Gå til innhold

Silvusvås


silvius

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Så var et nytt barnehageår i gang.

I forrige veke syns eg det var heilt greit å være tilbake. Men denne veka var det vanskelig å starte på! Men det er først denne veka at eg er tilbake i min egen stilling, så det blir vel bedre etter kvart. I dag hadde vi planleggingsdag.

Hadde kanskje gått greit hvis eg ikkje hadde vært småforkjøla. Litt vondt i hodet, klør litt i halsen. Ikkje nok til at eg kan holde meg heime, men angrer når eg har komt meg på jobb. Jaja, har ein stilling som ikkje er så fysisk utfordrande så det skal vel gå greit.

Det har jo skjedd litt siden sist da. Har jo tross alt hatt 4 veker ferie!

Tilbragte ei veke på Geilo og hos ein onkel sammen med søstera mi og nevøen min. Veldig greit det. Kunne godt hatt bedre vær, men heilt greit.

Vi har vært i bjørneparken på Flå, ein koselig liten park. Med trykk på liten, for vi var fort ferdig med parken. :ler: Men nå har eg sett bjørner på nært hold!! :D

I månedsskiftet juli/august var vi i Mummidalen!! :hoppe:

Det var kjekkare. For min del hadde det holdt med ein dag, men min nevø på 3 år storkoste seg. Har maaaaasse kosebilder med alle mummi-figurane!! Skjønningen :rødme:

Eg har og vært litt sosial i ferien. Skulle helst vært litt meir sosial. Men til meg å være er det veldig bra. Skal til og med på besøk til ei venninne på onsdag ;)

Ho er visst gravid, så eg skal dra med meg masse strikkeoppskrifter og høre med henne ka eg skal strikke til henne.

Må visst finne noke blått eg kan strikke og, men den terminen er 2 veker etter den eg fekk høre om i går, så kanskje den må vente litt..

Masse håndarbeid til høstkvelder med andre ord. *gleder meg*

I tillegg til at eg har et dukkeklær-prosjekt på gang og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har forresten meir og meir lyst til å flytte.

Forferdelig kjipt å bu heime hos mamma og pappa :(

Holder stadig utkikk etter bolig å kjøpe, men det er ganske stille på markedet her for tida. Trur nesten eg må finne meg noke å leige så lenge.

Men det er ikkje så lett når eg ikkje veit ka eg gjer om 6 mnd...

Skal alltids finne meg ein jobb, og når ting er så usikkert er det ikkje berre berre å flytte for så å risikere å flytte igjen etter et halvt år. Da er det nok bedre å leige enn å eige. Men eg vil så gjerne ha ein plass som eg MIN. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har fått tilbud om å leige ein leilighet!! :hoppe:

Einaste negative er at huset ikkje er ferdig bygd enda.... :(

Eg uttrykte min frustrasjon til venninna mi som eg var hos tidlegare i veka. Og ho seie "kan du ikkje berre finna deg ein plass å leiga i mellomtida da?"

"jo" svarte eg "veit du om noken som har ein leilighet da?" sånn lettare ironisk og oppgitt for eg veit ikkje om noken.

"VI" sa ho då! Sist eg snakka med ho skulle broren bu i den leiligheten. Men no skal dei visst laga til ein hybel i kjellaren som han skal bu i. Så då er leiligheten ledig!!! :biggrin:

70 kvardrat, 2 soverom, 6500,- i mnd. Det er jo ikkje å forakte! Ho meine prisen egentlig var i meste laget, men eg trur ikkje det er så ille. Det er jo ein heilt ny leilighet!

Eg sa ikkje ja der og da. Men tanken på å bu der blir meir og meir positiv! Trur eg må sei at eg definitivt er interessert.

Huset er forhåpentligvis ferdig til jul. Litt usikkert for dei gjer det meste sjøl. Mannen hennar sa at leiligheten kom til å vera ferdig då og, men venninna mi var ikkje fullt så optimistisk..

Men ho sku holda meg oppdatert.

Til jul/utpå nyåret har eg kanskje flytta!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er leiligheten reservert :hoppe:

Og kvitevarene som er verdt å ta vare på etter at søs pussa opp kjøkkenet :biggrin:

Veit ikkje om dei hadde noke brukande, men eg har iallefall sagt at dei ikkje må kaste det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Koselig at du stikk innom dreia! :vinke:

Syns det er så greit å skrive dialekt her i dagboka. I andre bøker blir det som regel bokmål, bortsett fra hvis andre skriv nynorsk da ;)

Skreiv meir bokmål før, men no når eg jobba i ein nynorskkommune og må skrive nynorsk på jobb og så blir det liksom naturlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig sliten for tida.

Har vitaminer som eg skal ta, men eg kjem jo aldri på det! Skal takast med mat, sikkert ikkje krise om eg kjem på det litt seint. Prøver å lage meg ei rutine med at eg tar den med lunsj, men så langt har eg ikkje fått det til. Har den fortatt i lomma...

Hvis eg noken gong må gå på piller må eg sikkert ha alarm på for å huske det. Måtte sikkert hatt dosett og :ler:

I morgen skal eg på kurs om epilepsi. Gleder meg i grunnen. Jobbar med et barn med diagnosen, men kan ikkje så veldig mykje om det så det skal bli spennande.

Til helga skal eg være sosial igjen. Skal på besøk til ei venninne som eg ikkje har sett siden jul! MÅ bli flinkare til å besøke henne! Men rundt jul kan eg jo endelig invitere folk på besøk til meg og ;)

Jul ja, må nesten begynne å tenke på jul snart :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hmm.. liker ikkje heilt at KG har blitt så likt andre forum. Likte at det skilte seg litt ut.

Men men, blir vel vant til dette og :)

Skal egentlig skrive oppgave no, men eig fortsatt ikkje motivasjon! Det er forferdelig kjipt egentlig, for eg har så lyst å bli ferdig og gjere et godt arbeid!

I sommar og tidligare i høst tenkte eg mykje på koss eg sku klara meg med berre 60% jobb etter jul. Men no ser eg faktisk fram til det!!

Eig ikkje overskudd til å gjere fornuftige ting når eg har komt heim frå jobb.. Blir stort sett til at eg sitt på nettet.. Men for all del, eg kjem garantert til å jobbe meir enn 60%, men det kan kanskje vera godt å bestemma hvilke dager eg vil jobbe ekstra og ikkje :)

Nei, no kjenner eg at eg har litt energi. Eg får hive meg i oppgavo :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Planer for helga;

skifte dekk på bilen

Og faktisk ingenting anna!!!! :nigo:

Ein heilt vanvittig deilig følelse! Har ingen oppgaver hengande over meg!!

Hadde trudd at eg skulle hjelpa pappa med å legga meir parkett, men når eg kom heim så var dei reist på tur :)

Det vil sei at eg skal sova til eg er utkvilt og litt til i måro. Eta ein god frokost ein gang utpå formiddagen ;) skifta dekk og ellers berre bruka dagen til akkurat det eg vil!

Men no tusler eg i seng :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:nissegutt:

No er det vel lov å begynne å planlegge jula litt?

Syns eg har vært flink som har venta såå lenge!! :)

Veit ikkje heilt om eg gleder meg eller gruer meg til jul i år.

For første gang skal mamma og pappa feire jul heimefra! :sjokk: Dei skal på besøk til bror min som bur litt lenger sør på vestlandet. Eg vil tru at eg velkommen eg og, men har ikkje snakka med bror min om det så eg aner ikkje.

Kan alltids reise til søstera mi og hennas familie, kjem nok ikkje til å sitta åleine på julaften for å sei det sånn. SøsV har det jo på samme måten, i tillegg til at nevøen min for første gang skal feire jul med pappaen sin i år.

Men men, den tid den sorg.

Begynner iallefall med julegavelisten eg. Har ikkje funnet ut ka eg skal kjøpe, men må ha ein plass å samle tankane.

Mamma

Pappa

Bror og svigerinne

NevøKr

SøsR og svoger

NieseT

NieseS

NevøKe

SøsV

NevøE

onkelE

Linn3c og mannen

H

E

VenninneK

OK

S

Lurer kvart år på om det er i år eg skal gå over til å berre gje gaver til ungane til venner og ikkje til vennane mine, men det er jo allerede redusert til 2 venninner så det blir vel ikkje i år heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kom plutselig på i dag at eg kjøpte jo presang til søsR i sommar :)

Mamma - sukkerfri konfektsjokolade og?

Pappa - ?

Bror og svigerinne - ? noke til huset? endelig har dei plass og oversikt over ka dei treng ;)

NevøKr - ? (alternativt kan han få Eliasgenseren eg holde på å strikka)

SøsR og svoger - knivsett og skål til krumkaker hvis vi finner

NieseT - kalender og ? fordelen med desse tre søte er at dei alltid har ei laaang liste å velge fra :ler:

NieseS - kalender og ?

NevøKe - kalender og ?

SøsV - ? muligens øredobber..

NevøE - lego? klær?

onkelE - sukkerfri konfektsjokolade og?

Linn3c og mannen - ?

H - ? skulle fått ein kaptein Sabeltann-genser, men eg rekk ikkje å strikka den til jul så det får bli ein utpå-nyåret-gave

E - ?

VenninneK - kinesisk lykkearmbånd (som eg trudde eg hadde gitt allerede...)

OK - musikk?

S - perler?

Har fått samla tankane litt no. Skal på julegaveshopping med søsV i måro så eg måtte oppdatera meg litt for å ha noke å gå etter :)

Veit ikkje heilt om eg gleder meg mest til handlinga eller til pinnekjøttet vi skal fortæra i løpet av turen :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

No har eg leita lenge etter små små pepperkakeformer. Men dei som er i butikkane no er for store til det eg skal bruke dei til. Men så kom eg over denne svenske nettsida, som ikkje berre hadde dei formene eg var på jakt etter, men mange fleire!!! Så då måtte eg legga inn ein bestilling :nigo:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets første julegaveshopping er unnagjort med et strålende resultat! Kortet har virkelig fått kjørt seg i dag :ler:

Mamma - sukkerfri konfektsjokolade og lysestake

Pappa - ?

Bror og svigerinne - sausepanne med stativ under til telys for å holde den varm, eller ildfaste former, butikken var stengt når vi kom dit

NevøKr - klær

SøsR og svoger - knivsett og skål til krumkaker som vi sliter veldig med å finne..

NieseT - kalender, parfyme og spill på deling til alle 3

NieseS - kalender og hettegenser

NevøKe - kalender og joggebukse

SøsV - ? muligens øredobber..

NevøE - mummitroll-glass kjempefine! Måtte kjøpe til meg sjøl og ;)

onkelE - sukkerfri konfektsjokolade og?

Linn3c og mannen - ? her er eg heilt blank enda

H

E

VenninneK - kinesisk lykkearmbånd (som eg trudde eg hadde gitt allerede...)

OK - spill og cd

S - perler opp og ned i mente ;)

Godt fornøyd med dagens fangst ja! Det er vel strengt tatt berre 2 av dei som er igjen eg slit med. Dei andre veit eg stort sett ka eg skal kjøpe til, men har ikkje fått tak i det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Mamma - sukkerfri konfektsjokolade og lysestake

Pappa - snille barn :ler:

Bror og svigerinne - sausevarmer

NevøKr - klær

SøsR og svoger - knivsett trur vi gjer sånn. Skål til krumkaker har vi bedt mamma å sjå etter i Praha rundt nyttår.. Har vært innom alle fretex-butikkane i omegn utan hell :(

NieseT - kalender, parfyme og spill på deling til alle 3

NieseS - kalender og hettegenser

NevøKe - kalender og joggebukse

SøsV - ? muligens øredobber..

NevøE - mummitroll-glass

onkelE - sukkerfri konfektsjokolade og?

Linn3c og mannen - ? her er eg heilt blank enda

H

E

VenninneK - kinesisk lykkearmbånd (som eg trudde eg hadde gitt allerede...)

OK - spill og cd

S - perler opp og ned i mente ;)

Pappa er, som alltid, det store problemet. Får høre med søsR om ho har et godt forslag. Kjem nok til å kjøpe "snille barn" til han, men føler eg trenge noke "skikkelig" og liksom..

Ellers så har eg fått 3 feriedagar i kommande veke så då blir det mykje julegreier på meg.

Reiser til søsR på tirsdag og tenkte eg sku få kjøpt iallefall pakke til søsV på vei ut der. Eg og søs skal lage masse julekort og julekaker tenkte vi :hoppe:

Godt å vera omtrent ferdig! Hadde ikkje gjort meg noke om eg hadde blitt ferdig til desember nei..

I dag har eg baka 2 sortar julekaker, mens V&E har laga pepperkaker, så vi er snart halvvegs i julekakene og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma - sukkerfri konfektsjokolade og lysestake

Pappa - snille barn :ler:

Bror og svigerinne - sausevarmer

NevøKr - klær

SøsR og svoger - knivsett

NieseT - kalender, parfyme og spill på deling til alle 3

NieseS - kalender og hettegenser

NevøKe - kalender og joggebukse

SøsV - øredobber og telysestaker som passer perfekt til fin-serviset

NevøE - mummitroll-glass

onkelE - sukkerfri konfektsjokolade og t-skjorter

Linn3c og mannen

H

E

VenninneK - kinesisk lykkearmbånd (som eg trudde eg hadde gitt allerede...)

OK - spill og cd

S - perler opp og ned i mente ;)

Fekk handla litt på vei til søs på tirsdag ja.

No gjenstår berre pappa sin presang. :sjarmor:

Eg og søs har baka 5 kakesorter i går og i dag. Nevøen min held no på med kakemenn og søs held på med den 7. kakesorten mens eg tar meg ein kvil.

Familien skal etter alt å dømme ut ein tur i ettermiddag og då skal eg setta meg ned med oppgavo... Kan ikkje sei eg gler meg til det, men det må bli gjort. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hmm.. No har eg vore sjuk i mange dagar. Men likevel har eg ikkje klart å skrive noke her.

Var heilt fin på mandag. Natt til tirsdag våkna eg og fraus noke heilt forferdelig. Sto opp til vanlig tid, kledde meg og åt frokost, var ikkje heilt i strøk, men tenkte eg sku prøva meg på jobb likevel. Vi skulle jo ha julelunsj og greier.

På vei til bilen vart eg så svimmel. Det var liksom som det danna seg ei bobla inni hodet etterkvart som tida gjekk.

Kom meg no på jobb. Hadde litt kontortid på starten av dagen. Snakka litt med ein kollega som og satt å jobba med noke. Etter ein halvtime måtte eg legga inn årene og gjekk heim. Når eg kom heim så hadde eg jo 39 i feber, så eg gjekk rett å la meg igjen.

Resten av dagen var heilt lik. Knaska på febernedsettande, som hjalp ei lita stund og så var feberen på plass igjen. Låg og duppa på sofaen resten av dagen. Mamma var innom apoteket og fiksa Tamiflu til meg. For sikkerhetsskyld.

Dagen etter var eg feberfri, men fortsatt vondt i hode og hals og svimmel så lenge eg var på beina. Gjekk heilt fint når eg satt i ro. Og sånn gjekk no dagane. Eg holdt meg heima resten av veko. Sjøl om eg sikkert hadde klart å gå på jobb både torsdag og fredag. Men ettersom dagen gjekk så vart eg meir og meir sikker på at eg hadde gjort ret i å bli heima. Når ein er litt svimmel så er det ikkje det beste å sprina etter småtroll heile dagen..

I går var eg på besøk hos ei venninna. I snøveret ja. Brukte berre 2,5 time istedenfor 1,5 time på å komma meg heim igjen.

I dag er det ein rolig dag igjen. Og i måro er eg nok klar for jobb igjen. Skal treffa ei venninna etter jobb og.

2 dagar på jobb neste veke. Livet er herlig!

Gleder meg sånn til jul no!!! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Ei venninne av meg har fått baby i dag. Berre flott det selvfølgelig :) misforstå meg rett. Men eg må berre sukke litt for navnevalget. Som selvfølgelig er det eg hadde sett for meg å bruke på ein framtidig sønn :(

Falt pladask for det navnet for omtrent 14 år siden, og siden det har eg alltid tenkt at hvis eg får ein sønn så skal han heite det.

Men no spørs det, kjem jo selvfølgelig an på kor nære venner vi vil være på den tida. I tillegg er det et navn som virker som er veldig populært for tida. Veit iallefall om ein del små som heiter det. Og då er det ikkje så veldig attraktivt for meg lenger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...