Gå til innhold

Silvusvås


silvius

Anbefalte innlegg

Det er sant det, for henne betyr det ikkje så mykje ka dag det blir :)

Men for min del vil eg komme på torsdag for på fredag reiser eg til Sandnes, i bursdagsbesøk til min nevø som blir ett år i morgen.

Gleder meg til å komme meg vekk litt. Bo på hotell og greier. Eg skal kjøre ned og. Spent på koss det går. Kjører rett fra jobb på fredag, og tar med meg min nevø og søster.

No har eg reinstallert maskina mi. IGJEN..

Satt i heile går og oppdaterte alt mulig. Har fått installert et nyare skriveprogram og, så no går det kanskje an å bruke maskina igjen. Men hvis ho begynner å slå seg vrang igjen så gidd eg ikkje å fiksa ho fleire ganger!

Hadde sett for meg at eg skulle kjøpa ny maskin, stasjonær, når eg ein gang blir stor og får meg ein plass å bu. Men no blir det kanskje ei ny bærbar.

Skal gje denne ein sjanse til.

I dag blir det skulejobbing. Har avtale med ei eg studerer med at vi skal ha lest ferdig ei bok og skrevet notater til den til i morgen. Eg har berre ett kapittel igjen så det skal gå bra. Berre eg ikkje blir sittande her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Vi (eg, søsV og nevøE) skal etter all sannsynlighet til Mummidalen i sommer!!! :biggrin:

Sitter og prøver å sette sammen ei reise til oss. Fant ein pakke med båt tur/retur Stockholm-Åbo (nattseilinger) ei overnatting på hotell i Finland og 2 dager i Mummidalen.

Har funnet to alternativer til fly Bergen-Stockholm. Så no er venter eg berre på å klarere det med søs og at lønninga skal komme inn på konto sånn at vi kan bestille :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje mykje aktivitet her for tida. Eg orkar ikkje sette meg ned for å komponere et innlegg. Det hadde nok ikkje tatt så lang tid, men det er skikkelig tiltak å begynne.

Er veldig sliten for tida. I dag var første dag på aldri så lenge eg har våkna og vært sånn noken lunde opplagt. Men så sov eg jo nesten i 12 timer og da.

Var heilt kake i går kveld, la meg kl 22. Våkna når V og E sto opp kvart på 9 men sovna igjen, og våkna litt over 10 igjen :)

Veldig deilig.

No er det berre 2 og ein halv dag på jobb så er det masse fri.

Gleeeeeeeeeeder meg til påskeferie!!

Har blitt invitert til søsR til helga igjen, dei ville spela spel. Har til no sagt at eg ikkje vil. Men hvis eg får ha huset for meg sjøl og sova til eg er utkvilt på både torsdag og fredag så går det kanskje.

Hadde jo vært kjekt å besøke dei igjen. Var der forrige helg, så det er ingen krise. Men likevel. Alltid kjekt å være der :)

Denne veka skal eg jobba "på andre sida av huset", på ein småbarnsavdeling. Sjelden eg er på den sida, så eg kjenner ikkje ungane så godt så det skal bli spennande. Kanskje lika greit å være der litt så det er fare for at eg skal bli litt kjent med dei.

Ellers er det lite som skjer for tida. Hus-prosjektet mitt er lagt på is for denne gang. Var innom banken ein dag for å høre kor masse eg kunne få i lån. Men det var ikkje positive svar å få. Med studielån og billån og heile pakken.

Med ein million i lån ville eg etter deira beregningar gått 4000 i minus i måneden...... :(

Får sjå no etter lønnsaukinga koss ståa er då. Eg får jo meir lønn for det faget eg tar no og. Trur eg tjener 10.000 meir i året med 30 ekstra studiepoeng, hvis eg ikkje tar heilt feil. Bank-dama sa noke med at eg måtte gå opp 30.000 i lønn eller finna meg ein rik mann... Ser ut for at eg må gå opp i lønn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeferie!! :hoppe:

Omsider vart det ferie. Slitsom dag på jobb i dag. Har jo tross alt jobba i 3 timer!! ;) Vi var 3 barn (+ 3 av personalets som ikkje går i barnehagen) og 5 voksne mellom og 10, 4 voksne mellom 10 og 11 og 3 voksne, på 2 barn mellom 11 og 12 :ler:

Vi hadde det fryktelig travelt for å si det sånn.

No har eg og E spist lunsj, så skulle eg berre sjå reprisen på H&A og så skulle vi gå og handle. Men pjokken sovna i stolen her, så det blir visst ikkje med det første :hihi:

Gleder meg ikkje til å handle på den mest travle tida, men aner ikkje ka vi skal ha til middag, så eg tenkte at søs kunne hjelpa oss å handle når ho er ferdig på jobb kl 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var påsken ferdig.. :(

Har hatt ein fin ferie, men skulle veldig gjerne sett at den var lengre!

Dagane har gått så alt for fort. Torsdag gjorde eg veldig lite. Sov lenge og hadde ein veldig avslappa dag. Det hjalp veldig på!

Fredag reiste vi til søsR, spelte spel heile helga. Kjempekos! Angrer ikkje på at eg blei med, men skulle helst sett at eg hadde fleire daga heima før det er jobb igjen.

Skal egentlig ikkje på skule i måro, men trur eg må gå til den tida eg skulle gått og bruke resten av dagen til å lese. Merkelig nok fekk eg ikkje lest det eg skulle i påsken! Hadde eg aldri trudd :roll:

Ikkje har eg fått scrappa noke heller. Trur eg skal ta et tak no. Skreiv ut noken bilder tidligare i dag, kanskje eg skal scrappe dei no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuud så effektiv eg er!!

Dei to siste dagane har eg berre sløva i stolen etter jobb.

Bedre blir det nok ikkje heller.

Godt eg har helga for meg sjøl. Så sant søs held seg vekke vel å merke. Nevøen min er hos sin far, mamma og pappa er på påsketur og kjem heim på søndag.

Og eg har masse eg må lesa og skriva sammendrag av til mandag! Skulle jo lesa masse i påsken, men det vart jo ingenting av. Men eg skal få gjort masse i helga!

Trur eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg fekk et veldig spennande jobboppdrag av sjefen i dag. :hoppe:

2 timar i veka skal eg heim til ein gutt (? trur eg?) på ett år som er synshemma.

Har minimal erfaring med synshemming, men tar denne utfordringa med stor glede! :smilorange:

Skal i møte med foreldre og PPT om ei veke. Tenk så fin anledning eg har til å lære meir om dette området no då!

Merka at tankane mine kverna godt om ka eg kan hjelpe med rett etter eg hadde fått oppdraget. Men eg reknar med å få opplæring og oppfølging av fagpersonell.

Gler meg til å treffe vedkommande :)

Lurer på hvilken grad av synshemming han har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hmm.... Masse ledige stillingar som støttepedagog i Bergen kommune til høsten... Berre i Laksevåg bydel var det 3 faste 100% stillingar!

Søke - ikkje søke .....

Dette må vurderes nøye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må berre lime inn et sitat som ein tidligare studiekamerat skreiv på andletsboka.

"Da det første spedbarnet lo for aller første gang, sprakk latteren i en million små biter, og alle disse bitene begynte å fare vilt omkring. Det var på den måten at alvene ble til." :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg komponert søknad på stilling som støttepedagog på Laksevåg..

Har ikkje sendt den inn enda, men ligg lagra, nesten klar til innsending.

Føler eg må informere styrar før eg sender den inn. Må spørre om eg kan sette ho opp som referanse.

Frykter egentlig for ka ho vil sei. Men eg kan jo ikkje berre tenke på dei. Det er jo eit mykje bedre tilbud på Laksevåg!

Kanskje innser kommunen at dei må gje meg 100% fast hvis dei vil beholda meg og ;) Sånn at eg virkelig får problem med å velge..

Men alt dette er langt fram i tid! Ikkje sikkert eg får tilbud frå hverken eine eller andre parten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Sjefen min fekk litt panikk når eg sa at eg vurderte å søka ny jobb i dag.

Ho skulle ringa til personalkontoret og purre på dei om at eg bør få tilbud om 100% fast her i kommunen ;)

Men eg forsto jo når eg snakka med ho andre som er støttepedagog i barnehagen koffor sjefen fekk sånn panikk då.

For min kollega har sagt opp! Ho blir i jobben ut mai, og så blir ho og mannen fosterforeldre!

Dei sliter jo nok med å få inn folk i denne stillingen så eg forstår godt at ho fekk panikk då ja. :ler:

Så no spørs det ka det blir til med jobb.

Fekk forresten spørsmål om å ta over oppgavene til ped.lederen min ei vekes tid. Ho er sjukemeldt. Er spent på om ho kjem tilbake, siden ho berre har 2 mnd igjen før ho går ut i mamma-permisjon. Men eg veit jo ikkje koffor ho er sjukemeldt då, kan jo hende det ikkje har noke med svangerskapet å gjera!

Litt skeptisk til jobben, men det skal vel gå for ein kortare periode. Men kjenner eg desse folka rett så blir den korte perioden forlenga. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg hatt to dager der eg har sovet litt ekstra. Deilig! I går var det riktignok ikkje meininga at eg skulle sove så lenge, eg skulle litt tidlig opp og lese, siden eg droppa skulen. Men sov visst litt lenge likevel :sjenert:

I dag skal eg ikkje på jobb fordi eg skal på skulen og ete lunsj før siste timen. Som ein slags avslutningslunsj med klassen.

Vi har et par eksamensforberedande dager no. Ingen undervisning.

Men det er altså såååååå deilig å kunne sove liiiitt lenge og ha huset for meg sjøl og berre dulle og dalle til eg skal gå. Skal forresten straks gå, måtte berre sjekke litt mail og nyheter først.

Og været, usikker på om eg skal ta ned markisene eller ikkje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst ikkje fortalt det siste innen jobbfront.

Eg var på tur med 11 unger på onsdag. På vei tilbake til barnehagen ringte sjefen til meg; eg måtte ringa ho på personalkontoret med ein gang, ho ville snakka med meg.

Det var visst veldig viktig at eg ringte opp igjen, for når eg kom tilbake til barnehagen kom så og sei alle bort til meg og sa at sjefen hadde spurt etter meg. Hey hey, forventningane bygde seg opp selvfølgelig. Dei få som veit at eg vurderer å søka meine jo og at no kom jobbtilbudet!

Så eg ringte eg, måtte 4 forsøk og 2 timar til før eg fekk tak i ho. Lettare nærvøs. Skal eg takke ja til 100% der ute eller vil eg til byn? I mellomtida så var det jo enda fleire som såg at eg satt litt på pinnar og eg måtte jo sei at eg måtte ta ein telefon. Så eg fortalte til fleire at eg hadde funnet desse stillingane.

Fekk tak i personal-dama til slutt. Og ho begynte å snakke om at ho hadde ei som skulle på attføring og ville gå sosionom-studiet. :klø:

Okey........ Skal eg overta hennas jobb då? tenkte eg. :vetikke:

Neida. Ho hadde fortalt denne dama, som såg for seg å jobba litt innanfor det som eg gjer, at eg hadde ein anna vinkling på utdanning. Så ho lurte på om ho kunne gje denne dama mitt telefonnummer??

:hakeslepp:

Det var jo ikkje DET ho skulle spørre meg om.

Fy søren så skuffa eg vart! Og alle dei andre eg hadde fortalt dette til.

Så ho eg snakka mest med, som var på avdeling med meg denne dagen, var skjønt enig med meg at NO søke eg. Så kan heimkommunen min berre ha det så godt hvis dei ikkje vil tilby meg større stilling.

Når eg kjem heim igjen så skal eg skriva søknaden ferdig og senda den.

Er jo litt nysgjerrig på kor sterkt eg stille til ein ny stilling og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er søknaden sendt!

Høres nesten ut på styreren min at det kan bli 100% her i kommunen. Men eg har ikkje hørt noke og i dag er søknadsfrist, så eg lot ikkje denne sjansen gå fra meg og sendte inn søknaden tidlegare i dag.

Litt skummelt egentlig... Tenk om eg skal få meg ny jobb?!?

Flytte og greier. (flyttinga er det egentlig ingenting i veien med. og uansett kor eg får fast stilling (for ja, eg er sikker på at eg får fast stilling ein eller anna plass til høsten :ler: ) så kjem eg til å flytta)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eksamen overstått.

Med greit resultat trur eg. Hadde god følelse første del av eksamen i dag, så dalte det litt for eg klarte ikkje heilt å få ut alt eg ville. Men så steig det igjen når eg snakka med dei andre i klassen etterpå og dei som hadde skrevet samme oppgave som meg hadde gjort mykje likt :)

No er eg heilt tom.

Hadde meg ein lur tidligare i dag, og brukte ein time på å våkne!!! Slumra lenge før eg klarte å stå opp igjen. Så eg er jo heilt ødelagt no!

Hadde det ikkje vært for at eg MÅ ha med meg tv2-kvelden så hadde det vært rett i loppekassen no.

Tenk om eg hadde hatt fri i morgen! Er ikkje heilt i form, men ikkje dårlig nok til å ringa og sei eg er sjuk.

Er jo fri på torsdag og fredag så eg klarer meg vel.

Guuuud som eg gleder meg til torsdag! Men og til i morgen kl 16.30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tenk at eg grua meg litt til å gå på personalfesten i dag!

har jo akkurat komt heim jo! Og eg er edru!!!

Har storkost meg! Ein herlig gjeng eg jobbar med. Særlig dei som var på festen i dag. Men så var jo "dei gamle" fraværande da..... :ler:

No slappar eg av med kylling-nudler fra Hot Wok *lenge leve take-away* og fant ut at det var på tide å skrive litt her igjen.

Det skjer liksom ikkje så mykje for tida. Det går i jobb. Fritida går med til å slappe av. Er ganske sliten for tida. Går nesten ikkje ein dag uten at eg må ha ein liten dupp. Så når eg først har fri så tilbringer eg den tida på sofaen med strikketøyet.

Det mest interessante som har skjedd er vel at eg fekk avslag på søknaden eg sendte til Bergen kommune om 100% fast stilling som støttepedagog.

Og det dei driver med her ute er et kapittel for seg sjøl!

Vi er 2 støttepedagogar i den barnehagen eg er i no. Eg har 50% og ho andre har 100%. Ho andre har mammaperm no. og vi har ikkje vikar for henne lenger... Vikaren slutta for å bli fostermor.

Men av ein eller annen grunn så har ikkje kommunen heilt oversikt over kem de har ansatt, for dei har ikkje fått med seg at min 50% støtteped er fast. Så når dei skulle fordela midlane ut på dei 5 barnehagane i kommunen fekk vi tildelt 40% støttepedagog (og 100% støtteassistent) og den andre store barnehagen fekk 60%, altså 100% til sammen, ikkje 150%

Så det vi har endt opp med no er at vi trikser og mikser litt med det som er tilgjengelig på huset. På papiret skal eg i høst ha 50% som støtteped og 50% som førskolelærer (som eg har gått no) mens eg i praksis skal fungere som 100% støtteped og så setter vi inn ein assistent i den jobben eg skulle ha gjort som førskolelærer, og då blir det 40% støtteassistent i stedenfor 100%.

Litt innvikla, men eg er med på ka de meiner.

Men dette er foreløpig berre fram til jul, for då er jo ho som er i mammaperm tilbake i jobb. Eg snakka med henne på onsdag, og ho sa at det var uaktuelt å dele seg mellom 2 barnehager. Då ville ho heller gå i andre stillingar.

Så for alt eg veit blir hennas stilling ledig til jul.. Ellers veit ikkje eg ka som skjer når ho er tilbake.

Jaja, den tid den sorg.

No trur eg det er på tide å finne senga :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Bare inne og sier hei. :hallo:

Koselig at du stakk innom :hallo: Velkommen tilbake

Utrolig lenge siden jeg har vært her inne nå ser jeg.. :flau:

Men måtte bare innom og si hei :)

Kjekt å sjå deg igjen Loevinna :)

Som du ser så skjer det lite her for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...