Ho eldsta skal vera hos meg til over nyttår.

Har hatt ei veldig koselig julefeiring. Men har slete med å finna den heilt store julestemninga.. Ei jul litt utenom det vanlige veit du ;)

Har fått masse fint og nyttig. Gleder meg til å komme på plass i leiligheten og vise fram alt eg har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herrlighet!! Har eg ikkje vore innom her sida i sommar!?!??! :dåne: jaja.. då får eg være litt tidlig ute og ønske deg godt nytt år då! :fnise:

Korleis går det med flytting i eiga leilighet forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Innom med eit lite spor! :)

Kjipt med namnet ditt... Kven er det som har fått baby? Nokon eg kjenner?

Når flyttar du? Eg hjelper så gjerne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Loevinna! Koselig å "sjå" deg igjen :) Godt å vite at det er flere som ikkje er så aktive på KG lenger.

Det er den kommande husvertinna mi som har fått baby Linn3c, hvis du huskar kem det er ;)

Fekk mld av henne rundt nyttår. Der sto det at dei sjøl ikkje kom i hus før slutten av januar, så då vert ikkje leiligheten ferdig før i slutten av februar. Men mykje kan skje på den tid, så eg begynner nesten å miste trua på at det i det hele tatt kjem til å skje...

Eg vil flytte no!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikkje noko som heiter at man gjerne må erfare ting sjølv? :sjenert: Men eg skjønar reaksjonen din. Det er jo søstra di.. Men er det lov å få et lite hint om kor gammal du er igjen..? for det har eg jo sjølvsagt gløymt, og sikkert spurt om hundre og ørten gongar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, selvfølgelig må ho få finne ut av dette sjølv. Eg måtte berre få ut litt damp!! ;)

Siden det er ein lokal gutt så er det ikkje så mange eg føler eg kan snakke med det om... Derfor er det godt å ha KG.

Snakka litt med ei venninne i går då, og fekk sagt det eg meiner og fekk respons på det. Ho veit kem begge er, men kjem ikkje til seie det vidare. Hjalp litt på, sjølv om inntrykket av han er det samme :)

Eg er 28 år :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...